За Колегите с Е39 с молба за компетентно мнение

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

За Колегите с Е39 с молба за компетентно мнение

Мнение от yuliancho » 12 Яну 2009, 17:47

Колеги ще Ви помоля за мнение относно моята идея.
Малко предистория: от 2002 карам БМВ предимно, това беше първата ми кола (Е30/318И 1990) и от 2006 БМВ 520И (Е34/1990). Решил съм тази година да го сменя с Е39 и накратко идеята ми е такава:
Решил съм да се разходя до Германия като предварително фиксирам няколко екземпляра оттук, обадя се по телефона и с колата (Е34) и верен другар дотам, взимам си я и си я прибирам и толкова. Мисля че идеята е добра, моля споделете какво мислите!
И другото нещо което е по-важното, решил съм да похарча малко повече от нормалното за Е39 като не си купя 1996 520И (моля колегите да не се обиждат! 1996 520И е прекрасна кола!) а си взема нещо от рода на след 1999 или 2000 530И или 530Д или 535И (даже последната най-вече!). Прегледах n на брой обяви в мобиле.де и има наистина страхотни екземпляри. Знам че тове е крайно непрактична кола (особено 535И) с нейния харч от 18 градско, но...сърцето ми е в тази кола и така. Моля споделете и нещо за това ми намерение!
Питам ви съвет, защото знаете кла не се купува всеки ден!
Благодаря за помощта!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Велико Търново

Мнение от vladi_nn » 12 Яну 2009, 18:01

Колега ще те посъветвам да гледаш обявите да са от германци, а не от турци или автокъщи пак с такива собственици. И най добре колата да е с ТЮФ за да си по спокоен. Иначе има добри екземпляри, но повечето са и по скъпи именно за това. Успех!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 12 Яну 2009, 18:15

Юли бате какво да ти кажа, скачаи направо в 540 и да се приключва въпроса :> това е моето мнение, така и така /ако плащаш акциз/ ше е солено, та направо взимаи една 540-ка V8 и си ти !
помисли добре, щото 535 и 540 са V8, а другите не са.. та звука ще е убииствен за тия 2те, по добре някоя от тях :>

гледаи да е някои представителен цвят за бмв черен/сив/син .. и те това е от мене, с кожи можи всички екстри, това е, има доста запазени 540 т.к. не се карат много в сравнение с 530д които почти не се спират от движение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 12 Яну 2009, 19:03

Прав е Ca_Ma!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 12 Яну 2009, 19:13

хубави двигатели търсиш, но акциза може ли да си позволиш
530 и - 231 к.с. -10 140 лева акциз само

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 12 Яну 2009, 19:15

Благодаря за напътствията дотук!
Само какво е ТЮФ?
и да много благодаря за съвета за турските продавачи и автокъщи!
Иначе за акциза колегата е прав но незнам да се хвърля на максимала 540 е голяма хапка знам ли, не си бях помислял, все пак ми е ясно каква кола е и тоа че примерно мога да й платя цената сега не съм сигурен че значи че мога качествено да я подържам. затова и 535 ми е максимума. Сега Е34 си я подържам като писано яйце и искам винаги да си подържам колата по такъв начин независимо каква е! Не ми се ще да си взема някоя Е39 и после да съм принуден да правя компромиси с подръжката, ще ме е срам от мене си. Затова кръгъ ми е този 530И или Д или 535.
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 12 Яну 2009, 19:39

разлика в подръжката няма на 535 и 540, мисля че 540 е по добрия избор :>
се 1 да сравняваш е39 520 бензин и е39 523 бензин, каква е според теб разликата в подръжката ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

тгхбукй

Мнение от RASI » 12 Яну 2009, 20:05

popai написа:хубави двигатели търсиш, но акциза може ли да си позволиш
530 и - 231 к.с. -10 140 лева акциз само
Е*а я у държавата, кога ще и дам 10 000, никога :twisted:
и 520-та ми стига.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от ALFA155Ts » 12 Яну 2009, 21:03

99та - 520ка-та има акциз 170коня е ....................... до 99та е 150коня след 99та е 170коня..... тъи ,че оставаш на вариянта 97-98ма година. иначе и за 520ка плащаш акциз :( затова масово в бг след 99та година се внасят само 525д.... само тои няма акциз след 99та година

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Яну 2009, 22:06

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 12 Яну 2009, 22:45

ALFA155Ts написа:99та - 520ка-та има акциз 170коня е ....................... до 99та е 150коня след 99та е 170коня..... тъи ,че оставаш на вариянта 97-98ма година. иначе и за 520ка плащаш акциз :( затова масово в бг след 99та година се внасят само 525д.... само тои няма акциз след 99та година


Тук колегата се изказа малко неподготвен 520i след 03.2000 година са по 170 к.с. и са с М54 двигател,а 520 от 08.1999 до 03.2000 са с М52ТУ/двоен ванус/ който е 150 к.с. и няма акциз.

Според мен ако държиш на дизел 525 е оптималния избор..., но като гледам към какво си се насочил адмирирам избора ти но според мен колегата СаМа е прав дотолкова, че 540 се внасят масово и има изобилие от резервни части, доколкото 535 е по-рядко срещан двигател и евентуално ще срещнеш затруднения в намирането на резервните части/лично наблюдение/.

Ако имаш парички да платиш акциза на 530д който е около 5000лв/по спомен/ по добре си вземи една по-скъпа 525д.

УСПЕХ! И да се похвалиш после!

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: За Колегите с Е39 с молба за компетентно мнение

Мнение от ivo1bg » 13 Яну 2009, 11:05

yuliancho написа:Колеги ще Ви помоля за мнение относно моята идея.
...........Знам че тове е крайно непрактична кола (особено 535И) с нейния харч от 18 градско, но...сърцето ми е в тази кола и така. Моля споделете и нещо за това ми намерение!

Извинявай, че може би ще те разочаровам, но 18/100 градско ми дава моята 525 IA и каквото и да правя няма смъкване(може би ако и опъна едни платна.... :mhihi: ) Така, че помисли за разхода отново!!! Да, на дълго нещата са различни 8-9/100, но си сметни колко караш в София и колко на дълго и след това вземай решение ;) . Иначе и 535I и 540I са страхотни автомобили, но......разходите-е-е-е са като за страхотни автомобили. Акциз+застраховка+гражданска+поддръжка+височък разход > смяташ, премисляш и решаваш, а после черпиш :D
Успех в избора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 13 Яну 2009, 11:46

Благодаря за напътствията!
да, акциза е сериозен но в някакви разумни граници ще се наложи да го приемам, ако не съществуват други варианти за регистрация, примерно там, в Германия, знам ли.
Аз не съм спрял да следя и обявите тук, последната ми разходка по автокъщите - София (Околовръстното), Дупница, Драгичево ми показа че има масово Е39 525 ТДС и то в доста добро състояние (поне на пръв поглед) и с хубав пушек отзад :D дори пробвах една такава, която вървеше прекрасно но на ниски обороти притрисаше неестествено и общо взето работата й беше неритмична. Цените вървяха ок. 12 15 хил лева за добър екземпляр и по-ниски за по-не толкова лачен и още по-ниски за 520И 24V. Тогава ги загледах и в мобиле.де и то по-големите мотори...решението е трудничко, все пак винаги опира до пари и всеки си има граници след която харченето е неразумно! ще реша скоро де и ДА НЕПРЕМЕННО ЩЕ СЕ ПОХВАЛЯ КАТО ДОЙДЕ МОМЕНТА! ДАЖЕ ЕДИН МЕСЕЦ НЯМА СПИРАМ ДА СЕ ХВАЛЯ :D
Още веднъж Благодаря!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 15 Яну 2009, 0:33

Колега няколко съвета за покупката от мене:
- виж колата от вън да няма свити ламарини и ръжда.
- за ръжда виж от долния край на вратите
- прецени собственика (ако ти се стори човек който е влагал пари в коата си добре, иначе зле)
- питай кога е сменял мслото за последно. ало каже че е ново то дръпни щеката - ако е черно заначи лъже.
- качи се и карай, вдигни 100-120км/ч и натисни докрай спирачката докато намалиш до към 50-60км/ч. Ако има вибрации в кормилото или в предницата, това не е нормално.
- гледай колата да има ТЮВ
дано съм помогнал ;)
:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 10.08.2008
Местоположение: София

Мнение от boby29 » 15 Яну 2009, 19:12

Гледай задължително колата да има валиден към датата на покупка ТЮВ и.... :driving: Техния технически преглед само по името "технически преглед" има общо с нашия, така че...
Друго което ще ти направи впечатление е, че колите в големите градове са доста по-скъпи отколкото в малките. В Нюрнберг и Мюнхен е скъпо! Една и съща кола като година на производство, двигател и километри пробег варираше с около 50% разлика, което са си пари.
Отиди там задължително с превоз, защото ако ходиш с автобус или самолет работата е обречена. Разтоянията са големи, автокъщите една от друга също са на голямо разтояние, а и ако изникне някоя кола в интернет в последния момент, докато си още там трябва да реагираш за оглед. Иначе хората са отзивчиви, ще оправят пререгистрирането на твое име в местната служба... Ако е с червените номера ще можеш да се прибереш и през Сърбия, иначе с жълти е несравнимо по-отвратителния път през Румъния, както направи нашата групичка заради две коли и така... Не е лошо човекът, който ще идва с теб да разбира поне малко от механика:!:
Пътуването е дълго, но съм сигурен че ще останеш доволен :winky:
Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook