Колата прегрява на -9

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.01.2009

Колата прегрява на -9

Мнение от sun1 » 13 Яну 2009, 14:28

Днеска на -9 колата ми започна да прегрява изведнъж доста бързо като стрелката стигна 3/4 в рамките на 5 минути. Надух парното до дупка и тя се върна в нормата. Така сега въпросът ми е от какво може да бъде това.
Водната помпа е чисто нова заедно с ремъци/ролки и антифриза е БМВ оригинален.

Възможно ли е да е перката на радиатора дето духа или термостат-а.
Още нещо ме притеснява понеже карам с 5В40 на МОТУЛ и колата ми от време на време губи масло като видимо няма локва отдолу, но капака на двигателя е омаслен в дясният си долен краи и като цяло нивото на маслото ми винаги е ниско. Дали пък неможе да е от това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Яну 2009, 14:42

Пиши поне кой е мотора.

Щом като пуснеш парното температурата се връща, значи не е водната помпа. Термостат сигурно. Виското на толкова студено време не мисля че има особена роля.

Като ти губи толкова масло защо караш с 5в40. Слагай 10в40.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 13 Яну 2009, 14:56

Е какво е тва масло бе, тва е като вода сигорно :mhihi:
сложи си оригинално масло от ДаруКар наливно 10х40, тва да не е 4-5 годишна кола да я караш с толкова тънко масло

сериозен проблем имаш щом при -9 загрява и губи масло !!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 13 Яну 2009, 15:04

Ca_Ma написа:Е какво е тва масло бе, тва е като вода сигорно :mhihi:
сложи си оригинално масло от ДаруКар наливно 10х40, тва да не е 4-5 годишна кола да я караш с толкова тънко масло

сериозен проблем имаш щом при -9 загрява и губи масло !!!!!

Що бе, аз мойте и двете бензинки си ги карах с 5W40 и не съм имал проблеми. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 13 Яну 2009, 15:11

е твоите не са губили масло за тва макар че като видях двигатела отстрани се съмнявам да не са губили :mhihi: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 13 Яну 2009, 16:03

А термостата кога е сменян за последно?
Май вярно ти тече не масло, а антифриз? Нивата на течностите как са?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: щата Надежда

а

Мнение от xenond » 13 Яну 2009, 16:06

а как е разреден антифриза? :mhihi:
******Colin McRae 1968-2007******
ИзображениеИзображениеИзображениеhttp://www.vbox7.com/play:6781825e

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.01.2009

Мнение от sun1 » 15 Яну 2009, 0:17

Антифриза беше БМВ оригинален на -27 градуса. Значи е бил не много разреден. При смяната обаче не се оказа че не са обезвъздушили добре системата и от това може би и поради това че термостата ми беше от 2005та година са причините за това че машината тръгна да прегрява. Както и да е сменихме термостата доляхме антифризец в момента сигурно е поне на -25. Сега системата е пушка макар че пак май не обезвъздушиха както ама засега нямам проблеми и антифриза е догоре.

Маслото се оказа че не тече сериозно говорим за 20-30мл. от време на време през няколко дни. Като има периоди в които няма течове. Ще сменим по нататък с 10В40 и ще видим.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook