Замръзва ми съединителя - Help

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Замръзва ми съединителя - Help

Мнение от Skip_209 » 02 Яну 2009, 18:58

Преди седмица се случи за първи път и днес пак ми замръзна съединителя.Паля си колата на скорост и след 2 - 3 километра педала се оправя.Скоро сменях спирачната течност и уж беше хубава и нещо не мога да разбера от какво се получава това.Някои да има идея? :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 02 Яну 2009, 19:49

педала потъва до доло ли ?не изкючва от скорост и не включва ?
или помпата не натиска притискателя, и за това я палиш на скорост ?
обясни малко може да измислим какво и има !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Мнение от Skip_209 » 03 Яну 2009, 0:32

педала става мек все едно не е обезвъздушена системата и при запален двигател не включва на скорост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

re

Мнение от KEVIN-30 » 03 Яну 2009, 1:17

Лолегата DAFU точно е написал,доланата помпа сее прецакала.Сигуирно ти се губи и спирачната течност.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 03 Яну 2009, 1:21

Колеги,аз съм с е12, и след като я бях карал за последно,всичко си беше ок.На сутринта натискам педала и няма никой,а до последно си е работил съединителя нормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

аре де

Мнение от Skip_209 » 03 Яну 2009, 13:18

Добре де а защо се оправя като загрее колата,това сттава само ако колата е седяла няколко дена без да съм я карал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: аре де

Мнение от Gecallica » 03 Яну 2009, 13:56

Skip_209 написа:Добре де а защо се оправя като загрее колата,това сттава само ако колата е седяла няколко дена без да съм я карал.
Най-вероятно гумичките на помпата се свиват много от студа или пък стават на пластмаса и пропускат спирачна течност. Като загрее колата-ск. кутия-помпата, нещата се нормализират :winky:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 03 Яну 2009, 14:15

При мене пък като бях в Берковица при -15 градуса по целзии се усети нещо като захапване на неутрална скорост.

Качвам се, паля колата с натиснат съединител и неутрална скорост.
След като пали пускам съединителя/тва да не се тормози стартера докат пали... уж/.
И колата помръдва :shock: , натискам и пускам съединтиеля 1-2 пъти и пак помръдва с по 1/2 см някъде ама се усеща и в оборотите на мотора. Така няколко пъти докат се оправи :roll: замръзнала работа :mhihi:
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.04.2008

Мнение от Palikarov » 03 Яну 2009, 15:51

porostorm написа:При мене пък като бях в Берковица при -15 градуса по целзии се усети нещо като захапване на неутрална скорост.

Качвам се, паля колата с натиснат съединител и неутрална скорост.
След като пали пускам съединителя/тва да не се тормози стартера докат пали... уж/.
И колата помръдва :shock: , натискам и пускам съединтиеля 1-2 пъти и пак помръдва с по 1/2 см някъде ама се усеща и в оборотите на мотора. Така няколко пъти докат се оправи :roll: замръзнала работа :mhihi:


Така се получава като се сгъсти много маслото от студа, няма да се плашиш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 03 Яну 2009, 17:35

Palikarov написа: Така се получава като се сгъсти много маслото от студа, няма да се плашиш ;)
за маслото в скоростите говориш, нали?
навярно си прав понеже точно преди студовете го сменях. нямам табелка на скоростите на която да пише, че трябва да се налива АТФ и затова си взех минерално на мотул, като източвах старото обаче то беше червено - атф. Някъде бях чел че на такива скорости може да се сипва и АТФ и явно наистина можело. На пролет ще го сменям пак, че сега сутринта като тръгвам малко перформънс включвам скоростите :driving:
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.04.2008

Мнение от Palikarov » 03 Яну 2009, 18:25

Да, маслото в скоростите имам предвид.
А колкото до вида му - наистина по АутоДата излиза, че ползват няколко типа масло и трябва да има някаква маркировка на кутията (label), но това само за М40. Ще прикача снимка, че иначе много писане става :)
Изображение
А за М10 и М20 дават стандартното SAE 80W. Ти май беше с М10 или се бъркам?
И малко оффтопик: нямаше ли регистрация и в байкърз-а или мотозоната, че ми е много познат ника ти? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 03 Яну 2009, 18:27

м10 е корубата, м42 е под капака :roll:

не, нямам регистрация там, даже не знам какви са тез сайтове :confused:
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.04.2008

Мнение от Palikarov » 03 Яну 2009, 19:00

Значи малко съм поизлъгал. Тези типове, които съм постнал, са за М40 и М42. Ако си го насаждал брабар с кутията пак си по картинката. Но къде се намира цветния индикатор не мога да кажа, предполагам е нанесена боя на табелката със номера. За това не съм много сигурен, защото последния вариант според дата-та е No Label, та предполагам може да е на отделна плака. Нека по-запознати споделят.
Извинявам се за ламерския отговор, ама с толкова мога да помогна :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 03 Яну 2009, 21:02

Ако кутията е със специално масло се слага алуминиева плочка оцветена около цилиндъра на съединителя дето влиза в кутията.Имаше такава тема преди.И въобще е нормално на студена кола(без значение марката) като пуснеш съединителя да мръдва малко колата.Все пак почват да се въртят първичния и междинния вал в кутията.
По темата-ако не тече масло от долната помпа за мен не е причината там,а по скоро горната помпа не прави налягане като е студена(гумичка за смяна).
Megasquirt & Megaview user

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 04 Яну 2009, 0:42

сиреч тези като мен с локвичка спирачна течност под колатада си сменят гумичките:)
Ама ся дайте идеякаде ги намеря?НА е12 с кои са съвместими,идеи?

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook