питане за Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
питане за Е39
Здр колеги , искам да попитам в този форум притежателите на Е39 относно този модел бмв,че съм му мераклия
като разглеждам раздел Е39 виждам доста теми като проблем парно,проблем катализарор,проблем някакъв друг си , та понеже отдавна си карам моята петичка Е28 а то основно е механика , а не електроника като по-новите модели се чудех дава ли много проблеми електрониката на Е39 и дали сте доволни като цяло
преден мост ,накраиници и шарнири ми казаха , че доста често се разбивали на Е39 (бензин ме интересува),проблеми със запалването ?
Чувам доста положителни неща относно разход ,говорим за 520 инжекция
Благодаря предварително

като разглеждам раздел Е39 виждам доста теми като проблем парно,проблем катализарор,проблем някакъв друг си , та понеже отдавна си карам моята петичка Е28 а то основно е механика , а не електроника като по-новите модели се чудех дава ли много проблеми електрониката на Е39 и дали сте доволни като цяло
преден мост ,накраиници и шарнири ми казаха , че доста често се разбивали на Е39 (бензин ме интересува),проблеми със запалването ?
Чувам доста положителни неща относно разход ,говорим за 520 инжекция
Благодаря предварително
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
не е лоша кола колега малко цифра са частите а относно мотора ако ще е 2.0 земи си М52 6S4 която е двоен ванос
Здравей, ами нормално е поддръжката да е по-скъпа в сравнение с по-старите модели, и като всяка кола си има кусури, но комфорта е несравним.
На година ще ти трябват поне 1000-1500 лв. за прилично обслужване и некой дребен ремонт,АвтоКаско 600-700 / година,
А за окачването всеки ще ти каже че зависи къде и как караш, другия фактор е каква кола ще намериш, дали е поддържана и карана ли е душманската
Гледай автомобила като цяло, да не е водеща цената около 9-10, по-скоро търси м/у 10 - 12 К. запазен и поддържан, за да даваш по-малко после.
За електрониката не съм чувал да имат некви фабрични дертове, мой приятел има 520i с АГУ си дойде, от Германия, и така си го кара, и нема никви грижи.
Успех !
и както каза човека който ми докара мойта
" Кеф цена няма... "
На година ще ти трябват поне 1000-1500 лв. за прилично обслужване и некой дребен ремонт,АвтоКаско 600-700 / година,
А за окачването всеки ще ти каже че зависи къде и как караш, другия фактор е каква кола ще намериш, дали е поддържана и карана ли е душманската

Гледай автомобила като цяло, да не е водеща цената около 9-10, по-скоро търси м/у 10 - 12 К. запазен и поддържан, за да даваш по-малко после.
За електрониката не съм чувал да имат некви фабрични дертове, мой приятел има 520i с АГУ си дойде, от Германия, и така си го кара, и нема никви грижи.
Успех !
и както каза човека който ми докара мойта

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
яя
WALL написа:... и тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13124
колега,ами тя доста проблемни места има Е39-ката
шарнири,накраиници и тампони пише , че са консуматив
аз на моята тя след 700 км ще направи 200.000 км отпред и е сменяно хебелна втулка и тампони на носачите преди 1 месец до 200.000 км само това и амортесиори , то ако е както е описано в темите , които ми даде то всяка година трябва да ги сменям
относно лукса, моята си вози перфектно ,нищо не хлопа тропа,и вози по-добре от лодка,но нали и аз нещо по-ново да взема

много поддръжка искат разбрах от тези теми
маи ще се преориентирам към Е38 седма серия
Е39 с ремък ли е или с верига? просто незнам как ги правят новите
гледам иначе по 8.евро ги имат запазени в германия
благодаря все пак
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: яя
thewolf написа:WALL написа:... и тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13124
колега,ами тя доста проблемни места има Е39-ката
шарнири,накраиници и тампони пише , че са консуматив
аз на моята тя след 700 км ще направи 200.000 км отпред и е сменяно хебелна втулка и тампони на носачите преди 1 месец до 200.000 км само това и амортесиори , то ако е както е описано в темите , които ми даде то всяка година трябва да ги сменям
относно лукса, моята си вози перфектно ,нищо не хлопа тропа,и вози по-добре от лодка,но нали и аз нещо по-ново да взема![]()
много поддръжка искат разбрах от тези теми
маи ще се преориентирам към Е38 седма серия
Е39 с ремък ли е или с верига? просто незнам как ги правят новите
гледам иначе по 8.евро ги имат запазени в германия
благодаря все пак
Да, добре си се ориентирал. Е38 - много хубав автомобил. Но не си мисли че са ползвали много по различни неща. Вземи си некой голем мотор, да не съжаляваш после за ремонта

Сашо.
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
яя
да,мисля си за нещо по-голямо,Е39 много ме кефи как изглежда,Е38 пък е ебати колата.Аз не търся бегачки.На мен ми трябва кола,която като пътувам да се разплуя от кеф вътре,да вози меко, а не да ми се разбият бъбреците от Белица до Пловдив
брат ми има бегачка и знам какво е, както и много от колегите о Пловдив които имат 3-ки.а за Е39 бензинка разходите на горивото един просто познат ми каза че му харчела 6 на сто 520 инж 2001-ва година била,незнам ама някаква нова технология или....... повече коне от моята а харчи със 1.5 по-малко? моята е 1.8 и харчи надълго към 7-7л5 нормално каране , а Е39 520 инж?
имам още един въпрос голяма ли е разликата във 520 и 523? бензин говорим ,като мощност дали се усеща видимо или не?
благодаря


имам още един въпрос голяма ли е разликата във 520 и 523? бензин говорим ,като мощност дали се усеща видимо или не?
благодаря
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Няма такъв рзход
за 520 +13 литра
А относно 523, то е с мотор 2,5 литра.
Въртящ момент
190/4200 н*м - 520
245/3950 н*м - 523
Конски сили
150 л.с. -520
170 л.с. - 523
Разлика ще намиш обезателно, но както си тръгнал ще дойдеш на моята.
Сашо.

за 520 +13 литра
А относно 523, то е с мотор 2,5 литра.
Въртящ момент
190/4200 н*м - 520
245/3950 н*м - 523
Конски сили
150 л.с. -520
170 л.с. - 523
Разлика ще намиш обезателно, но както си тръгнал ще дойдеш на моята.
Сашо.
!
Колега Е39 520 с ръчни скорости в малък град (от край до край е 4 км. по главната улица) при супер спокойно каране (повече от 3000 оборота не вижда) разхода не пада под 12 л. .... Е39 523 автомат под 15 л. НЕ ... последната с газов инжекцион - 20 л. газ ... това са моите преживявания до момента зимата ... разходи по колата като по всяка няма начин, но пък удоволствието да караш такъв автомобил било то на дълго или в града е невероятно

- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
аа
дам, не се съмнявам,ами доста разход дават.Влизах във бмв.де и гледах разходите на новите бмв-та Е90 Е 60 2000 кубика дизел харчело 4.3 а бенза 2000 кубика 5.2 е това сигурно е във някакви перфектни условия ли ? или в сайта доста по големи разходи показвате.Естествено хората обичат да се хвалят колко мако им горят колите може би и това да ме е подвело за Е39.Имам още едно питане за Е39.от познат пак, нивото на багажника било по-високо отколкото трябвало и не се виждало добре назад? има ли такова нещо?
благодаря!
благодаря!
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Здравей,
Не си ли виждал Е39? Вижда се нормално?!?
Колата ми в момента е в бокса, но намери некой да те повози и да врътнеш едно кръгче, да не си мислиш щуротии.
За разхода - дизела е доста икономичен, особено 4 цилиндровия.
Моторите на Е39 и Е38 са еднакви, има изключение, не си мисли че 7-те не харчат по-малко.
Сашо.
Не си ли виждал Е39? Вижда се нормално?!?
Колата ми в момента е в бокса, но намери некой да те повози и да врътнеш едно кръгче, да не си мислиш щуротии.
За разхода - дизела е доста икономичен, особено 4 цилиндровия.
Моторите на Е39 и Е38 са еднакви, има изключение, не си мисли че 7-те не харчат по-малко.
Сашо.
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Колега, определено дизелите харчат по-малко, но тези цифри, които си видял.....
Със сигурност мога да ти кажа, че 525I в града(в случая София) по-малко от 17-18/100 няма да можеш да свалиш. Ако е с ръчни скорости да падне с 1-2 литра. Ако си в по-малък град и движението е по-нормално, тогава пък разстоянията са по-малки и колата след като не може да загрее пак ще си похарчва. На дълго нещата са къде-къде по-приятни. С не много бавно каране
магистрала-160-180 км/ч и първокласен път 120км/ч ще ти дава макс. 9/100, разбира се тук голямо значение има и стила ти на каране, така че можеш и да вдигнеш разхода, както и да го намалиш. В общи линии, след като караш BMW, разхода на бензин или нафта не би трябвало да е основния критерий при изборът ти. Както казаха и колегите по-горе, 2-литровия мотор му идва малко слабичък на това купе, така, че моят съвет е от 525 нагоре. Разликите в харчлъка не са толкова големи, колкото тези в поведението на колата
Имай предвид, че за 7-серия нещата стават още по-драстични. По-тежко купе-по-голям разход, по-висок клас автомобил-по-скъпа поддръжка. В крайна сметка трябва да си определиш бюджет за обслужване на колата и по него да се съобразиш каква да бъде тя, а не обратното-дай да купя една тупалка, пък после ако трябва ще гладувам.
А на твоя познат му кажи, че гроздето не е кисело и през задния прозорец си се вижда перфектно. Освен това важното е другите да те виждат в техния заден джам, ти ще виждаш само отдалечаващи се автомобили, а в това няма нищо важно и интересно
(последното е в кръга на шегата разбира се)
Успех в избора, ако имаш още въпроси-питай!



А на твоя познат му кажи, че гроздето не е кисело и през задния прозорец си се вижда перфектно. Освен това важното е другите да те виждат в техния заден джам, ти ще виждаш само отдалечаващи се автомобили, а в това няма нищо важно и интересно

Успех в избора, ако имаш още въпроси-питай!
Re: !
graf_vlad написа:Колега Е39 520 с ръчни скорости в малък град (от край до край е 4 км. по главната улица) при супер спокойно каране (повече от 3000 оборота не вижда) разхода не пада под 12 л. .... Е39 523 автомат под 15 л. НЕ ... последната с газов инжекцион - 20 л. газ ... това са моите преживявания до момента зимата ... разходи по колата като по всяка няма начин, но пък удоволствието да караш такъв автомобил било то на дълго или в града е невероятно
е колега не знам твоята колко харчи ама моята 520i 97г. v пловдив градско, ако карам айляшко харчи под 10
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани