Изпотяване на фаровете

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 03 Яну 2009, 17:48

Според мен няма значение близостта на вентилационния отвор до стъклото. Важното е мястото му в двигателния отсек да е сравнително сухо (например да не пръска точно там през някой процеп)...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Яну 2009, 22:12

slowtraveler написа:Според мен няма значение близостта на вентилационния отвор до стъклото. Важното е мястото му в двигателния отсек да е сравнително сухо (например да не пръска точно там през някой процеп)...


Ок... щом казваш ... а според мен има значение колко е билиз вентилационния отвор (всички фарове които съм виждал , отворите са много близко до стъклото ) ,доколкото знам за да не се поти което и да е стъкло има значение вентилацията на въздух , а дали пръска или не вода е съвсем друго нещо ... Но нека не го превръшаме във спор :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 03 Яну 2009, 22:28

И аз не искам да се получава безсмислен спор :bchug:
Но последния фар, който разглобявах на части бе на една моя Опел Астра (ударих една лисица). Та при него вентилацията бе в ниска част, но близо до фасунката (на пластмасата), пък никога не съм имал проблем със запотяване...
От там направих извода, че явно не е толкова важно вентилацията да е до стъклото. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 04 Яну 2009, 1:52

Добре де колеги,даите да помислиме по този въпрос:какво е движението на въздуха вътре във фара,защото колегата по горе каза че на опела отвора за вентилация е в долния краи на фара,а при БМВ то е във горния краи.Може би от там идва този проблем.Нали топлия въздух се издига на горе ,а студения пада на долу.Еми ако се запуши отвора в горния краи,и се пробият дупки в долния краи на фара,дали няма принудително топли въздух да излиза от долу и при това движение на въздуха да изпарява всичко и да изкарва влагата.А пък студения да си излиза от самосебе си на долу през отвора.Идеята ми е такава че да се получи някакво завъртане на въздуха .А и незнам кое се гони в цялата тая работа- фара да е пълен със топъл въздух ,или със студен-демек при кои вариант се поти.А има и друг момент че може би като е отгоре вентилационният отвор топлият въздух излиза веднага и се избягва по голямо загряване на стъклата,и разтопяване на нещо ,или спукване на стъклото от пръски студена вода.Еба ли му мамата вече ,писна ми от тея фарове.
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 04 Яну 2009, 2:33

а при БМВ то е във горния краи


Колега не знам защо казваш , че при БМВ вентилационните отвори са от горе , но аз на фаровете , които съм виждал отворите са отдолу - на БОШ , ЗКВ , Хела , ДЕПО. Какви са били фаровете които ти си видял със отвори от горе ... ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 04 Яну 2009, 3:15

metodi80 написа:
а при БМВ то е във горния краи


Колега не знам защо казваш , че при БМВ вентилационните отвори са от горе , но аз на фаровете , които съм виждал отворите са отдолу - на БОШ , ЗКВ , Хела , ДЕПО. Какви са били фаровете които ти си видял със отвори от горе ... ?


Бате,незнам и ти какво си видял но предполагам че бъркаш нещо.Даже на 4 та страница съм пуснал снимки на фарове БОШ със лупа,на които ссе вижда вентилацията във горния краи над дългия фар.Досега съм отварял 3 чифта фарове на 3 БМВ та и все са там.Виж снимките.
Изображение Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Мускетар

Мнение от KASABA » 04 Яну 2009, 3:27

Правете каквото си искате,сваляйте си фаровите,пробивайте си ги ама каквото си искате. Мен ми писна да разглобявам, почиствам, монтирам и такива работи.Накрая сложих от тия пакетчета за влагата има ги във всеки магазин за компютърна техника къде предлагат във дисковите(хард) служителите ги изхвърлят .Така че правете каквото ви душа сака. Просто ви споделям моят проблем как се реши.
Лява лента, с ляв мигач.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Мускетар

Re: ...

Мнение от KASABA » 04 Яну 2009, 3:30

Изрода написа:Добре колега ,ама на колко време трябва да се сменяват тия пакетчета ,щото много ме дразнят такива неща. :banghead:


Не съм ги сменял вече цял месец, и до сега нямам проблем.
Лява лента, с ляв мигач.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: ...

Мнение от Изрода » 04 Яну 2009, 12:10

KASABA написа:
Изрода написа:Добре колега ,ама на колко време трябва да се сменяват тия пакетчета ,щото много ме дразнят такива неща. :banghead:


Не съм ги сменял вече цял месец, и до сега нямам проблем.


Да му ..а мамата,да зема да му сложа една дамска превръзка-нощна със крилца :mhihi: ,и да не ги пипам следващите 5 години :mhihi:

Сега сериозно,даите да наблегнеме на движението на въздуха вътре,и съм почти сигурен че ключа е във разположението на вентилационния отвор.Според мен трябва да е долу а не в горния краи.Не може тука 10 000 човека мислещи в една насока,да сме по тъпи от един -двама инженери и то НЕМЦИ дето са ги мислилли тея фарове :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: ...

Мнение от metodi80 » 04 Яну 2009, 12:42

Изрода написа:
metodi80 написа:
а при БМВ то е във горния краи


Колега не знам защо казваш , че при БМВ вентилационните отвори са от горе , но аз на фаровете , които съм виждал отворите са отдолу - на БОШ , ЗКВ , Хела , ДЕПО. Какви са били фаровете които ти си видял със отвори от горе ... ?


Бате,незнам и ти какво си видял но предполагам че бъркаш нещо.Даже на 4 та страница съм пуснал снимки на фарове БОШ със лупа,на които ссе вижда вентилацията във горния краи над дългия фар.Досега съм отварял 3 чифта фарове на 3 БМВ та и все са там.Виж снимките.


"Бате" , а ти виж на 4-та страница пак снимки ,които аз съм пуснал , там съм снимал ЗКВ със лупа и отворите са отдолу . Горе долу по същия начин са били разположени отворите на всички фарове , които съм виждал (не са малко ,повярвай ми ). Не искам да споря с теб и няма смисъл.... в случая , след като казваш , явно има фарове със отвори от горе , но знай , че има фарове с отвори и от долу и НЕ БЪРКАМ 100% , ако искаш ще ти снимам моите фарове с които съм сега - Депо , старите ми фарове -ЗКВ , фаровете на приятелите ми със БМВ (трима) , всичките са със отвори от долу. В случая просто там където е моето мнение в темата (4-та страница)съм показал аз как си реших проблем , виж го ако искаш.... в крайна сметка въпроса в тази тема е - "как да се реши проблема с изпотяването " , а не да спориме къде са отворите ....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Яну 2009, 14:18

Пичаги,не се карайте,отговора се крие във вентилацията между крушката и предното стъкло,тоест между вътрешните стъкла и външното стъкло нетрябва да има запушвания,както и на отворите за проветрение на корпуса на фара ;)
Отворите на бошовете са отстрани единия е горе от към бъбрека,другия долу от страната на мигача ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: ...

Мнение от Изрода » 04 Яну 2009, 17:16

metodi80 написа:
"Бате" , а ти виж на 4-та страница пак снимки ,които аз съм пуснал , там съм снимал ЗКВ със лупа и отворите са отдолу . Горе долу по същия начин са били разположени отворите на всички фарове , които съм виждал (не са малко ,повярвай ми ). Не искам да споря с теб и няма смисъл.... в случая , след като казваш , явно има фарове със отвори от горе , но знай , че има фарове с отвори и от долу и НЕ БЪРКАМ 100% , ако искаш ще ти снимам моите фарове с които съм сега - Депо , старите ми фарове -ЗКВ , фаровете на приятелите ми със БМВ (трима) , всичките са със отвори от долу. В случая просто там където е моето мнение в темата (4-та страница)съм показал аз как си реших проблем , виж го ако искаш.... в крайна сметка въпроса в тази тема е - "как да се реши проблема с изпотяването " , а не да спориме къде са отворите ....


Не бе братле,не ме разбираи погрешно.Не съм тука от дървените философи дето спорят и се карат за глупости,и напълно приемам твоито твърдение,все пак говориме за различни марки фарове,години и тн.,няма проблем.И аз точно затова тука нахвърлям идеи и насоки,върху които да разсъждаваме всички докато откриеме решението,щото има голями мозъци тука дето да ги доразвият теоретично и науно и да да се стигне до решение на проблема.

А сега по темата,на моите фарове отворите са в горния вътрешен краи над дългия(говоря конкретно за моито изпълнение- БОШ със лупа),и няма други вентилации. Аз съм решил понеже скоро ще слагам Ангели,ще го запуша тоя отдушник,и ще пробия няколко дупки във долния краи на фара,за да се получи тази циркулация на топлия въздух за която бях споменал няколко поста по на горе.И ще напиша какъв е резултатът ,защото явно без опити няма да стане.

Понеже нямам гараж и условия ще правя интервенцията до седмица-две,веднага след това ще споделя със всички какъв е резултатът,а ако някои го направи преди това да свирка. :D
Изображение Изображение Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ...

Мнение от vld » 04 Яну 2009, 21:51

Изрода написа:...

А сега по темата,на моите фарове отворите са в горния вътрешен краи над дългия(говоря конкретно за моито изпълнение- БОШ със лупа)...


Вече няколко пъти пишеш ,че твойте са с лупа,пък на снимките които си пуснал ясно се вижда ,че рефлектора е без лупа и е с крушка Н7 ;)

Не ,че има значение дали е с лупа или без ,БОШ-а и в двата си варианта има вентилационни дупки на едни и същи места.
Прочети в горния ми пост съм написал ,как аз реших проблема :idea: може да ти е от полза.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Яну 2009, 15:11

Здравейте искам и аз да се намеся:-несмятате ли че издребнявате вече с тези отвори..отготе отдолу,движение на въздуха...флора ,фауна те синоптиците толкова не се интересуват от циклоните.... :mhihi: В такова малко пространство какво движение на въздуха да има??мислете логично..В крайна сметка важен е отвора да го има!!А що се отнася до мястото на отвора:1-те хората са го измислили,рисковано е да се пробива ейтака!2-ако го пробиеш дупка,няма да постигнеш желания ефект,понеже фабр.отвори играят и роля на "преходници"за да не влиза директно въздуха,виж снимките на колегата(който са много добри м/у другото :yes: )по тази логика също и отворите трябва да са по-на зад,понеже за да няма влага трябва да се търси постоянна t ,а ако ги направиш отпред създаваш по- голяма прдпоставка,понеже крушката топли t+,а външния въздух е по-влажен и веднага ще кондензира в/у стъклото което също е студено,така че би трябвало да са по-назад.(отпред дупчиш само ако си се прежалил с конденза и да се отича водата... :mhihi: )Късмет!!
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: ...

Мнение от inseCT » 14 Мар 2009, 4:25

Изрода написа:
metodi80 написа:
"Бате" , а ти виж на 4-та страница пак снимки ,които аз съм пуснал , там съм снимал ЗКВ със лупа и отворите са отдолу . Горе долу по същия начин са били разположени отворите на всички фарове , които съм виждал (не са малко ,повярвай ми ). Не искам да споря с теб и няма смисъл.... в случая , след като казваш , явно има фарове със отвори от горе , но знай , че има фарове с отвори и от долу и НЕ БЪРКАМ 100% , ако искаш ще ти снимам моите фарове с които съм сега - Депо , старите ми фарове -ЗКВ , фаровете на приятелите ми със БМВ (трима) , всичките са със отвори от долу. В случая просто там където е моето мнение в темата (4-та страница)съм показал аз как си реших проблем , виж го ако искаш.... в крайна сметка въпроса в тази тема е - "как да се реши проблема с изпотяването " , а не да спориме къде са отворите ....


Не бе братле,не ме разбираи погрешно.Не съм тука от дървените философи дето спорят и се карат за глупости,и напълно приемам твоито твърдение,все пак говориме за различни марки фарове,години и тн.,няма проблем.И аз точно затова тука нахвърлям идеи и насоки,върху които да разсъждаваме всички докато откриеме решението,щото има голями мозъци тука дето да ги доразвият теоретично и науно и да да се стигне до решение на проблема.

А сега по темата,на моите фарове отворите са в горния вътрешен краи над дългия(говоря конкретно за моито изпълнение- БОШ със лупа),и няма други вентилации. Аз съм решил понеже скоро ще слагам Ангели,ще го запуша тоя отдушник,и ще пробия няколко дупки във долния краи на фара,за да се получи тази циркулация на топлия въздух за която бях споменал няколко поста по на горе.И ще напиша какъв е резултатът ,защото явно без опити няма да стане.

Понеже нямам гараж и условия ще правя интервенцията до седмица-две,веднага след това ще споделя със всички какъв е резултатът,а ако някои го направи преди това да свирка. :D


Кво стана колега?Имаш ли някви резултати,оправи ли проблема :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook