водна помпа-м50
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
водна помпа-м50
колеги не съм сменял още водна помпа и термостат . знаещите да кажат към коя марка да се насоча. водната помпа държа да е с метална турбина. цени ако може .м-50 е мотора. ако някой колега ползва отстъпка може да се обади
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
колега аз я сменях преди около 2 месеца беше някаде около 100лв. немска -Феби -билщайн мисля беше
,а за термостата внимавай на колко градуса отваря 87-89-92 щото моя е на 92 и е малко късно маи
гледай да си земеш на 87 градуса или по каталожен номер го търси там е точно 



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, водна помпа хубава струва между 90-130 лв. с метална турбина, що се касае до термостат най добре си вземи от BMW оригинален.
Свали си термостата и виж на колко градуса е и после по рама при официалните вносители...
Успех
P.S. Ако имаш начин смени си и охладителната течност и малко профилактика и без това ще пипаш...
Свали си термостата и виж на колко градуса е и после по рама при официалните вносители...
Успех
P.S. Ако имаш начин смени си и охладителната течност и малко профилактика и без това ще пипаш...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: водна помпа-м50
Аз бих те посъветвал за водната помпа-ако оригиналната ти е пластмасова си вземи такаваtdk написа:колеги не съм сменял още водна помпа и термостат . знаещите да кажат към коя марка да се насоча. водната помпа държа да е с метална турбина. цени ако може .м-50 е мотора. ако някой колега ползва отстъпка може да се обади
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
С термостата е много вероятно да гризнеш дървото дето се вика
Или БМВ оригинален или Валер - аз моя Валер го купих от "Стиви Ауто" 2005 година и съм много доволен ,просто работи перфектно
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
И аз смених моя с такъв, Пенчев
Бяха ми шибнали някакъв без надписи, без марка... пишеше само 92*... смених с Валер на 87* (ако не се лъжа) и сега е ток 


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Немога да си обясня как може да се скрънзее човек за термостат да даде 20-30лв... Като от това му зависи живота на мотора... Някъв безименен дето не го знаеш кво прави за 5лв по-малко ....





- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Сашо, само да ти напомня, че не висчки хора са като нас (феновете) в този форум... Всеки ден виждам неща от които направо ми става зле, но то си е до човек... Има проблем-кара я в "сервиз" и оня му казва - от 14 или от 26лв. ? И той веднага - е няма смисъл да давам 26 щом и за 14 ше стане... и така. Не само при колите е това, във всяко отношение. Самите хора сме такива - в България.. всеки гледа как да излъже, как да мине по-тънко или изобщо да не плати...
понеже и аз съм на същата вълна (термостат, слабо парно) споделям впечалетния:
термостатите са два вида - на единият пише (отваря около) 88 градуса и на другият пише (отваря около) 92 градуса . общо взето в BMW продават предимно този, който отваря при 92 градуса. говирих с човека, който продава частите, думите му бяха, че от много време не се ползва термостата, който отваря на 88. честно казано разлика от 4 грасуса ми се вижда и малко смешна при положение, че отварянето на термостата е +/- 4 -5 грасуса.
заедно с термостата не е лошо и да се смени и самият капак на термостата , тъй като вероятността да се счупи при стягането не е малка (до около 92 г. или 93 г. капака е от алуминий и смяната му не е необходима, но си остава проблема с корозията на винтовете и евентуалното им късане при развиване, след 92 г. или 93 г. минават на пластмасов капак, което като идея не е кой знае колко лошо, но си остава риска от счупване при стягане от аджамия и то без динамометричен ключ).
марката на оригиналният термостат е Wahlter, и струва около 60 лв. цялата сметка с всички уплътнения, термостат и капак на термостата - около 100 лв.
при смяната на термостата трябва да се внимава стрелката, която е на термостата да показва нагоре (13 или 14 часа, което според мен не е толкова фатално ако показва 6 или 7 часа) и както казах да се внимава при стягването на капака на термостата - за тези, които нямат усет - задължително динамометричен ключ.
термостатите са два вида - на единият пише (отваря около) 88 градуса и на другият пише (отваря около) 92 градуса . общо взето в BMW продават предимно този, който отваря при 92 градуса. говирих с човека, който продава частите, думите му бяха, че от много време не се ползва термостата, който отваря на 88. честно казано разлика от 4 грасуса ми се вижда и малко смешна при положение, че отварянето на термостата е +/- 4 -5 грасуса.
заедно с термостата не е лошо и да се смени и самият капак на термостата , тъй като вероятността да се счупи при стягането не е малка (до около 92 г. или 93 г. капака е от алуминий и смяната му не е необходима, но си остава проблема с корозията на винтовете и евентуалното им късане при развиване, след 92 г. или 93 г. минават на пластмасов капак, което като идея не е кой знае колко лошо, но си остава риска от счупване при стягане от аджамия и то без динамометричен ключ).
марката на оригиналният термостат е Wahlter, и струва около 60 лв. цялата сметка с всички уплътнения, термостат и капак на термостата - около 100 лв.
при смяната на термостата трябва да се внимава стрелката, която е на термостата да показва нагоре (13 или 14 часа, което според мен не е толкова фатално ако показва 6 или 7 часа) и както казах да се внимава при стягването на капака на термостата - за тези, които нямат усет - задължително динамометричен ключ.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани