Имам някои проблеми по електрониката (предполагам)!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Имам някои проблеми по електрониката (предполагам)!?
Здравейте,
от известно време нещо не е както трябва с моята Е39 520i. Мени обороти, изключва ми се ASC-то понякога (и не мога да го включа), а от днес и ми светна ABS (+ това, че не мога да изключа ASC-то, в смисъл, че се появиха заедно). Когато го направи за пръв път, я изгасих и след няколко секунди, като запалих, нямаше проблеми. Днес обаче, не се оправи!
Ходих на диагностика, грешка дебитомер и температурен датчик на управляващия блок (май!), но ги изписвало като временни (или поне тази за дебитомера). Това беше преди няколко дни, още не се беше случвало това с ASC-то и ABS-а.
Въпроса ми е, има ли връзка между това с оборотите и това с ASC-то и ABS-а? Също така, ако някой е имал подобни проблеми, да сподели как ги е отстранил!?
Благодаря, поздрави!
пп: Нещо МНОГО ме изнервя тази кола
На всичкото отгоре и парното понякога (когато съм на празен ход) ми духа студено... само от моята страна!!!
от известно време нещо не е както трябва с моята Е39 520i. Мени обороти, изключва ми се ASC-то понякога (и не мога да го включа), а от днес и ми светна ABS (+ това, че не мога да изключа ASC-то, в смисъл, че се появиха заедно). Когато го направи за пръв път, я изгасих и след няколко секунди, като запалих, нямаше проблеми. Днес обаче, не се оправи!
Ходих на диагностика, грешка дебитомер и температурен датчик на управляващия блок (май!), но ги изписвало като временни (или поне тази за дебитомера). Това беше преди няколко дни, още не се беше случвало това с ASC-то и ABS-а.
Въпроса ми е, има ли връзка между това с оборотите и това с ASC-то и ABS-а? Също така, ако някой е имал подобни проблеми, да сподели как ги е отстранил!?
Благодаря, поздрави!
пп: Нещо МНОГО ме изнервя тази кола

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Това с парното колега е ,защото имаш въздух в системата.Трябва да се обезвъдуши...но това ,защо го прави само от твоята страна незнам.Аз го имам същия проблем с парното...духа ми топло само и единствено от моята страна ! Жена ми ми постави ултиматом...или оставям колата или тя ме напуска !
Умря от студ в тая кола
А по въпроса с електрониката не съм запознат колега,съжелявам.Дано да е нещо елементарно.Успех


А по въпроса с електрониката не съм запознат колега,съжелявам.Дано да е нещо елементарно.Успех
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Благодаря за отговорите! Ако може да ме ориентирате и ценово ще бъде прекрасно!?
Относно парното... по скоро си мислех, че е клапан, но може и да е въздух (макар, че е обезвъздушавана)
Относно парното... по скоро си мислех, че е клапан, но може и да е въздух (макар, че е обезвъздушавана)
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Добре де, защо не си провериш акумулатора как е, доколкото съм запознат с тези коли, при "тръгване" на акумулатора електрониката се бърка нещо, и какви ли не неща странни се случват.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
NikiNikolov написа:Добре де, защо не си провериш акумулатора как е, доколкото съм запознат с тези коли, при "тръгване" на акумулатора електрониката се бърка нещо, и какви ли не неща странни се случват.
По-скоро съм склонен да се съглася с теб, защото ми се вижда странно няколко неща да се развалят едновременно! Според мен има ЕДИН проблем който бъгва цялата система, но не съм специалист де. Уж нямам проблем с акумулатора, пали си без проблем (особено при ниските температури напоследък, щеше да си проличи). Ще почакам още някой да се изкаже и ще търся решение (сервиз).
Точно в момента не ми е особено симпатично това БМВ

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Абе пич, даи ми телефона на тези маистори, че ми стана интересно какво е временна грешка
Тези хора каква терминология ползват бе ? И стига си мислихте това ЕКУ като за Совалката Индевър
От АСЦ има само една обратна връзка , тя е когато се слиза на скорост без газ...Дебитомера дава калибрирани стоиности,тоест 8 са. Когато е неизправен, тогава работи ЕКУ то с интерполация ...Аз се смях в Русе на един маистор специалист Бош,от Русе, които ми разказа легенди за това как ,, голям комп,командвал всичко по колата,знаел и можел всичко
´´. Горкия не знаеше какво работя... Казва се Ромео,русенци да не стъпват там... Така че и ако твоите маистори ти говорят легенди,мани ги
Тук съм виждал негро да прави БМВ 760 Е66 ,ама поне им разбират... Поздрав





- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
sadex5 написа:Абе пич, даи ми телефона на тези маистори, че ми стана интересно какво е временна грешка![]()
Пффф, ти не знаеш какви още има, с CarSoft прекодират IKE-та, LCM-и, GMIII, ECU...
Лошото е, че по-малко от 10% са сервизите в БГ, които могат наистина да диагностицират и да програмират.В това число влизат и някои от оторизираните сервизи за съжаление

Кво да се прави, нация техническа

А колегата @DjFace бих го посъветвал да отиде поне в оторизиран сервиз, да пуснат една диагностика.Хич да не е, имат апаратура и едва ли ще ти кажат нещо от рода на "временна грешка" (може би са имали предвид неактивна грешка).
За парното е ясно, имаш въздух в системата, за другите неща и господ не може да каже защо така прави, ако не я закачи на диагностика.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Колега DjFace, мисля че си отговорил на въпросите си сам, явно си искал тук да затвърдим съмненията ти. И аз мисля че имаш проблем с електрониката, поне това е един от признаците когато ти светне ABS-a без логична причина. Относно парното съм съглсен с теб, че може би е клапа, имаш една циркулационна помпа с две клапи които която всъщност ти командва двете зони в купето, може би там е причината, провери и нея. Ей за това става въпрос - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18 - номер 1 на схемата.
И моя съвет е да я закараш в оторизиран сервиз, там е по-голяма вероятността да ти я диагностицират правилно. Толкова пари съм набил за диагностики, при такива диагностици при които си ходил ти, че оторизирания ми се вижда като безплатен. Имал съм случаи при които майстора я закача, след диагностиката е на 100% сигурен, че имам ламбди за смяна, след 10 дена отивам и тоя ми вика, ама то не е сигурно, че наистина са за смяна, може да е "временна грешка"
, трябва да направим пак диагностика. От там без повече думи, му казвам "Чао" на такъв. Значи трябва да дам 200 лв. за диагностика, преди да ми открие проблема, да е.. и разбирачите.
И моя съвет е да я закараш в оторизиран сервиз, там е по-голяма вероятността да ти я диагностицират правилно. Толкова пари съм набил за диагностики, при такива диагностици при които си ходил ти, че оторизирания ми се вижда като безплатен. Имал съм случаи при които майстора я закача, след диагностиката е на 100% сигурен, че имам ламбди за смяна, след 10 дена отивам и тоя ми вика, ама то не е сигурно, че наистина са за смяна, може да е "временна грешка"

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Сагата продължава! Днес и направих диагностика, не показа грешка на дебитомера, но температурния датчик си го има като грешка. Също изписа датчик на ABS. Днес забелязах, че економайзера и километража не ми работят, но ми обясниха, че е от въпросния датчик в задно ляво колело. На тръгване от сервиза, ИЗНЕНАДА, всичко си работи, ASC, ABS, километраж, економайзер, включвам изключвам, няма проблеми!!! Сега не знам какво да правя, да го сменям ли този датчик (175лв.) на задно ляво колело, или не!?! Продължавам да си мисля, че имам ДРУГ проблем, нещо свързано с лош контакт примерно (или с буца лед).
Малиии... как го мразя в момента това БМВ
Малиии... как го мразя в момента това БМВ

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Я си карай колата, и не пипай нищо сега, но провери в покой акумулатора и като запалиш, после при вкл. светлини, реотан задно стъкло, фарове и кажи какво пише мултицета. Останалото като се стопли.
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
да
Ами тия "маистори" я имат за временна грешка защото не се появява всеки път . Асц и абс се самопроверяват ,след всяко подаване на контакт. Проблема при теб е в някои от 2 та кабела на въпросния абс датчик ,прокъсва се проводника вътре и няма връзка-веднага грешка на абс и асц не работи , или и двете светват.След 5 мин каране по неравности кабела прави контакт и ,о, чудо всичко е на ред .Според мен сменяи да ти е мирна главата. - всичко написано по горе е мое мнение и не споря с никои
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
sadex5 написа:Абе пич, даи ми телефона на тези маистори, че ми стана интересно какво е временна грешка![]()
абе неща да са заяждам ама ... временна грешка ИМА! това се получава най- често при подаване на искра от свещите например. (Немски: Zündaussetzer, Англ. Missfire). Щом разбираш малко от ЕЦУ няма как да не си чувал термините.

Такива временни грешки са тези който се появяват случайно за 1 път поради една или друга причина. След определен брой запалвания на колата (най често 3) И след определо време, необходимо за да мине диагностиката на ЕЦУ-то, когато грешката не е на лице, тя се изтрива сама.


- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Всичко е точно, оказа се, че няма проблем
Причината да ми прави номера е била в някакъв потенциометър (или нещо подобно, не го слушах майстора, бях доволен от резултата и...) за ниските обороти (от там играели оборотите), той давал грешна информация на АСЦ-то и от там ми давало грешка в АБС-а, понеже са на един датчик. Затова грешките били временни... абе, май не го обясних (аз и не го разбрах де) много добре, ама...
Та така, проблема е решен

Причината да ми прави номера е била в някакъв потенциометър (или нещо подобно, не го слушах майстора, бях доволен от резултата и...) за ниските обороти (от там играели оборотите), той давал грешна информация на АСЦ-то и от там ми давало грешка в АБС-а, понеже са на един датчик. Затова грешките били временни... абе, май не го обясних (аз и не го разбрах де) много добре, ама...
Та така, проблема е решен

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани