От IRIS на MID въпросче(та)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

дгзхйдз

Мнение от RASI » 06 Яну 2009, 22:59

да колега трябва и лоста за мигачите с копче но наи интересното е че ако тръгна да правя големия борд единя кабел е 160лв само тои и лостче,и табло и още един кабел и човек да го върже ииииииии си е.. маиката за това ще сложа малкия да не ме боли главата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Яну 2009, 4:05

От никакъв BC към малък е по-лесно, трябва само лостче, един кабел да се пусне от бялата букса на таблото към лоста за мигачите и прекодиране.Да не говорим пък колко е трудно да се намери табло с голям BC за бензинова Е39.А след това се започват и проблемите с пикселите...
Пропуснах да кажа, че новото табло трябва да е от същия модел кола.Не става да се сложи табло от 8 цилиндрова кола на 6 цилиндрова и от дизелова на бензинова!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 07 Яну 2009, 10:29

zAcK написа:Я опиши цялата процедура че ми е интересно :mhihi:

На таблото с малкият борд са 2 букси а на големият 3
Записвате си подредбата на кабелите и ги вадите от буксите
После ги нареждате по цветове (пример: червено бяла от малкият борд отива на червено бяла на големият)
Или отваряте ретрофит`а (тоя от ирис към мид) там си има подробна схема.
Обаче има един проблем поне при мен беше така Като закача i-bus(от таблото) към i-bus мида не бачкаше,закачих i-bus към k-bus и всичко тръгна без проблем,само неможах да подкарам колата да ми писка при отворена врата и изгоряла крушка.
За цялата интервенция ми трябваше мид и табло с големият борд,тези които аз сложих бяха свалени от една кола и не съм сигурен че ако са различни трябва да се кодират-разкодират и такива глупости.


Мой съвет е не се занимавайте вярно малко повече копченца :mhihi:
Ама лично на мен таблото с малкият борд ми харесваше повече,и разпродадох всичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Яну 2009, 13:28

Sivako написа:Обаче има един проблем поне при мен беше така Като закача i-bus(от таблото) към i-bus мида не бачкаше,закачих i-bus към k-bus и всичко

Малкия BC получава информация то К-Bus, а големия само през i-BUS.Когато минаваш от малък на колям BC трябва да се разкачи моста м/у К-BUS и i-BUS под жабката.Пише си ги и в ретрофита, който съм дал.
Също така, няма как да ти писука при падане на външната температура под 3*С, отворена врата и всичко заради което писука големия BC, защото трябва да се свърже допълнително към гонга.
И какъв е този IRIS към MID ретрофит?Аз знам само за този http://www.bmw5er.dk/forum/getfile.php/ ... 2710EN.pdf и той важи само за преминаване от обикновен BMW Reverse RDS към IRIS или MID и там няма нищо писано за BC.За IRIS към MID няма нужда да се пипат кабели, те са си еднакви ;)

И прекодирането въобще не са глупости, повярвай ми ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 07 Яну 2009, 13:50

mad_presley написа:
Sivako написа:Обаче има един проблем поне при мен беше така Като закача i-bus(от таблото) към i-bus мида не бачкаше,закачих i-bus към k-bus и всичко

Също така, няма как да ти писука при падане на външната температура под 3*С, отворена врата и всичко заради което писука големия BC, защото трябва да се свърже допълнително към гонга.

Мислиш ли че не съм го свързал гонга :roll: Свързах го
И не само че не писукаше а и не ми го изписваше на таблото :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 07 Яну 2009, 14:03

mad_presley написа:И какъв е този IRIS към MID ретрофит?

Моя грешка :uups: Той по-точно е за таблото от low на high obc,
Там се преправят буксите,а ако не ви се занимава Ретрофита струва 160,26 лв. Аз специално не бих дал 1 резервоар нафта за това кабелче :mhihi: .
А ако някой реши да сменя таблото и няма букси аз имам и трите от High OBC ще му ги дам, Ето и ретрофита
http://www.bmwmotorsports.org/pdf/High_OBC_retrofit.pdf

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 07 Яну 2009, 14:09

Я ми кажи, как стои върпоса с лампата на еърбага при теб.Като дадеш на контакт светва ли или не и като пуснеш тест на таблото всичко ли ти светва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 07 Яну 2009, 14:10

Sivako един авер иска да си смени таблото, тои няма никакъв борд комп. и иска таблото с малкия борд, нещо имаш ли за него ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 08 Яну 2009, 10:12

Ca_Ma написа:Sivako един авер иска да си смени таблото, тои няма никакъв борд комп. и иска таблото с малкия борд, нещо имаш ли за него ?

Не само буксите ги имам ама те нямат нищо общо :lol:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook