Ключ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- vromosa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Бургас,Valencia
- Кара: ше Delphin metallic
Ключ
Здравеите колеги.,днес както брамчах сас е30-то,спирам до един магазин тръгвам но не иска да запали-ток има,бензин има,всичко е както трябва,извадих маркуча на бензина-не тече грам бензин.Но немога да намеря бензиновата помпа
.е30-комби-м20б20

Последна промяна vromosa на 13 Яну 2009, 19:26, променена общо 1 път
И пак вечерта се прибираш и пак отваряш форума и пак четеш следващия "МАНЯК" как се оплаква че нямало читави Е30-ки... ами колеги читавите Е30-ки си седят в гаражите на хората защото за тях са безценни
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Твоята трябва да е потопяема следователно трябва да е под задната седалка ,махаш нивомера и вадиш после самата помпа като преди това махаш големия черен капак и двата маркуча с двете букси и тва е
Като въртиш чува ли се помпата или не ???!!!!сложи някой да слухти или най добре я изкарай и я пробвай директно на акумолатора
Като въртиш чува ли се помпата или не ???!!!!сложи някой да слухти или най добре я изкарай и я пробвай директно на акумолатора

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
пробвай с няколко тупаника по бензиновата помпа и пробвай да запалиш... Ако стане значи скоро ще сменяш помпа..
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
а ако не стане с тупаниците,веднага трябва да я сменяшuricatoli написа:пробвай с няколко тупаника по бензиновата помпа и пробвай да запалиш... Ако стане значи скоро ще сменяш помпа..

Колега ти как провери че не хвърля бензин през маркуча?Извади маркуча и даде на контакт?Или при изваден маркуч въртя на стартер?
Ако си въртял на стартер и пак не хвърля бензин сваляй задните седалки махай мокета и капака и като стигнеш до двата маркуча и буксите дето се споменаха по горе извади буксата на бенз помпата(мисля че вече разбра че тя е потопяема и е в резервоара) и виж като въртиш на стартер дали ти идват 12волта защото има вариант и релето за помпата да се ебава,а то се намира под едно черно капаче на лявото предно бомбе малко зад дебитомера(тама са 3 релета едно от оранжевите е за помпата)
Ако си въртял на стартер и пак не хвърля бензин сваляй задните седалки махай мокета и капака и като стигнеш до двата маркуча и буксите дето се споменаха по горе извади буксата на бенз помпата(мисля че вече разбра че тя е потопяема и е в резервоара) и виж като въртиш на стартер дали ти идват 12волта защото има вариант и релето за помпата да се ебава,а то се намира под едно черно капаче на лявото предно бомбе малко зад дебитомера(тама са 3 релета едно от оранжевите е за помпата)
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
re
Колега при мен се слу4и следното:
Вървейки изгасна колата,светлини има,върти стартера не6те и не6те да запали.За 20-30 минути се помо6та на ел.-майстор се установи:На + клема на АКОМУЛАТОРА има 1 ЖУЛТ кабел които мисля е + на ДУЗИТЕ и сее откуснат от обувката.Кабела се пресова в нова обувка и завихме на болта кум + на акомулатора.Колата си запали от 1 път.
П.С. Провери и бушона на помпата.5 или 6-ти вътрешен(към двигател) от стъклото кум радиатора
Вървейки изгасна колата,светлини има,върти стартера не6те и не6те да запали.За 20-30 минути се помо6та на ел.-майстор се установи:На + клема на АКОМУЛАТОРА има 1 ЖУЛТ кабел които мисля е + на ДУЗИТЕ и сее откуснат от обувката.Кабела се пресова в нова обувка и завихме на болта кум + на акомулатора.Колата си запали от 1 път.
П.С. Провери и бушона на помпата.5 или 6-ти вътрешен(към двигател) от стъклото кум радиатора
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- vromosa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Бургас,Valencia
- Кара: ше Delphin metallic
Благодаря за мненията.Оправихме проблема с помпата 

И пак вечерта се прибираш и пак отваряш форума и пак четеш следващия "МАНЯК" как се оплаква че нямало читави Е30-ки... ами колеги читавите Е30-ки си седят в гаражите на хората защото за тях са безценни
- bavarcheto.su11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Густо майна филибето на типето путки фраж
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
bavareca_86 написа:а ако не стане с тупаниците,веднага трябва да я сменяшuricatoli написа:пробвай с няколко тупаника по бензиновата помпа и пробвай да запалиш... Ако стане значи скоро ще сменяш помпа..
Кое? Жената или колата?

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: re
KEVIN-30 написа:Колега при мен се слу4и следното:
Вървейки изгасна колата,светлини има,върти стартера не6те и не6те да запали.За 20-30 минути се помо6та на ел.-майстор се установи:На + клема на АКОМУЛАТОРА има 1 ЖУЛТ кабел които мисля е + на ДУЗИТЕ и сее откуснат от обувката.Кабела се пресова в нова обувка и завихме на болта кум + на акомулатора.Колата си запали от 1 път.
П.С. Провери и бушона на помпата.5 или 6-ти вътрешен(към двигател) от стъклото кум радиатора
Да не би да се скъсал тоя кабел от голяма корозия защото въздуха в Попово е влажен особено около масленна



15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани