Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
amd написа:Страхотен проект, браво! Имам само 1 акъл, който сигурно си го знаете, но все пак да напиша - аз лично бих тръкнал с онази, телената четка всичките ръждички, които са се появили и бих ударил отгоре един грунд/боди за всеки случай.
Ще подсилвате ли купето по някакъв начин или разчитате на яката, акулска ламарина?
Не съм се занимавал с такива неща защото мисля след време да направя цялостно рециклиране на купето.
Ще покарам така известно време докато се изчистят всички проблеми който ще възникнат и след това ще я вкарам в бокса.
Мисля само да сложа по една разпънка на бомбетата отпред и отзад.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Доста добре се получава ,браво за така добре положения труд и усилия .Дано си я събрал за събора и я докараш да видя на живо за кво си говорим 

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
KriK4eTo написа:Доста добре се получава ,браво за така добре положения труд и усилия .Дано си я събрал за събора и я докараш да видя на живо за кво си говорим
До 2 седмици смятам да излитам. 100% ще е на събора тая кола, но да не говорим предварително.

Малко ъпдейт ще направя.
Най-накрая боядисах колектора.







Регулирах клапаните.
На тия снимки се вижда как съм пркарал инсталацията.
Компютъра ще е някъде в жабката


Свалих старата изолация на инсталацията и я сложих в гофрета.
Инсталацията не се оказа много голям проблем.
Отначало като видях инсталация се стреснах, но после като я хвърлих върху двигатела буксите сами си идват на местата.
Само трябва да се сложи буксата от Е21.
Кабелите са със същите цветове:
стартер,генератор,датик масло,датчик температура,обортомер и тн.
Ей тва е вече крайния резултат


- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Tano написа:Защо не помислиш бубината да е някъде или някакси по на завет? За всеки случай?
П.С. Бях забравил как изглежда този хубав мотор
Тя по принцип си е там на Е21 аз не съм я местил.
До сега не съм имал проблем с нея предполагам че и занапред няма да имам.
П.С. Да имаше как хич нямаше да ги слагам въздушния филтър и дебитомера, ама няма как.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Колеги проекта малко удари на камък.
След като на първи февруари запалих двигатела...
http://www.youtube.com/watch?v=CpOAhDwZ9sA
на следващия ден по време на демонстрация
нещо почна да трака
http://www.youtube.com/watch?v=XPDstD5C2mE
и сега ще се сваля двигатела и ще се отваря.
Иначе как се вижда на клипа двигатела заработи префектно от раз.
Останах много изненадан че всичко заработи без грешка.

След като на първи февруари запалих двигатела...
http://www.youtube.com/watch?v=CpOAhDwZ9sA
на следващия ден по време на демонстрация

http://www.youtube.com/watch?v=XPDstD5C2mE
и сега ще се сваля двигатела и ще се отваря.
Иначе как се вижда на клипа двигатела заработи префектно от раз.
Останах много изненадан че всичко заработи без грешка.

- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Колега, не че се правя на разбирая, но на студен мотор(неработил доста време) бива ли такива "фурсажи" ? дали има общо с чукането, или си е от преди?
С добри чувства!
С добри чувства!
Сучииии!
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
kompi написа:Колега, не че се правя на разбирая, но на студен мотор(неработил доста време) бива ли такива "фурсажи" ? дали има общо с чукането, или си е от преди?
С добри чувства!
Определено не е от преди.
Явно му е дошло времето. При положение че си има налягане на маслото и сичко си е наред няма причина да е от форсирането.
Предполагаме че е бутален болт,защото няма просто какво друго да е.
Не е ударил клапан- днеска проверих компресията си е наред.
Не е разхлабена кубилица.
Свещите са здрави.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Добри новини.
Проблема се оказа доста малък.
Две от биелите бяха разхлабени
За щастие няма поражения по коляновия вал.
Ще използваме момента и ще сменим основни и биелни лагери.
Ако утре успеем да намерим всичко необходимо може към края на уйкенда да я пробвам вече.

Проблема се оказа доста малък.
Две от биелите бяха разхлабени

За щастие няма поражения по коляновия вал.
Ще използваме момента и ще сменим основни и биелни лагери.
Ако утре успеем да намерим всичко необходимо може към края на уйкенда да я пробвам вече.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани