Ксенонови светлини

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 12 Яну 2005, 0:14

Hamman българия също продават комшията ми си сложи на е34ката ксенони но ги взе тънко понеже брат му ба4ка в Хамман и не мога да ви кажа цена но ефекта е поразяващ, а ксеноните които слагат са Филипс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 12 Яну 2005, 0:15

Hamman българия също продават комшията ми си сложи на е34ката ксенони но ги взе тънко понеже брат му ба4ка в Хамман и не мога да ви кажа цена но ефекта е поразяващ, а ксеноните които слагат са Филипс

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 12 Яну 2005, 11:09

не точно Hamann България, а фирма CNS, които са представители на Hamann за България.
Аз имам би-ксенон сложен от тях, Philips HID kit (крушки, старт-генератори и окабеляване) на 4300К и съм много доволен.. 160км/ч на къси светлини е съвсем нормална скорост!

Има едно грешно понятие в хората, че при bi-xenon (къси и дълги) ако сте с два отделни фара, както е при BMW светлината и от двата е ксенонова, което изобщо не е вярно! Принципа е, че когато примигваш с дългите (за полицай примерно) светват дългите светлини, които са нормална халогенна крушка .. най-малкото, защото ксенона има време докато запали и "калибрира" светлината си! Съответно всяко едно такова примигване би скъсило значително живота му. Ксеноновите светлини обикновено са на късите, които светят постоянно и при тях има една "клапа", която отрязва светлината да не прави разсейки, за да покрие евро-стандартите и да не заслепява насрещно идващите, когато включите дълги светлини тази "клапа" се отваря и пропуска светлината напред като се включва и халогенната крушка на дългите светлини! Това е би-ксенон!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 12 Яну 2005, 18:17

Аз имам един малко страничен въпрос:
Като слагаш ксенон сменяш ли фара?
Понеже на моите фарове по някаква причина са ми счупени регулиращите щифтове за наляво-надясно и нагоре-надолу (ръчното регулиране) и понеже не мога да си намеря само тези щифтове ще трябва да сменям целия фар.
И понеже не съм доволен как светят нормалните фарове на Е39 се замислям са по-генерално решение.
Тия фарове на Хелла са много готини, ама много скъпи ще им се не види. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 12 Яну 2005, 18:42

Turturelo написа:не точно Hamann България, а фирма CNS, които са представители на Hamann за България.
Аз имам би-ксенон сложен от тях, Philips HID kit (крушки, старт-генератори и окабеляване) на 4300К и съм много доволен.. 160км/ч на къси светлини е съвсем нормална скорост!

Има едно грешно понятие в хората, че при bi-xenon (къси и дълги) ако сте с два отделни фара, както е при BMW светлината и от двата е ксенонова, което изобщо не е вярно! Принципа е, че когато примигваш с дългите (за полицай примерно) светват дългите светлини, които са нормална халогенна крушка .. най-малкото, защото ксенона има време докато запали и "калибрира" светлината си! Съответно всяко едно такова примигване би скъсило значително живота му. Ксеноновите светлини обикновено са на късите, които светят постоянно и при тях има една "клапа", която отрязва светлината да не прави разсейки, за да покрие евро-стандартите и да не заслепява насрещно идващите, когато включите дълги светлини тази "клапа" се отваря и пропуска светлината напред като се включва и халогенната крушка на дългите светлини! Това е би-ксенон!



а колко пари4ки си ги взе крушките ?????
ИзображениеИзображение
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 13 Яну 2005, 17:45

целия комплект за H4 е 1700лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Chicago; Русе; София

Мнение от BMW M POWER » 17 Яну 2005, 7:51

Georgieff написа:Понеже на моите фарове по някаква причина са ми счупени регулиращите щифтове за наляво-надясно и нагоре-надолу (ръчното регулиране) и понеже не мога да си намеря само тези щифтове ще трябва да сменям целия фар.


Щифтовете можеш да си ги купиш от Камор.
Headlight Adjusting Element Kit part # 63 12 0 027 924
Кit_а има 2 щифта. Един за нагоре и надолу, и един за наляво и надясно. Много лесно се сменят. След като си смениш щифтовете без никакъв проблем ще можеш да си сложиш ксенони.
Винаги с вратите напред

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook