От IRIS на MID въпросче(та)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- RASI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E38 735i face
дгзхйдз
да колега трябва и лоста за мигачите с копче но наи интересното е че ако тръгна да правя големия борд единя кабел е 160лв само тои и лостче,и табло и още един кабел и човек да го върже ииииииии си е.. маиката за това ще сложа малкия да не ме боли главата 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
От никакъв BC към малък е по-лесно, трябва само лостче, един кабел да се пусне от бялата букса на таблото към лоста за мигачите и прекодиране.Да не говорим пък колко е трудно да се намери табло с голям BC за бензинова Е39.А след това се започват и проблемите с пикселите...
Пропуснах да кажа, че новото табло трябва да е от същия модел кола.Не става да се сложи табло от 8 цилиндрова кола на 6 цилиндрова и от дизелова на бензинова!
Пропуснах да кажа, че новото табло трябва да е от същия модел кола.Не става да се сложи табло от 8 цилиндрова кола на 6 цилиндрова и от дизелова на бензинова!
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
zAcK написа:Я опиши цялата процедура че ми е интересно
На таблото с малкият борд са 2 букси а на големият 3
Записвате си подредбата на кабелите и ги вадите от буксите
После ги нареждате по цветове (пример: червено бяла от малкият борд отива на червено бяла на големият)
Или отваряте ретрофит`а (тоя от ирис към мид) там си има подробна схема.
Обаче има един проблем поне при мен беше така Като закача i-bus(от таблото) към i-bus мида не бачкаше,закачих i-bus към k-bus и всичко тръгна без проблем,само неможах да подкарам колата да ми писка при отворена врата и изгоряла крушка.
За цялата интервенция ми трябваше мид и табло с големият борд,тези които аз сложих бяха свалени от една кола и не съм сигурен че ако са различни трябва да се кодират-разкодират и такива глупости.
Мой съвет е не се занимавайте вярно малко повече копченца

Ама лично на мен таблото с малкият борд ми харесваше повече,и разпродадох всичко.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Sivako написа:Обаче има един проблем поне при мен беше така Като закача i-bus(от таблото) към i-bus мида не бачкаше,закачих i-bus към k-bus и всичко
Малкия BC получава информация то К-Bus, а големия само през i-BUS.Когато минаваш от малък на колям BC трябва да се разкачи моста м/у К-BUS и i-BUS под жабката.Пише си ги и в ретрофита, който съм дал.
Също така, няма как да ти писука при падане на външната температура под 3*С, отворена врата и всичко заради което писука големия BC, защото трябва да се свърже допълнително към гонга.
И какъв е този IRIS към MID ретрофит?Аз знам само за този http://www.bmw5er.dk/forum/getfile.php/ ... 2710EN.pdf и той важи само за преминаване от обикновен BMW Reverse RDS към IRIS или MID и там няма нищо писано за BC.За IRIS към MID няма нужда да се пипат кабели, те са си еднакви

И прекодирането въобще не са глупости, повярвай ми

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
mad_presley написа:Sivako написа:Обаче има един проблем поне при мен беше така Като закача i-bus(от таблото) към i-bus мида не бачкаше,закачих i-bus към k-bus и всичко
Също така, няма как да ти писука при падане на външната температура под 3*С, отворена врата и всичко заради което писука големия BC, защото трябва да се свърже допълнително към гонга.
Мислиш ли че не съм го свързал гонга

И не само че не писукаше а и не ми го изписваше на таблото

- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
mad_presley написа:И какъв е този IRIS към MID ретрофит?
Моя грешка

Там се преправят буксите,а ако не ви се занимава Ретрофита струва 160,26 лв. Аз специално не бих дал 1 резервоар нафта за това кабелче

А ако някой реши да сменя таблото и няма букси аз имам и трите от High OBC ще му ги дам, Ето и ретрофита
http://www.bmwmotorsports.org/pdf/High_OBC_retrofit.pdf
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Я ми кажи, как стои върпоса с лампата на еърбага при теб.Като дадеш на контакт светва ли или не и като пуснеш тест на таблото всичко ли ти светва?
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Ca_Ma написа:Sivako един авер иска да си смени таблото, тои няма никакъв борд комп. и иска таблото с малкия борд, нещо имаш ли за него ?
Не само буксите ги имам ама те нямат нищо общо

39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани