5 серия срещу Пасат - поддръжка?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2007

Мнение от Slav4aE39 » 11 Яну 2009, 13:02

в мантинелите се ударих вла4и се по тях и се върна на пътя посредата всичко стана щтото са ни супер магистралите и при дъжд има супер локви за аква планинг разчитах на путенцата16'' ама колата подскочи двапъти отзад и се завъртя и бам в мантинелите изравни съсъ земята 6 от вертикалните винкели на мантинелата и като се върна на мгистралата всичко живо ме изпреварваше от ляво и в авариината имам и снимки преди и след

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2007

Мнение от Slav4aE39 » 11 Яну 2009, 13:05

оправих я след като изкупих части от разни англичанки и ударени отзад ама те бяха по малко форума ми помогна бая между другото колата си стана супер и се кара здраво ве4е ппочти година!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 11 Яну 2009, 13:38

даи снимки да видиме ?

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2007

е39

Мнение от Slav4aE39 » 11 Яну 2009, 14:05

опа май имам само след сори, че се изказах неподготвен за преди. Тук няма много интересно само дето колата е шадоу а предната брония е с никел и номера е поизчукан като ги кача другите на компа ще ги добавя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 12 Яну 2009, 3:41

dajungle написа:Дефинирай моля те, в какво се изразява "удоволствието да караш БМВ", докато возиш семейството си насам-натам? :)

Ако го погледнеш от тази страна - с какво то превъзхожда VW-то , E-класа, Audi или подобна кола от този клас, че ми е интересно?


Удоволствието да караш БМВ се изразява в това че имаш много прецизно управление по тесни завои, да включваш скоростите е удовлствие, имаш задно и че караш 6 цилиндров редови двигател който е напира за обороти!!! 8)
покарай 6 цилиндрово БМВ и да видим дали ше искаш пасат пак!!! ;)

Ааа виж забрваих и сприрачките! Само Мерц може да се опре на спирачките на БМВ. За Пасат (ако е с напречен двигател като Голф спира О.К.) и Ауди просто не ми се говори!!! БМВто като натиснеш спирачката и захпва, а Ауди и Пасат (с надлъжно разположен двг.) спират мнооооого баааааааавно!
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 12 Яну 2009, 4:12

Наистина не мога да разбера какво може да се сравнява при тези две коли ?
Аз както и повечето хора преди да си взема БМВ-то гледах всякакви други коли и по идея на един приятел гледах и пасатите 4-ка 5-ца, обаче след като се качих на БМВ-то просто забравих за всичко останало...
Малко след това осъзнах, че и на АУДИ А4 както и на пасат средната колонка май е обърната към пазажера, а не към водача :shock: !??! Какво повече да си говорим...
Е, все пак аз моята я взех преди 2 години за 13000 лева и за тия пари ми предлагаха пасати 1,9 ТДИ без екстри, а моята е със почти всички екстри за модела - ел. седалки с памет, мултиволан, сензор за дъжд, големия борд + радио + касетофон + управление за ЦД ченджър и самия чейнджър(не ми се налага да си купувам отделно каквото и да било) и още много глезотийки и липсват само навигацията, кожения салон, шибидаха... Е, тогава за толкова пари пасат с такива екстри не можеше да се вземе пък най малкото, че и половината от тях не се вграждат в пасатите...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.01.2009

Мнение от dajungle » 12 Яну 2009, 14:25

Чак пък половината да не се вграждат ... Не съм запознат много с Е39 , възможно е да има някакви по-сложни круиз контрол системи или пък автоматично затъмняващи се външни огледала да не се вграждат, но всичко друго си го има и при VW-то. Е39 има ли X версия?
Разликата е в двигателите, че при BMW са предимно шестаци и е търсено "по-спортно" поведение. Попрочетох доста и мнението ми е, че не ми трябва спортна лимузина камо ли пък 6 цилиндъра, камо ли пък със задно за да си возя семейството - ще си карам пасата :)) Със скоростите с които карам по завои почти няма да усетя разлика между задното и предното. Все още за основна кола 850-900 км с един резервоар ми звучат доста добре :) Пък и някак си (сега ще ме линчувате :))) спортното каране с такъв "шлеп" като петицата е компромис , ако ще е спортно - да е истинска спортна кола.

... имам цел тази година! Едно Z3 за лична ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 12 Яну 2009, 17:46

Аз си мислех,че искаш петица и смо подръжката те спира,а ти ще си карам пасата. Е за какво изписахме 5страници?
обичам BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 12 Яну 2009, 18:25

Бате ако не друго поне си изчесахме езиците...............ти явно не събираш мнения по въпроса, а просто ни позагуби времето тук. Щом си ти харесва "дървената лодка", караи си я, остави ги тия с спортното окочване не е за теб определено, а и това заднооооо мани мани :mhihi: Безаварийно шофиране!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 12 Яну 2009, 20:06

dajungle написа:Чак пък половината да не се вграждат ... Не съм запознат много с Е39 , възможно е да има някакви по-сложни круиз контрол системи или пък автоматично затъмняващи се външни огледала да не се вграждат, но всичко друго си го има и при VW-то. Е39 има ли X версия?
Разликата е в двигателите, че при BMW са предимно шестаци и е търсено "по-спортно" поведение. Попрочетох доста и мнението ми е, че не ми трябва спортна лимузина камо ли пък 6 цилиндъра, камо ли пък със задно за да си возя семейството - ще си карам пасата :)) Със скоростите с които карам по завои почти няма да усетя разлика между задното и предното. Все още за основна кола 850-900 км с един резервоар ми звучат доста добре :) Пък и някак си (сега ще ме линчувате :))) спортното каране с такъв "шлеп" като петицата е компромис , ако ще е спортно - да е истинска спортна кола.

... имам цел тази година! Едно Z3 за лична ;)

Колега,понеже по горе споменаваш за возенето на твоето семейство ще ти дам един малък пример с мен.На 22 август на магистрала във Франция ударих спрял в аварийната лента камион.Карах точно със 140 с моята стара и вярна ТДС-ка(бог да я прости).Бях със жена ми и детето ми,което спеше на задната седалка.След удара в камиона и незнам колко завъртания и закачания на мантинелата последствията бяха уплахата и обратния път със самолет.Повярвай ми двигателят се скъса и падна под купето(както трябва),всички ЕАР-беци се отвориха(на тази кола бяха 4-тери),но по нас нямаше дори драскотина.Буквално от бъбреците до предното стъкло,нямаше кола,но назад всичко беше.....като на БМВ-вратите се отваряха като на нов автомобил и нямаше никакви поражения вътре в купето.От тогава дори моята жена на иска да чува за друга марка,макар че 3 години преди това беше мърморене,че им били големи габаритите на автомобила и тн.Всеки сам си преценява,но недей пренебрегва елемента сигурност,защото когато живота и този на семейството ти мине пред теб са части от секундата като на кино лента няколкото си скапани лева повече,който си давал за подръжка на по сигурен автомобил сам разбираш,че са едно голямо нищо.Въпреки голямата доза късмет при тази катастрофа,нашата любима марка си каза тежката лидерска дума.Не съм снобар,не слугувам на обществени мнения,но САМО БМВ!!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 12 Яну 2009, 20:13

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 12 Яну 2009, 23:09

Ааа само забравих да спомена, че частите по предницата, носачи, биалетки и труд ми излезнаха всичко 550 лева и даже по малко, но не помня точно, пък ти както искаш го смятай...
Не се опитвам да те убедя, че БМВ-то е по добрата кола, но смело мога да заявя, че е така поне според моите впечатления...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 12.04.2003
Местоположение: Софийски имоти

Мнение от CERT » 13 Яну 2009, 0:19

Изображение

Изображение


една година са, разликата всеки сам я вижда, едното за мен е просто начин за придвижване, другото - нещо много повече... всеки, на който сърцето му почва да бие ускорено, при развъртането на шестака, знае за какво говоря, разликата във визията я виждат и непросветените...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 13 Яну 2009, 1:03

CERT написа:...

Сравнението ти е изключително неуместно и наивно. Едното е Е39 facelift с добра визия, а другото стоков Passat B5, комби с "постен" и неугледен външен вид ;) Защо не си взел за пример B5.5 на снимка в добра "поза" :mhihi:
Поддръжката и на двете коли не е евтина, но ако трябва да избирам - което е по-запазено ;) В особена степен това важи за дизелите. И при двата няма да е лесно да се намери кола под 300 000 - 400 000 км. Въпрос на личен вкус и състояние на сравняваните автомобили :idea:
Двигателят 2.5TDI не е от най-сполучливите агрегати на VAG - справка Ауди форума и по-точно собствениците на А6-ци :confused: За 1.9TDI може да се говори много. PD моторите са много еластични, особено 131 к.с. и 150 к.с.
Проблемите, които колегата dajungle е посочил в първия пост са факт при огромен пробег - да смениш турбина, маховик или друг възлов и скъп детайл е гаранция, че колата е на мнооого километри.
А за возията - въпрос на вкус. Пасатът в никакъв случай не е тесен автомобил, а ако погледнем и разхода - 6 литра на 100 км. за дизелите е нещо нормално. Дизайнът, купето, материалите, дори ако искате осветлението на таблото на Пасата са една много добре издържана комбинация :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Столицата

Мнение от ednet » 13 Яну 2009, 1:49

joropc написа:
dajungle написа:Чак пък половината да не се вграждат ... Не съм запознат много с Е39 , възможно е да има някакви по-сложни круиз контрол системи или пък автоматично затъмняващи се външни огледала да не се вграждат, но всичко друго си го има и при VW-то. Е39 има ли X версия?
Разликата е в двигателите, че при BMW са предимно шестаци и е търсено "по-спортно" поведение. Попрочетох доста и мнението ми е, че не ми трябва спортна лимузина камо ли пък 6 цилиндъра, камо ли пък със задно за да си возя семейството - ще си карам пасата :)) Със скоростите с които карам по завои почти няма да усетя разлика между задното и предното. Все още за основна кола 850-900 км с един резервоар ми звучат доста добре :) Пък и някак си (сега ще ме линчувате :))) спортното каране с такъв "шлеп" като петицата е компромис , ако ще е спортно - да е истинска спортна кола.

... имам цел тази година! Едно Z3 за лична ;)

Колега,понеже по горе споменаваш за возенето на твоето семейство ще ти дам един малък пример с мен.На 22 август на магистрала във Франция ударих спрял в аварийната лента камион.Карах точно със 140 с моята стара и вярна ТДС-ка(бог да я прости).Бях със жена ми и детето ми,което спеше на задната седалка.След удара в камиона и незнам колко завъртания и закачания на мантинелата последствията бяха уплахата и обратния път със самолет.Повярвай ми двигателят се скъса и падна под купето(както трябва),всички ЕАР-беци се отвориха(на тази кола бяха 4-тери),но по нас нямаше дори драскотина.Буквално от бъбреците до предното стъкло,нямаше кола,но назад всичко беше.....като на БМВ-вратите се отваряха като на нов автомобил и нямаше никакви поражения вътре в купето.От тогава дори моята жена на иска да чува за друга марка,макар че 3 години преди това беше мърморене,че им били големи габаритите на автомобила и тн.Всеки сам си преценява,но недей пренебрегва елемента сигурност,защото когато живота и този на семейството ти мине пред теб са части от секундата като на кино лента няколкото си скапани лева повече,който си давал за подръжка на по сигурен автомобил сам разбираш,че са едно голямо нищо.Въпреки голямата доза късмет при тази катастрофа,нашата любима марка си каза тежката лидерска дума.Не съм снобар,не слугувам на обществени мнения,но САМО БМВ!!!!!!


Колега просто се радвай , че си имал късмет ;) Удар с удар няма ! ! ! Може и 80 км/ч да се удариш и ......
На магистралата лятото като се размаза оная 7ца в мантинелата... с 10 еърбега беше и к'во ? Всички бяха мъртви такаче.....
Просто се радвай на семейството и на късмета си :D

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook