мотор от е28 на е30 м30б25 турбо... КАК???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
ти не можеш да разли4иш м10 от м40 па си седнал акъл да давашvassport7 написа:то ще издаржи и на 2бара,но само за малко,колкото да си направиш едно клипче за спомен с тоя мотор от на баба ми времето,
с едно S14 и леко турбо и много по малко работа,ще те мина като спрял на магистралата,
от тая тема няма нито едно позитивно мнение което да ти даде стимол за този тьи безсмислен намерен на улицата проект
все пак ако дадеш някоя 17 ка на 400 метра,ще ти се смее целия форум,и ще те мине читава 25ца

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Колега и аз да дам глас, че тази твойта идея е загубена кауза, само се замисли колко ще дадеш за да го монтираш тоя двигател в Е30, отделно за да турбинираш, още колко пари ще наринеш(ревизия на двигателя, изпускатели, турбо, генерация, елктроника). И какво ще постигнеш в крайна сметка? Някъде около 200коня (има няма) на 0.6-0.7 бар-а. По-добре си земи едно М20Б25 поне е plug and play в е30-то (или ако имаш възможност направо М50Б25)
П.П. От въпроса ти в първото мнение така и не става ясно какъв ти е точно въпроса? Искаш да разбереш как да сложиш турбото или какво да ревизираш на двигателя???
П.П. От въпроса ти в първото мнение така и не става ясно какъв ти е точно въпроса? Искаш да разбереш как да сложиш турбото или какво да ревизираш на двигателя???
- kocta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 540i/6
- Мечтае да кара: същото аа турбо
zoomer написа:Колега и аз да дам глас, че тази твойта идея е загубена кауза, само се замисли колко ще дадеш за да го монтираш тоя двигател в Е30, отделно за да турбинираш, още колко пари ще наринеш(ревизия на двигателя, изпускатели, турбо, генерация, елктроника). И какво ще постигнеш в крайна сметка? Някъде около 200коня (има няма) на 0.6-0.7 бар-а. По-добре си земи едно М20Б25 поне е plug and play в е30-то (или ако имаш възможност направо М50Б25)
П.П. От въпроса ти в първото мнение така и не става ясно какъв ти е точно въпроса? Искаш да разбереш как да сложиш турбото или какво да ревизираш на двигателя???


Иначе я да сметнеме ... 150 коня сток с карбуратор и генерация... Ко става ако го надуеме на 1 бар с мега отворена генерация на 76мм и всмукател от б35 с 76мм дросел? 210 коня макс а?


А и няма да споменавам отново,че това "старо желязо" незнам но сигурно не си м увиждал карантията за това говориш така ... та това старо желязо с една s38 глава става по-модерно желязо с готини надписчета отгоре и можеби тогава ще стигне 300 коня по твоята сметка

Последна промяна kocta на 08 Яну 2009, 16:07, променена общо 1 път
Time Attack Driver...
- kocta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 540i/6
- Мечтае да кара: същото аа турбо
vassport7 написа:то ще издаржи и на 2бара,но само за малко,колкото да си направиш едно клипче за спомен с тоя мотор от на баба ми времето,
с едно S14 и леко турбо и много по малко работа,ще те мина като спрял на магистралата,
от тая тема няма нито едно позитивно мнение което да ти даде стимол за този тьи безсмислен намерен на улицата проект
все пак ако дадеш някоя 17 ка на 400 метра,ще ти се смее целия форум,и ще те мине читава 25ца
Айде бе дупе

Time Attack Driver...
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Добре, 230, 250 коня да искара от тва желязо ... нещо малко ми са вижда, при положение че м52б28 или б25 без турбо е 190 ? няма ли да е по добре вместо да налива кинти в тоя чугун да си намери м50б25 и на него да му забие турбина ? по скъпо ще му легне но с много по голям ефект , пример - лудия гсм
неговото 2.8 турбо, бие на габара 3.5 турбото ....
неговото 2.8 турбо, бие на габара 3.5 турбото ....
- kocta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 540i/6
- Мечтае да кара: същото аа турбо
Myxa-TePoPuCT написа:Добре, 230, 250 коня да искара от тва желязо ... нещо малко ми са вижда, при положение че м52б28 или б25 без турбо е 190 ? няма ли да е по добре вместо да налива кинти в тоя чугун да си намери м50б25 и на него да му забие турбина ? по скъпо ще му легне но с много по голям ефект , пример - лудия гсм
неговото 2.8 турбо, бие на габара 3.5 турбото ....
А тоя габар на какво налягане кара и се замисли с тая лека е30-ка какво сцепление има

м30б35 си е 218 кончета сток. Пък с s38 главичка отиваме на 315++ hp така поне пише във световната глобална мрежа...
Абе голям защитник станах на м30 бе зарежи


Time Attack Driver...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ай Коцта,що не вземеш да спреш се обаждаш за нещо дет не го разбираш
тва да не ти е дрифтинга 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kocta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 540i/6
- Мечтае да кара: същото аа турбо
Явор написа:ай Коцта,що не вземеш да спреш се обаждаш за нещо дет не го разбираштва да не ти е дрифтинга
А това на теб да не ти е бащиния?

Time Attack Driver...
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
kocta написа:zoomer написа:Колега и аз да дам глас, че тази твойта идея е загубена кауза, само се замисли колко ще дадеш за да го монтираш тоя двигател в Е30, отделно за да турбинираш, още колко пари ще наринеш(ревизия на двигателя, изпускатели, турбо, генерация, елктроника). И какво ще постигнеш в крайна сметка? Някъде около 200коня (има няма) на 0.6-0.7 бар-а. По-добре си земи едно М20Б25 поне е plug and play в е30-то (или ако имаш възможност направо М50Б25)
П.П. От въпроса ти в първото мнение така и не става ясно какъв ти е точно въпроса? Искаш да разбереш как да сложиш турбото или какво да ревизираш на двигателя???
Кефиш ме и си вярваш даже
А замислял си си се ,че ако боцне м30б25 после може съвсем лесно да го смени с б35...
Иначе я да сметнеме ... 150 коня сток с карбуратор и генерация... Ко става ако го надуеме на 1 бар с мега отворена генерация на 76мм и всмукател от б35 с 76мм дросел? 210 коня макс а?Па и да не ти споменавам,че в ebay има едни много симпатични турбо разпределителни за м30 на 279 градуса с хубав лифт и не са чак толкова скъпи ... с тях може и 230 коня да изкара на вала ест с много мъки и с 1.2 овербоост а?
![]()
А и няма да споменавам отново,че това "старо желязо" незнам но сигурно не си м увиждал карантията за това говориш така ... та това старо желязо с една s38 глава става по-модерно желязо с готини надписчета отгоре и можеби тогава ще стигне 300 коня по твоята сметка
хайде да направим проста математика:
при 0.7 бууст най-простата тероретична сметка
150hp х 1.7 (атмосферното налягане + бууста) =255hp
о, да! звучи страхотно. Но точно ти би трябвало да си наясно че тези цифри са много далеч от реалността, виждал съм как М20Б25 при дино прави 130коня на колелата, тогава питам това М30Б25 колко ше искара, а колко от тея 0.7 бара бууст ще са загуби.....
Пък викаш - валче, главичка, генерациика, дросел и смукатели. И накрая като дръпнеш чертата кое ще излезе по-скъпо?
Вярно е, че не съм виждал карантиите на М30, но този 1бар ми се струва доста сериозна цифра без да се разрежда, а ако го разред.... ми то съвсем ще умре в ниските....
- kocta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 540i/6
- Мечтае да кара: същото аа турбо
zoomer написа:kocta написа:zoomer написа:Колега и аз да дам глас, че тази твойта идея е загубена кауза, само се замисли колко ще дадеш за да го монтираш тоя двигател в Е30, отделно за да турбинираш, още колко пари ще наринеш(ревизия на двигателя, изпускатели, турбо, генерация, елктроника). И какво ще постигнеш в крайна сметка? Някъде около 200коня (има няма) на 0.6-0.7 бар-а. По-добре си земи едно М20Б25 поне е plug and play в е30-то (или ако имаш възможност направо М50Б25)
П.П. От въпроса ти в първото мнение така и не става ясно какъв ти е точно въпроса? Искаш да разбереш как да сложиш турбото или какво да ревизираш на двигателя???
Кефиш ме и си вярваш даже
А замислял си си се ,че ако боцне м30б25 после може съвсем лесно да го смени с б35...
Иначе я да сметнеме ... 150 коня сток с карбуратор и генерация... Ко става ако го надуеме на 1 бар с мега отворена генерация на 76мм и всмукател от б35 с 76мм дросел? 210 коня макс а?Па и да не ти споменавам,че в ebay има едни много симпатични турбо разпределителни за м30 на 279 градуса с хубав лифт и не са чак толкова скъпи ... с тях може и 230 коня да изкара на вала ест с много мъки и с 1.2 овербоост а?
![]()
А и няма да споменавам отново,че това "старо желязо" незнам но сигурно не си м увиждал карантията за това говориш така ... та това старо желязо с една s38 глава става по-модерно желязо с готини надписчета отгоре и можеби тогава ще стигне 300 коня по твоята сметка
хайде да направим проста математика:
при 0.7 бууст най-простата тероретична сметка
150hp х 1.7 (атмосферното налягане + бууста) =255hp
о, да! звучи страхотно. Но точно ти би трябвало да си наясно че тези цифри са много далеч от реалността, виждал съм как М20Б25 при дино прави 130коня на колелата, тогава питам това М30Б25 колко ше искара, а колко от тея 0.7 бара бууст ще са загуби.....
Пък викаш - валче, главичка, генерациика, дросел и смукатели. И накрая като дръпнеш чертата кое ще излезе по-скъпо?
Вярно е, че не съм виждал карантиите на М30, но този 1бар ми се струва доста сериозна цифра без да се разрежда, а ако го разред.... ми то съвсем ще умре в ниските....
Защо спориме за неща които отдавна са правени и доказани?
Да не би да има 1 или 2 турбинирани м30 мотора в Бг та спориме...
Този мотор е доказан като здрав от към долнище но го склопява главата заради геометрията на самите всмукателни изпускателни канали.В повечето случай решението е s38b36 глава с поръчкови турбо бутала биелки и съединител.Най-изгодно си е направо да се вземе s38 мотор цял ... ако се стигне да се сменят железа...
Взимаш си една керамика , управление и караш... Пък като му стигнеш лимита сабираш за истинския мотор и там си наливаш в чаркаляк. Всички са се обедили в това.Питай Ванката, Питай Жоро, Том , Фиксера ... и много незнайни рацери с м30 турбо за който знам... включително визирам и Мен!
Time Attack Driver...
- redfire8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: все още нищо
- Мечтае да кара: e30 m3
абе хора стига сте го отказвали човека щом си е решил ше си го направи просто пита кои чаркаляци да смени пък колко лев ше му излезе тои да си мисли
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани