Е21 335i

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 06 Яну 2009, 19:39

amd написа:Страхотен проект, браво! Имам само 1 акъл, който сигурно си го знаете, но все пак да напиша - аз лично бих тръкнал с онази, телената четка всичките ръждички, които са се появили и бих ударил отгоре един грунд/боди за всеки случай.
Ще подсилвате ли купето по някакъв начин или разчитате на яката, акулска ламарина?

Не съм се занимавал с такива неща защото мисля след време да направя цялостно рециклиране на купето.
Ще покарам така известно време докато се изчистят всички проблеми който ще възникнат и след това ще я вкарам в бокса.
Мисля само да сложа по една разпънка на бомбетата отпред и отзад. ;)
The power is nothing without control.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Яну 2009, 22:17

разпънката е повече от задължителна
даже се чудя дали няма да си трябва и нещо по сериозно
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 11 Яну 2009, 11:36

евалата ще следя темата на колегата да видим какъв звяр ще стане :winky: успех колега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 13 Яну 2009, 22:20

Малко нови снимки.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Кардана е монтиран, двата радиатора, електрическата перка,кутията за въздушния филтър с дебитомера.
Остава да се направи ел инсталацията, да се навържат маркучите на водата, изпускателната система и малко трябва да се преправят маркучите за масления радиатор.
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 20 Яну 2009, 21:54

Доста добре се получава ,браво за така добре положения труд и усилия .Дано си я събрал за събора и я докараш да видя на живо за кво си говорим :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 26 Яну 2009, 21:17

KriK4eTo написа:Доста добре се получава ,браво за така добре положения труд и усилия .Дано си я събрал за събора и я докараш да видя на живо за кво си говорим :driving:

До 2 седмици смятам да излитам. 100% ще е на събора тая кола, но да не говорим предварително. :uups:
Малко ъпдейт ще направя.
Най-накрая боядисах колектора. :lol:

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Регулирах клапаните.
На тия снимки се вижда как съм пркарал инсталацията.
Компютъра ще е някъде в жабката
ИзображениеИзображение
Свалих старата изолация на инсталацията и я сложих в гофрета.
Инсталацията не се оказа много голям проблем.
Отначало като видях инсталация се стреснах, но после като я хвърлих върху двигатела буксите сами си идват на местата.
Само трябва да се сложи буксата от Е21.
Кабелите са със същите цветове:
стартер,генератор,датик масло,датчик температура,обортомер и тн.
Ей тва е вече крайния резултат
ИзображениеИзображение
The power is nothing without control.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 26 Яну 2009, 22:47

Защо не помислиш бубината да е някъде или някакси по на завет? За всеки случай?

П.С. Бях забравил как изглежда този хубав мотор :D
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 26 Яну 2009, 23:32

Tano написа:Защо не помислиш бубината да е някъде или някакси по на завет? За всеки случай?

П.С. Бях забравил как изглежда този хубав мотор :D

Тя по принцип си е там на Е21 аз не съм я местил.
До сега не съм имал проблем с нея предполагам че и занапред няма да имам.

П.С. Да имаше как хич нямаше да ги слагам въздушния филтър и дебитомера, ама няма как.
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 03 Фев 2009, 23:45

Колеги проекта малко удари на камък. :(
След като на първи февруари запалих двигатела...
http://www.youtube.com/watch?v=CpOAhDwZ9sA
на следващия ден по време на демонстрация :twisted: нещо почна да трака
http://www.youtube.com/watch?v=XPDstD5C2mE
и сега ще се сваля двигатела и ще се отваря.
Иначе как се вижда на клипа двигатела заработи префектно от раз.
Останах много изненадан че всичко заработи без грешка. :D
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 04 Фев 2009, 0:16

Колега, не че се правя на разбирая, но на студен мотор(неработил доста време) бива ли такива "фурсажи" ? дали има общо с чукането, или си е от преди?
С добри чувства!
Сучииии!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 04 Фев 2009, 0:27

kompi написа:Колега, не че се правя на разбирая, но на студен мотор(неработил доста време) бива ли такива "фурсажи" ? дали има общо с чукането, или си е от преди?
С добри чувства!

Определено не е от преди.
Явно му е дошло времето. При положение че си има налягане на маслото и сичко си е наред няма причина да е от форсирането.
Предполагаме че е бутален болт,защото няма просто какво друго да е.
Не е ударил клапан- днеска проверих компресията си е наред.
Не е разхлабена кубилица.
Свещите са здрави.
:roll:
The power is nothing without control.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 04 Фев 2009, 16:36

колега имам бутало с биела
ако трябва да го пращам по еконт
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 04 Фев 2009, 23:34

Едно голямо надъхващо браво колега :clap:
Прави си каквото си знаеш някои ден искам да я види тая бабичка еи ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 05 Фев 2009, 22:28

Добри новини. :D
Проблема се оказа доста малък.
Две от биелите бяха разхлабени :dunno:
За щастие няма поражения по коляновия вал.
Ще използваме момента и ще сменим основни и биелни лагери.
Ако утре успеем да намерим всичко необходимо може към края на уйкенда да я пробвам вече. :twisted:
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 05 Фев 2009, 22:38

:D супер, айде успех !
Сучииии!

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook