Тракащт вентилатор

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Тракащт вентилатор

Мнение от Kin_klad_dze » 10 Яну 2009, 1:08

Колеги,от 1-2 месеца назад,ми трака и дере(много жестоко) турбината на парното,имате ли представа как да стигна до нея?

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 10 Яну 2009, 2:10

на е21 се сваля отпред като вдигнеш капака и свалиш "кората" която е под предното стъкло :) очаквам и на е12 да е същото ;) има 2 пластмасови капака, които покриват двете перки и си готов ;) това е. успех
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 14.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 90 e30 IS
Мечтае да кара: 320IS

Мнение от Ramunasz » 10 Яну 2009, 14:26

колега,и майто моторче свиреше и тракаше...мястото е същото което каза колегата и там много лесно влизат боклуци...мен ми беше хапнало листо...сваляш,изчистваш,малко ВД и си готов(дано)

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 25.10.2008

Мнение от Tipsy » 10 Яну 2009, 15:01

и мойто тракаше,разглобих го,оправих гo и ся пак гледам е започнало ама дано изкара така до пролет,че много философия по разглобяеане :kuku:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 10 Яну 2009, 15:12

Kaто го свалиш, изнамери читав стругар да ти направи нови втулки. ВД-то е временно решение - за 1-2 седмици макс...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 10 Яну 2009, 15:52

аз се опасявах да не трябва таблото да разглабям......:(
А иначе просвирваше,но то не пречеше.В един момент обаче почна да стърже жестоко,но се усеща че не е преебан двигателя,а някаде нещо се е подпряло.
Мерси много за съветите,като се опраи малко времето ще почна прая,абреажната помпа,духало,и ще питам пак(еентуално:)),така че предварително ви се извинявам за евентуални глупави въпроси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 10 Яну 2009, 23:03

същия проблем го имах преди 1 месец и от фтулките ти е проблема почти 100% съм сигурен,трудното е при разглобяването на самото парно,след като кахнеш пластмасовите кори.Ние с един приятел го рязахме с шлаифата и после го заварявахме,но иначе от там ти е проблема.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 11 Яну 2009, 0:38

Никакви флексове - перките на вентилатора са еластични и с малко повече мъка си се вади!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 11 Яну 2009, 16:27

АЗ извадих перките,ама ми е интересно как да ги прая ти я втулки(вижда се че има стабилна хлабина)?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 12 Яну 2009, 1:51

Напръскай осите на мотора с ВД-40 около перките. Изчакай 1 ден и със завъртане измъкни перките. Отнеси мотора на стругара - той знае как да го разглоби ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 12 Яну 2009, 17:45

viper написа:Напръскай осите на мотора с ВД-40 около перките. Изчакай 1 ден и със завъртане измъкни перките. Отнеси мотора на стругара - той знае как да го разглоби ;)

Колега и ние перките ги извадихме лесно,но самото разглобяване беше трудно. ;) ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 13 Яну 2009, 0:33

ясно,явно няма само с масло да стане...АЗ мисля някви пластинки да увия около оста поне хлабина да няма...и вибрации съответно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 30.04.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: СамУет

Мнение от Пинтев » 13 Яну 2009, 17:19

Незнам колега дали така ще стане,защото то проблема си идва от самата втулка.която се е износила и се получава там хлабината.Но според мен най-добре отиди на стругар,ако искаш питаи Tano той каза че познава такъв.Успех ;) ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 23.01.2009

Мнение от gugulu » 23 Яну 2009, 21:03

Двигателят на вентилатора се сваля от към двигателния отсег след като се развият няколко болта и се свалят две пластмасови кори, закрепени със плъстини. Ако са разбити втулките и не са разместени разместени пластините на колектора има шанс да се отремонтира, в противен случей - автоморга, защото турбината няма да има мощност и има голяма вероятност от окъсяване и пожар. Успех! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 24 Яну 2009, 1:02

абе то след като свалих двигателя и перките се оказа че самите втулки са се разместили(не са се деформирали),и с помощтта на тел и зегеерки ги оправих нещата:)
мерси за съветите

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook