Подобряване на 2,7 ета с части от м20б25

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от Денит0о » 08 Яну 2009, 20:57

с етови бутала и 20-ва глава,няма ли да остане степента ниска :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 08 Яну 2009, 22:17

vassport7 написа:имам си як матор и не мисля че бабиния мотор м20 става за нещо,
скоро ще бьде отместен от м52,новият има 100 пьти по добри качества особено м52б25

Само за икономия на гориво става става това М52 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 08 Яну 2009, 22:48

Денит0о написа:с етови бутала и 20-ва глава,няма ли да остане степента ниска :roll:

Зависи колега ,аз лично правя модификации по главата но попринцип си дават че степента остава достатъчно висока ,разликата идва от там че всмукателните и изпускателните портове на 731 са по големи имаче клапаните и формата на камерата са идентични с тея на тип 200 главата на ЕТА-та ,а и с Мотроник 1.3 работите стават още по добре ,преполагам че ефекта няма да е като с глава 885 но ще е задоволителен а пък като получа новите бутала на 84мм за 2.5 ще сложа и главнята 885 с електроника и ще видим но засега това е ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 08 Яну 2009, 23:09

еи тоя BMWPower в тези теми за м20 всичко е научил като по книга ЕВАЛА браво на момчето като дава така добри отговори за много теми
а за мен кои го дразня да не ме чете

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 08 Яну 2009, 23:15

:mhihi: ти пък разказвай за другите матори колега и така форума ще стане това което трябва да е попринцип а не БИТАК :mhihi:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 08 Яну 2009, 23:40

аз сьм ЛЕИМАР според някои посетители в тоя форум,има мноо по знаещи и дори маистори на поставяне на мотори в е30,аз не мога да се меря с тях,ще си карам М10Б18инж сьс шперчето и няма да се занимавам с тези модерни мотори,стигат ми по 10 крага на место,сигурно има POWER незнам не ги разбирам ЛЕИМАР да разбира маи няма

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 08 Яну 2009, 23:44

И аз ще си карам с москвичовия мисля че 250км/ч по вътрешните улички на капана ми е достатъчно засега пък М20ската ще си я слагам в рамка щот немога да си го сложа сам а и от форума тука гледам немогат и така :mhihi:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 09 Яну 2009, 20:41

BMWPower написа:Само гледам разбирачите тука как си прехвърлят въпроса един на друг и се подиграват на мочето от Пловдив което може да ги направи да си говорят сами по техническо отношение свързано с тея машини тоя човек се занимава от 25 години с тея коли :mhihi:
Относно въпроса на момчето ако си с 2.7 литровия мотор М20 за да стане така аречената конверсия най общо казано ти трябва:
Глава от М20Б25 но и от М20Б20 става
Електроника-от М20Б25 но и от М20Б20 (мотроник)става
Колянов вал който не е задължителен от 324ТД
и Тва е палиш и тръгваш
Но ако ползваш главата от М20Б25 се сменят и буталата от М20Б25 защото работят само с тая камера на главата тип 885 а със М20Б20сковата мисля беше 731 формата е същата съответно си ползваш ЕТо вите бутала накратко това е ;)

А относно колегата дет ПЛЮЕ М20 мога да му кажа че има точно 12 проблема по-малко от него тва е разликата :mhihi:
язък тогава 4е 25 години се занимава,щом два мотора не може да разли4и,
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 09 Яну 2009, 21:07

BMWPower написа:Относно въпроса на момчето ако си с 2.7 литровия мотор М20 за да стане така аречената конверсия най общо казано ти трябва:
Глава от М20Б25 но и от М20Б20 става
Електроника-от М20Б25 но и от М20Б20 (мотроник)става
Колянов вал който не е задължителен от 324ТД
и Тва е палиш и тръгваш
Но ако ползваш главата от М20Б25 се сменят и буталата от М20Б25 защото работят само с тая камера на главата тип 885 а със М20Б20сковата мисля беше 731 формата е същата съответно си ползваш ЕТо вите бутала накратко това е ;)

:mhihi:


И за какво му е този вал от 324ТД :?: :roll:
И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменя :!: слага само един мотроник 1.1 или 1.3 и е готов :!:
Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 09 Яну 2009, 21:29

И за какво му е този вал от 324ТД :?: :roll:
И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменя :!: слага само един мотроник 1.1 или 1.3 и е готов :!:
Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока ;)[/quote]


Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0 ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 09 Яну 2009, 22:27

BMWPower написа:И за какво му е този вал от 324ТД :?: :roll:
И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменя :!: слага само един мотроник 1.1 или 1.3 и е готов :!:
Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока ;)



Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0 ;)[/quote]повярвай 4е има ифект,правел го е и колата варси много прили4но
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 09 Яну 2009, 22:53

BMWPower написа:Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0 ;)


Аз си карам с етовия вал повече от година и даже съм го олекотил и нямам никакви проблеми ;) Според тебе вала на дизела за колко оборота е проектиран :?: А за главата зависи каква е ЕТА-та, защото има ЕТА и с 885 (325) глава ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 09 Яну 2009, 23:48

Ами вала е КОВАН независимо че е от дизел този вал е неразрушим щом го ползват от АЛПИНА значи става все за нещо аз ти говоря че се сменя само ако ще се правят някакви други промени например да влиза тоя матор след 6500об/мин и тогава става интересно а тая глава 885 е на СУПЕР ЕТА и е в по-късни години и най-често се среща при Е28 аз ти говоря за повечето случаи в които е със 200глава а ако си късметлия да имаш СУПЕР ЕТА става.ти с такава ли си ????
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 09 Яну 2009, 23:49

Ами вала е КОВАН независимо че е от дизел този вал е неразрушим щом го ползват от АЛПИНА значи става все за нещо аз ти говоря че се сменя само ако ще се правят някакви други промени например да влиза тоя матор след 6500об/мин и тогава става интересно а тая глава 885 е на СУПЕР ЕТА и е в по-късни години и най-често се среща при Е28 аз ти говоря за повечето случаи в които е със 200глава а ако си късметлия да имаш СУПЕР ЕТА става.ти с такава ли си ????
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма

А относно твоя вал ако караш до 6500 ограничител няма проблеми но ако минеш тая граница е въпрос на време да се строши вала ;)
въждал съм го и не е красива гледка
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 10 Яну 2009, 10:34

BMWPower написа:Ами вала е КОВАН независимо че е от дизел този вал е неразрушим щом го ползват от АЛПИНА значи става все за нещо аз ти говоря че се сменя само ако ще се правят някакви други промени например да влиза тоя матор след 6500об/мин и тогава става интересно а тая глава 885 е на СУПЕР ЕТА и е в по-късни години и най-често се среща при Е28 аз ти говоря за повечето случаи в които е със 200глава а ако си късметлия да имаш СУПЕР ЕТА става.ти с такава ли си ????
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма

А относно твоя вал ако караш до 6500 ограничител няма проблеми но ако минеш тая граница е въпрос на време да се строши вала ;)
въждал съм го и не е красива гледка


Моята си беше с нормалната глава (200) аз за конверсията си купих цял 25-цов мотор, защото ми излизаше по-евтино от колкото да купувам отделно глава, бутала и електроника :)
А за вала скоро ще разберем да колко оборота деяни :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook