525тдс гасне в движние и при смяна на предавките,помощ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
имаме ги тези симптомиdjagata написа:I.V.G. написа:А на някой случвало ли му се е да смени плочката на помпата и то да излезе че е нещо друго?
Колега,
Плочката е скъпа и не бива да се отива на смяна преди диагностика.
Всичко друго се хваща при диагностика, но плочката при нормални обороти си работи добре и е много малка вероятноста да покаже, че има дефект.
Ако натиснеш рязко педала на газта (форсираш на място двигателя) и бързо си махнеш крака от педала ще усетиш, че има едно притрисане все едно че двигателя за секунда гасне - е това е индикация за плочката. Оборотите на двигателя трябва да падат плавно и да няма тресене (да е стабилен и при падане на оборотите) - тогава няма да го има и гасненето при превключване.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Оправих я.
Смених плочката, за съжаление не с нова. Тези дни ще ходя пак на диагностика,
за да видя всичко наред ли е, и на стенд за умната дюза, ако има нужда да я центоват. Засега колата е ОК.
Смених плочката, за съжаление не с нова. Тези дни ще ходя пак на диагностика,
за да видя всичко наред ли е, и на стенд за умната дюза, ако има нужда да я центоват. Засега колата е ОК.
- FNC_VeNoM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39
Последно някой да каже от къде идва тоя проблем, защото го има и при мене, и ме дразни яко и накрая май ще си сложа 1 нова помпа и това е.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ако обичате да се изказвате само по темата, за да не се налага да играе гумичката.
Личните предпочитания по отношение на вида гориво са си единствено и само Ваши. Уважавайте чуждия избор! Излишен спам в темите не е от полза за никого!
Личните предпочитания по отношение на вида гориво са си единствено и само Ваши. Уважавайте чуждия избор! Излишен спам в темите не е от полза за никого!
- mnstefanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.01.2009
Имах проблема с рязкото падане на обороти при превключване от 1 към 2-ра. Напоследък беше започнала дори да гасне в някой от тези случаи. Ремонтираха ми плочката в BOSCH сервиз във Варна (Цоков и Канев). Обясниха ми, че при този модел това е един от основните проблеми. 80% от тези плочки били дефектни заводски, така че не ме посъветваха да я сменям с нова. Не винаги подлежали на ремонт, в моя случай нямаше проблем. Сега си сваля плавно обороти и съм доволен. Ремонтът ми излезе 350 лв.
hi
Аз залагам на Ангренажна верига и колела.
Имах същия проблем-гаснеше по светофари и м/у скоростите ако се забавиш с превключването.
Имах същия проблем-гаснеше по светофари и м/у скоростите ако се забавиш с превключването.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани