5 серия срещу Пасат - поддръжка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
dajungle написа:комбинация от функционалност, безопасност, външен вид и цена.
И аз да се изкажа (по темата), комбинацията е по-оптимална при Е39. Не го казвам защото карам Е39, а понеже съм карал едното,и сега карам другото. Наистина тоя двигател (говорим за 1.9 ТДИ, 2004г) е много икономичен и много здрав (аз карах такъв на 300к и малко отгоре и не даваше никакви признаци на умора). Бих завишил само малко разхода който си дал - градско е 8.25/100 (с многократно смятане пълно-пълно лятото), извънградско не можеше да изгори нафтата, но определено отиваше към 5.5-6л./100. Подръжката му определено е по скъпа от на Е39 - веднага пример - смяна ролки, ремъци, и обтегач(едно като амортисьорче, не му знам точно името) - 500 лъва, като говорим за неоригинални части, даже след това ремъка свиреше все едно имам щурци под капака, заради некачествения каучук. Другото което не ми харесваше - голем кораб, това комби - то и Е39 е дълга, ама каде по-маневрена и удобна. Друго....не се сещам сега. Като единствени недостатъци на Е39 са само повечето електроника (както казаха някои вече), която все дефектира някъде и задното предаване за зимата. Но пък пасата имаше един голям плюс, че беше служебен и много му се кефех тогава. Като цяло и той е много хубава кола (няма нищо общо с Голф 4 или дори 5, както някои го намесиха, разликата им е огромна), но все пак сравняваме.

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
w
Колега като видях какво си сменил като си взел пасатора, по мои груби сметки около 4000 лв. си дал + 15-17к. колкото казваш че струва + дървената возия.............ами да ти кажа аз съм за БМВ.
ЧНГ на всички!!!
П.С. И без тези сметки пак съм за баварията
ЧНГ на всички!!!
П.С. И без тези сметки пак съм за баварията

- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Не знам какво обсъждаме в тази тема.Разликата между БМВ и Пасат е като разлика между жив и умрял.............Ако търсиш евтина подръжка си купи жигула-един шарнир струва около 10 лева,но ако търсиш истинска кола сааааааааааааамо БМВ.
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
dajungle написа:Брейй имам 3-4 мнения във този форум и се заядохте с мен.
Питах нещо простичко, имам пасат и спор с колега който твърди, че за същите пари като поддръжка и покупка мога да имам Е39 така ли е или не? Ако да - защо, ако не - защо? Твърденията се подкрепят с факти. Колата не ми трябва от "фенщина" а да е комбинация от функционалност, безопасност, външен вид и цена.
Мисля че въпроса е по темата за Е39 и неща от рода "купи си голф от перник" или "купи си каруца няма да поддържаш" и т.н. са най-малкото чесане на езиците, не искам да ползвам други думи.
Разбирам, че някои хора гледат на колата като средство да "изпъкнат"и да гледат "кисело" от прозореца хаха,
но човек когато прави изказвания е добре първо да мисли.
Благодаря на хората, които все пак се постараха да отговорят смислено.
Колега не се заяждаме, ти самият си написал в заглавието на темата "БМВ срещу Пасат" така, че не се сърди

joropc, не съм казал че търя евтина а дали е съизмерима като пари между двете марки в подобен клас (може би 5цата е с малко по-голямо междуосие)
Когато вземах VW-то избора беше между него, A6 2.5 TDI и E39 530d , комбита от едни и същи години. Отказах се от БМВ-то защото ме уплашиха от поддръжката на този двигател, а аз вземам колата НЕ за гъзария и до кафето и обратно в неделя, а да си върша работа с нея, така че в дългосрочен план има значение поддръжката. Не знам доколко са ме излъгали или не, знаете че при нас обикновено нещата са "абе чул съм от пешо дето братовчед му има такава
"
Кеф цена няма - да, но за първа и основно ползвана кола в семейството човек трябва да си прави сметка, пък като втора - Z3! хаха
vladib, цените са за информация, не съм сменял всичко това
... хм даже доста малко неща за 32000 км като се замисля. Пък за возията как реши, че е дървена, не знам ... може би окачването е по-трополящо от на Е39 но субективно погледнато е по-меко и друса по-малко, поне моите наблюдения са такива при 17" джанти и на двете коли. Ооопс БМВто беше със спортно окачване ...
не мога да сравня обективно ...
Когато вземах VW-то избора беше между него, A6 2.5 TDI и E39 530d , комбита от едни и същи години. Отказах се от БМВ-то защото ме уплашиха от поддръжката на този двигател, а аз вземам колата НЕ за гъзария и до кафето и обратно в неделя, а да си върша работа с нея, така че в дългосрочен план има значение поддръжката. Не знам доколко са ме излъгали или не, знаете че при нас обикновено нещата са "абе чул съм от пешо дето братовчед му има такава

Кеф цена няма - да, но за първа и основно ползвана кола в семейството човек трябва да си прави сметка, пък като втора - Z3! хаха
vladib, цените са за информация, не съм сменял всичко това


- gigov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 525tds
Колега карал съм и съм подържал и двете коли (плюс Ауди А6) и двете коли са добри,като подръжка по мое мнение са горе долу еднакви ,а по малко се чупи това което е по-малко карано и по-добре поддържано
Поздрави и ЧНГ
Поздрави и ЧНГ
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Аз пък си мисля друго, че е39 не е твоята кола, защото не обичаш да се бориш с волана, а зимата това е неизбежно. Лятото ще е супер, но дойде ли зимата, ще дадеш леко газ тя ще тръгне, постоянно ще си на тръни и т.н., особенно пък самолета 530д.
Ще тръгнеш да катериш планините и започва едно окопаване. Определено няма да ти хареса.
Малко или много повечето, да не кажа всички не пропускат при удобна възможност и хлъзгаво време да изпързалят някой друг завой. Тебе понеже тези неща не те влекат, за това по-добре не.
Гледай за Х3/5, 525/30хд.

Малко или много повечето, да не кажа всички не пропускат при удобна възможност и хлъзгаво време да изпързалят някой друг завой. Тебе понеже тези неща не те влекат, за това по-добре не.
Гледай за Х3/5, 525/30хд.

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
joropc написа:.....Ако търсиш евтина подръжка си купи жигула-един шарнир струва около 10 лева,но ако търсиш истинска кола сааааааааааааамо БМВ.....
Да вметна само че и на Москвича му е евтина пордъжката преден калник = 30 лв СМЯТАИ





- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
dajungle написа:joropc, не съм казал че търя евтина а дали е съизмерима като пари между двете марки в подобен клас (може би 5цата е с малко по-голямо междуосие)
Когато вземах VW-то избора беше между него, A6 2.5 TDI и E39 530d , комбита от едни и същи години. Отказах се от БМВ-то защото ме уплашиха от поддръжката на този двигател, а аз вземам колата НЕ за гъзария и до кафето и обратно в неделя, а да си върша работа с нея, така че в дългосрочен план има значение поддръжката. Не знам доколко са ме излъгали или не, знаете че при нас обикновено нещата са "абе чул съм от пешо дето братовчед му има такава"
Кеф цена няма - да, но за първа и основно ползвана кола в семейството човек трябва да си прави сметка, пък като втора - Z3! хаха
vladib, цените са за информация, не съм сменял всичко това... хм даже доста малко неща за 32000 км като се замисля. Пък за возията как реши, че е дървена, не знам ... може би окачването е по-трополящо от на Е39 но субективно погледнато е по-меко и друса по-малко, поне моите наблюдения са такива при 17" джанти и на двете коли. Ооопс БМВто беше със спортно окачване ...
не мога да сравня обективно ...
Колега отново си се объркал жестоко, само неосведомен човек може да слага под общ знаменател БМВ=спортно окачване, сравняваме две коли тип лимузина Е39 и Пасат, където се търси комфорта и удобството при возене и шофиране, освен ако не са поръчкови изпълнения. А за дървената возия го реших от това, че съм карал и Пасат и знам как се чувствам в него и как се чувствам в БМВ-то.
Ти явно доста искаш да караш БМВ щом така сериозно си се хванал да коментираш кое е по добре и тнт. Ако Пасата ти харесваше толкова щеше ли да се занимаваш с глупости. Да си видял някои от Форума на БМВ да пише и сравнява във Форума на VW, съмнявам се много.
Отново поздрави от мен и без лоши чувства

Малко тинейджърско отклонение: Колега сетих се по-късно да те подсетя да направиш един експеримент: сложи ги двете коли една до друга и им надуи моторетките...............звука на БМВ то ще ти хареса повече

vladib имах предвид , че конкретния екземпляр на който се качвах беше "тунинг"
с по-ниско и по-твърдо окачване от нормалното за модела. Ясно е че 5цата като са я проектирали са търсили комфорта. Иначе Пасата си е добър, но белята е че колите ми омръзват бързо, затова разпитвам
Не си кривя душата, Е39 ми харесва и бих го сменил да покарам известно време такава, ама не значи че ще стана кой-знае какъв фен на марката.


- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
То не се знае вземи си ,покараи пък ще видим.Аз примерно не бих си взел вече кола с предно предаване,по си ме кефи задното за шофиране.dajungle написа:Не си кривя душата, Е39 ми харесва и бих го сменил да покарам известно време такава, ама не значи че ще стана кой-знае какъв фен на марката.
обичам BMW
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани