проблем с двигателя на 324 д

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: Бургас

проблем с двигателя на 324 д

Мнение от николай » 27 Дек 2008, 11:07

вчера си сменях свещите, за целта свалих колекторите за да ги стигна. след това сложих колекторите и реших да паля, но двигателя сякаш нещо го държи. и гледам тази сутрин и масло е изхвърлено под колата. снощи я дърпах но пак не успя да запали. гумите се влачат. Преди да сваля колекторите колата въртеше спокойно и палеше с бутане.някой ако знае да помага :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 27 Дек 2008, 14:21

колега данеси забраил някоя свещт вътре :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: Бургас

за двигателя

Мнение от николай » 27 Дек 2008, 14:48

днес пак свалих всмукателния колектор и установих, че два от цилиндрите са пълни с масло. ами сега :help:

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: за двигателя

Мнение от RSxRacer » 27 Дек 2008, 15:50

николай написа:днес пак свалих всмукателния колектор и установих, че два от цилиндрите са пълни с масло. ами сега :help:

Ся при явката :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 27 Дек 2008, 18:12

Свали колектора, извади свещите и завърти на стартер - да изхвърли маслото. После сглобявай и пробвай да запали по нормалния начин ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от николай » 27 Дек 2008, 19:12

viper написа:Свали колектора, извади свещите и завърти на стартер - да изхвърли маслото. После сглобявай и пробвай да запали по нормалния начин ;)


Получих това съобщение късно, но наистина го направих по този начин - каза ми го един приятел. Махнах свещите, завъртях и опръсках половината паркинг с отработено масло. После понъртях малко да издуха всичкото и като сложих колектора запали без да се замисли. А маслото което се е събрало вътре се оказа от издухано масло, което се есъбрало в въздушния колектор и влязло в глата преди да запал...може би от наклона пред блока, а влязло вътре прави маслена възглавница - като спирачка. Но вече всичко е наред

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 04 Яну 2009, 15:55

Ампутирай системата за доизгаряне, че пак ще береш грижи ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от николай » 04 Яну 2009, 19:14

viper написа:Ампутирай системата за доизгаряне, че пак ще береш грижи ;)

как се прави това, имаш ли линк към този въпрос

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 05 Яну 2009, 18:17

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Номер 8 - там би трябвало да влиза тръба/маркуч. Извади го и виж дали не прелива от масло...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от николай » 05 Яну 2009, 23:27

viper написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1511&mospid=47279&btnr=11_0856&hg=11&fg=40

Номер 8 - там би трябвало да влиза тръба/маркуч. Извади го и виж дали не прелива от масло...

Намерих го, благодаря.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook