DSC III - ASC+T Каква е разликата?
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
DSC III - ASC+T Каква е разликата?
Значи ASC-то е ясно, но +Т (тракшън контрол?)???
DSC-то ще да е контрол на стабилността... А двете вървят ли заедно или взаимно се изключват?
Може ли някой да обясни?

DSC-то ще да е контрол на стабилността... А двете вървят ли заедно или взаимно се изключват?
Може ли някой да обясни?

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Търсих, ама явно съм го пропуснал.
А, ето го:idea:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=dsc
Перфектно обяснено!!! :bowdown:
Сега е ясно, явно в развитието си въвят така: ASC>ASC+T>DSC III>...... после
И още нещо, ESP съставна част от тези системи ли е или нещо съвсем отделно? Кажи две думи за него. Благодаря ти.
А, ето го:idea:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=dsc
Перфектно обяснено!!! :bowdown:
Сега е ясно, явно в развитието си въвят така: ASC>ASC+T>DSC III>...... после

И още нещо, ESP съставна част от тези системи ли е или нещо съвсем отделно? Кажи две думи за него. Благодаря ти.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ми тогава каква е тази кола (BMW 525d 2002г.) в mobile.de, на която пише най-долу ".../ESP/ASR/ABS/EL KLAPBAR SPIEGEL/..."? 

Последна промяна ICE на 12 Яну 2005, 18:24, променена общо 2 пъти
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
ICE написа::mhihi:![]()
![]()
Тогава стбилконтрол от 2002 ще да е DSC III, така ли
ДА

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ICE написа:Ми тогава каква е тази кола (BMW 525d 2002г.) в mobile.de, на която пише най-долу ".../ESP/ASR/ABS/EL KLAPBAR SPIEGEL/..."?
Аууу, забравих да кача адреса:
http://www.mobile.de/SID5XLhNaEjmid94TC ... 152240395&
Егати адреса...

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Der von Ihnen gesuchte Datensatz existiert nicht mehr.
Темата се разбалвочи, така че мдераторите мога да се погрижат.....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ICE написа:Ми тогава каква е тази кола (BMW 525d 2002г.) в mobile.de, на която пише най-долу ".../ESP/ASR/ABS/EL KLAPBAR SPIEGEL/..."?
ЕСП (електронна стабилизираща програма, наричана при БМВ - DSC (римското число е за версията) - посредством сенсорите на АБС-системата отчита оборотите на всяко колело (което предполага задължително четириканална анти-блокираща-система), оборотите на волана (колко е навъртян и в каква посока) и третия основен компонент е датчик за странично ускорение - излезе ли нещо извън параметрите колата се стабилизира посредством спиране на единични колела (като при шейните - за да завиеш бодеш единия крак в снега).
Градацията върви така - АБС (анти-блокираща система - ясна е, няма какво да я коментирам) - ASR - (при БМВ ASC+Т) - система против пребоксуване на задвижващите колела, оперища с датчиците на АБС-а (което предполага наличието на АБС) - при пребоквуване се отнема автоматично газ-та или се спира колело (на старите ASC+Т-та с триканален АБС - може и двете колела на задния мост). Следващото е ЕСП, което предполага АSR+T и ABS, с чийто датчици оперира - тоест има ли ЕСП има предишните две, има ли ASR задължително има АБС итн.
А другото съкращение, което го има в обявата е електрически свиваеми външни огледала за обратно виждане.
Много объркано го написах май, ако има нещо питайте/поправяйте ме:)
Ати
ASC DSC
Доколкото знам, системите в автомобилите са с различни имена при отделните производители. Двете системи ASC и DSC означават едно и също нещо - подобряване на стабилността на автомобила. Четох мнението на Наскоксан - много добре го е обяснил.
Не съм съгласен, че ASC е част от DSC , просто защото е едно и също ( така наречения тракшън контрол ), само че под различни имена и използвано от различни марки. Една и съща система, разработена от един производител, се използва с леки изменения и под друго име от останалите, за да бъде фирмена и да се избегне патента. Разбира се има и доказани системи, еднакви за всички марки.
Не знам коя марка какви системи използва като абревиатури, но все тая. Ефекта е един и същ.

Не съм съгласен, че ASC е част от DSC , просто защото е едно и също ( така наречения тракшън контрол ), само че под различни имена и използвано от различни марки. Една и съща система, разработена от един производител, се използва с леки изменения и под друго име от останалите, за да бъде фирмена и да се избегне патента. Разбира се има и доказани системи, еднакви за всички марки.

Не знам коя марка какви системи използва като абревиатури, но все тая. Ефекта е един и същ.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
АSC - както си споменал е тракшън контрола, докато ESP (при БМВ DSC) е стабилизираща програма - първата служи за предотвратяване превъртане на задвижващите колела, втората "изправя" тръгналата да изпуска завой кола - съвсем различни са
Иначе си прав - всеки производител (почти) си има собствени, често дори патентовани названия за една и съща система (както Темпомат е запазено име за Мерцедес)
Ати

Иначе си прав - всеки производител (почти) си има собствени, често дори патентовани названия за една и съща система (както Темпомат е запазено име за Мерцедес)
Ати
Re: ASC DSC
Добрия написа:Не съм съгласен, че ASC е част от DSC , просто защото е едно и също ( така наречения тракшън контрол ), само че под различни имена и използвано от различни марки...
не не си прав АСЦ и ДСЦ не са
едно и също нещо

ДСЦ е система от много компоненти
която включва ASC, CBC, ABS и някои
други, които БМВ не упоменава

ДСЦ фактически е системата, която
обединява тези елементи и ги
използва едновременно когато правиш
тъпотии и ти пази главата


- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
А вярно ли е, че принципно системите прогресират горе-долу така:
ASC > ASC+T > DSC (управлява ASC-то и другите системи като една, нещо като майка на всичките)
ASC > ASC+T > DSC (управлява ASC-то и другите системи като една, нещо като майка на всичките)

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани