въпрос- лагер на шайбата на компресора на климата-е39-525тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 25.12.2008
Местоположение: italia

въпрос- лагер на шайбата на компресора на климата-е39-525тдс

Мнение от drajevski » 26 Дек 2008, 11:57

някой сменял ли е лагер на шайбата на компресора на климата-е39-525тдс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: въпрос

Мнение от WALL » 27 Дек 2008, 17:42

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 21:59, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 25.12.2008
Местоположение: italia

Мнение от drajevski » 28 Дек 2008, 8:31

мерси колега

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: Приморско
Кара: e-39
Мечтае да кара: голям камион

за шайбата

Мнение от Пакостин » 28 Дек 2008, 13:50

Аз също съм сменял,но компресора трябва да е свален.Има две зегерки +гайка.Аз не видях втората зегерка и напънах със скобата,което ми костваше нов компресор.Иначе смяната на лагера не е трудна,но е наложителна,а пък и дразни като е слушаш.Успех!!!
...нищо не е така както изглежда!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 25.12.2008
Местоположение: italia

Мнение от drajevski » 28 Дек 2008, 17:07

наистина драэни.ами как се вади [съединителя]неэнам правилно ли се иэразявам,това което е преди шайбата,което зацепва когато включиш климата,има болче с ключе 10

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: Приморско
Кара: e-39
Мечтае да кара: голям камион

шайба

Мнение от Пакостин » 28 Дек 2008, 18:45

Развиваш това болче и /съеденителя/ трябва да излезе напред,на шлици е.Следват зегерите и скоба за лагери,с нея по внимателно,новия лагер струва около 7лв.Когато си готов с всичко, като слагаш съеденителя/шайбата/ трябва силно и внимателно да затегнеш въпросното болче,за да не ти падне в шайбата.Тя струва около 80лв.Моята е изгубих в движение.Пиши пак ако имаш въпроси!
...нищо не е така както изглежда!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 25.12.2008
Местоположение: italia

Мнение от drajevski » 28 Дек 2008, 21:28

благодаря пакостин.тия дни ще го сваля и ако нещо не става пак ще пиша

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 25.12.2008
Местоположение: italia

Мнение от drajevski » 29 Дек 2008, 1:46

абе пакостин като сваля ремака и эавартя шайбата на ръка няма абсолютно никакъв шум и после като го сложа почва пак едно тракане и свирене.при теб така ли беше

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: Приморско
Кара: e-39
Мечтае да кара: голям камион

шайба

Мнение от Пакостин » 29 Дек 2008, 21:28

Не,при мен не беше точно така,но /майстори лягаха отдолу,ослушваха се,почесваха се, и казаха -не е лагер/се оказа точно това за което ги извиках-лагера.Само че като завъртях шайбата, се чуваше характерния шум на износен лагер.Добре се ослушай и провери за луфт.Нормално трябва да се върти мазно,не силно свободно.
...нищо не е така както изглежда!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 05 Яну 2009, 17:56

Имам и аз едно въпросче относно този лагер.Възможно ли е да ми е толкова разбит че чак да ми блокира компресора и ремака да започне да свири ужасно.цяло лято не сам имал проблем с климатика,но това се случи наскоро като реших да пусна малко компресора да повърти че нали уж било добре да се пуска.Магнитната ролка и шайбата през която минава ремъка направо спряха и ремака едва не запуши докато спрях клиатика.От тогава не смея да го пусна :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 05 Яну 2009, 17:57

Пропуснах само че лятото от време на време се чуваше леко поскърцване от към компресора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 05 Яну 2009, 18:06

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:21, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 05 Яну 2009, 18:19

Защо ли и аз усетих че няма да мина само с някав лагер.А тези компресори подлежат ли на някъв ремонт или да се стягам за нов напролет? Чувал сам че са бутални някви но не са ми много ясни.А може ли да сам прецакал и нещо друго за краткото време през което беше блокирал и ремака се мъчеше да го завърти?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: Приморско
Кара: e-39
Мечтае да кара: голям камион

Мнение от Пакостин » 05 Яну 2009, 20:34

Най добре отиди в сервиз,за да не стане по зле,и без това скъпо плащаме за повечето неща!!!
...нищо не е така както изглежда!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 05 Яну 2009, 22:24

А някой да ми препоръча добър сервиз за компресори на коли,в Бургас и околието?По принцип мисля да се занимавам с него чак пролетта но до тогава да посъбера някаква информация все пак.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook