Колата прегрява на -9
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Колата прегрява на -9
Днеска на -9 колата ми започна да прегрява изведнъж доста бързо като стрелката стигна 3/4 в рамките на 5 минути. Надух парното до дупка и тя се върна в нормата. Така сега въпросът ми е от какво може да бъде това.
Водната помпа е чисто нова заедно с ремъци/ролки и антифриза е БМВ оригинален.
Възможно ли е да е перката на радиатора дето духа или термостат-а.
Още нещо ме притеснява понеже карам с 5В40 на МОТУЛ и колата ми от време на време губи масло като видимо няма локва отдолу, но капака на двигателя е омаслен в дясният си долен краи и като цяло нивото на маслото ми винаги е ниско. Дали пък неможе да е от това?
Водната помпа е чисто нова заедно с ремъци/ролки и антифриза е БМВ оригинален.
Възможно ли е да е перката на радиатора дето духа или термостат-а.
Още нещо ме притеснява понеже карам с 5В40 на МОТУЛ и колата ми от време на време губи масло като видимо няма локва отдолу, но капака на двигателя е омаслен в дясният си долен краи и като цяло нивото на маслото ми винаги е ниско. Дали пък неможе да е от това?
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Пиши поне кой е мотора.
Щом като пуснеш парното температурата се връща, значи не е водната помпа. Термостат сигурно. Виското на толкова студено време не мисля че има особена роля.
Като ти губи толкова масло защо караш с 5в40. Слагай 10в40.
Щом като пуснеш парното температурата се връща, значи не е водната помпа. Термостат сигурно. Виското на толкова студено време не мисля че има особена роля.
Като ти губи толкова масло защо караш с 5в40. Слагай 10в40.
Ca_Ma написа:Е какво е тва масло бе, тва е като вода сигорно![]()
сложи си оригинално масло от ДаруКар наливно 10х40, тва да не е 4-5 годишна кола да я караш с толкова тънко масло
сериозен проблем имаш щом при -9 загрява и губи масло !!!!!
Що бе, аз мойте и двете бензинки си ги карах с 5W40 и не съм имал проблеми.

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
А термостата кога е сменян за последно?
Май вярно ти тече не масло, а антифриз? Нивата на течностите как са?
Май вярно ти тече не масло, а антифриз? Нивата на течностите как са?
Антифриза беше БМВ оригинален на -27 градуса. Значи е бил не много разреден. При смяната обаче не се оказа че не са обезвъздушили добре системата и от това може би и поради това че термостата ми беше от 2005та година са причините за това че машината тръгна да прегрява. Както и да е сменихме термостата доляхме антифризец в момента сигурно е поне на -25. Сега системата е пушка макар че пак май не обезвъздушиха както ама засега нямам проблеми и антифриза е догоре.
Маслото се оказа че не тече сериозно говорим за 20-30мл. от време на време през няколко дни. Като има периоди в които няма течове. Ще сменим по нататък с 10В40 и ще видим.
Маслото се оказа че не тече сериозно говорим за 20-30мл. от време на време през няколко дни. Като има периоди в които няма течове. Ще сменим по нататък с 10В40 и ще видим.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани