Ксенонови светлини
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Hamman българия също продават комшията ми си сложи на е34ката ксенони но ги взе тънко понеже брат му ба4ка в Хамман и не мога да ви кажа цена но ефекта е поразяващ, а ксеноните които слагат са Филипс
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Hamman българия също продават комшията ми си сложи на е34ката ксенони но ги взе тънко понеже брат му ба4ка в Хамман и не мога да ви кажа цена но ефекта е поразяващ, а ксеноните които слагат са Филипс
не точно Hamann България, а фирма CNS, които са представители на Hamann за България.
Аз имам би-ксенон сложен от тях, Philips HID kit (крушки, старт-генератори и окабеляване) на 4300К и съм много доволен.. 160км/ч на къси светлини е съвсем нормална скорост!
Има едно грешно понятие в хората, че при bi-xenon (къси и дълги) ако сте с два отделни фара, както е при BMW светлината и от двата е ксенонова, което изобщо не е вярно! Принципа е, че когато примигваш с дългите (за полицай примерно) светват дългите светлини, които са нормална халогенна крушка .. най-малкото, защото ксенона има време докато запали и "калибрира" светлината си! Съответно всяко едно такова примигване би скъсило значително живота му. Ксеноновите светлини обикновено са на късите, които светят постоянно и при тях има една "клапа", която отрязва светлината да не прави разсейки, за да покрие евро-стандартите и да не заслепява насрещно идващите, когато включите дълги светлини тази "клапа" се отваря и пропуска светлината напред като се включва и халогенната крушка на дългите светлини! Това е би-ксенон!
Аз имам би-ксенон сложен от тях, Philips HID kit (крушки, старт-генератори и окабеляване) на 4300К и съм много доволен.. 160км/ч на къси светлини е съвсем нормална скорост!
Има едно грешно понятие в хората, че при bi-xenon (къси и дълги) ако сте с два отделни фара, както е при BMW светлината и от двата е ксенонова, което изобщо не е вярно! Принципа е, че когато примигваш с дългите (за полицай примерно) светват дългите светлини, които са нормална халогенна крушка .. най-малкото, защото ксенона има време докато запали и "калибрира" светлината си! Съответно всяко едно такова примигване би скъсило значително живота му. Ксеноновите светлини обикновено са на късите, които светят постоянно и при тях има една "клапа", която отрязва светлината да не прави разсейки, за да покрие евро-стандартите и да не заслепява насрещно идващите, когато включите дълги светлини тази "клапа" се отваря и пропуска светлината напред като се включва и халогенната крушка на дългите светлини! Това е би-ксенон!
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Аз имам един малко страничен въпрос:
Като слагаш ксенон сменяш ли фара?
Понеже на моите фарове по някаква причина са ми счупени регулиращите щифтове за наляво-надясно и нагоре-надолу (ръчното регулиране) и понеже не мога да си намеря само тези щифтове ще трябва да сменям целия фар.
И понеже не съм доволен как светят нормалните фарове на Е39 се замислям са по-генерално решение.
Тия фарове на Хелла са много готини, ама много скъпи ще им се не види.
Като слагаш ксенон сменяш ли фара?
Понеже на моите фарове по някаква причина са ми счупени регулиращите щифтове за наляво-надясно и нагоре-надолу (ръчното регулиране) и понеже не мога да си намеря само тези щифтове ще трябва да сменям целия фар.
И понеже не съм доволен как светят нормалните фарове на Е39 се замислям са по-генерално решение.
Тия фарове на Хелла са много готини, ама много скъпи ще им се не види.

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Turturelo написа:не точно Hamann България, а фирма CNS, които са представители на Hamann за България.
Аз имам би-ксенон сложен от тях, Philips HID kit (крушки, старт-генератори и окабеляване) на 4300К и съм много доволен.. 160км/ч на къси светлини е съвсем нормална скорост!
Има едно грешно понятие в хората, че при bi-xenon (къси и дълги) ако сте с два отделни фара, както е при BMW светлината и от двата е ксенонова, което изобщо не е вярно! Принципа е, че когато примигваш с дългите (за полицай примерно) светват дългите светлини, които са нормална халогенна крушка .. най-малкото, защото ксенона има време докато запали и "калибрира" светлината си! Съответно всяко едно такова примигване би скъсило значително живота му. Ксеноновите светлини обикновено са на късите, които светят постоянно и при тях има една "клапа", която отрязва светлината да не прави разсейки, за да покрие евро-стандартите и да не заслепява насрещно идващите, когато включите дълги светлини тази "клапа" се отваря и пропуска светлината напред като се включва и халогенната крушка на дългите светлини! Това е би-ксенон!
а колко пари4ки си ги взе крушките ?????



- BMW M POWER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Chicago; Русе; София
Georgieff написа:Понеже на моите фарове по някаква причина са ми счупени регулиращите щифтове за наляво-надясно и нагоре-надолу (ръчното регулиране) и понеже не мога да си намеря само тези щифтове ще трябва да сменям целия фар.
Щифтовете можеш да си ги купиш от Камор.
Headlight Adjusting Element Kit part # 63 12 0 027 924
Кit_а има 2 щифта. Един за нагоре и надолу, и един за наляво и надясно. Много лесно се сменят. След като си смениш щифтовете без никакъв проблем ще можеш да си сложиш ксенони.
Винаги с вратите напред
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани