колко трябва да зарежда алтернатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- RASI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E38 735i face
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
14.2v без натоварване (фарове марове и разни такива)
Сложи си голям борд и ще виждаш колко ти зарежда акумулатора

Сложи си голям борд и ще виждаш колко ти зарежда акумулатора

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Трябва да е в границите 13.9 - 14.4 волта.Като се включат светлините трябва да падне с около 0.3 - 0.5 волта и след 20 - 40 секунди пак да влезе в нормите,а ако се изфорсира и по-бързо.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: дфбб
RASI написа:...требва ми точно колко трябва да зарежда с товар и без товар
Нали ти написах, без товар 14.2v максимум, с товар 13.8v минимум.Това са диапазоните, в които трябва да ти зарежда акумулатора в идеалния вариант при 2000rpm на двигателя

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Моя кот и да прая седи на 14.0V и не мърда. Само като включа ксенона
падат до 13.8 и след 2-3 секунди пак на 14.0. Малкия борд може да
се оключват скритите дори и докато си карате колата
Само дето внимавайте да не ви се заплетат ръцете във волана

падат до 13.8 и след 2-3 секунди пак на 14.0. Малкия борд може да
се оключват скритите дори и докато си карате колата

Само дето внимавайте да не ви се заплетат ръцете във волана




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
zAcK написа:Моя кот и да прая седи на 14.0V и не мърда. Само като включа ксенона
падат до 13.8 и след 2-3 секунди пак на 14.0.
Точно така трябва да бъде!Пада ти за момент на 13.8 като включиш ксенона, защото дърпа по-малко от халогенните крушки, ако си с халогени, ще ти го държи на 13.8

- RASI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E38 735i face
ргхерахра
абе дееба и алтернатора значи тои е бил виновен за музиката че исключва стъпалото а,щото при товар нали ви писах ми показва 12.8 или до 13 .2/3 и са кво врнах на момчето стъпалото да си го праи ебати и тъпака съм
утре ще го меря с мултицет.мерси много колеги живи и здрави

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Без натоварване 14,2 волта, само палите колата и трябва да е толкова, ако е по-малко има проблем Още имам топъл спомен - понеделник тази седмица, тръгвам за работа и по едно време свелините намаляват, диода на алрмата светва и веднага стоплих, че има проблем - ресто назад на момента. 15 лв. реле-регулатор, 15 лв. ударна отверка, малко ВД/40 и цял ден псувни по адрес на алтернатора.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани