Изпотяване на фаровете

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: Varna

Мнение от slowtraveler » 18 Дек 2008, 15:37

Конденза се получава там, където имаш по-ниска температура (в случая явно челното стъкло на фара се охлажда повече, а и стъклото е по-топлопроводимо от пластмасата).
Затова и кондензира водата там...
Ако не кондензира там това не значи, че ще кондензира някъде другаде (за пример - апартамент след поставяне на топлоизолация - това премахва инициатора за конденз - студените стени, въпреки, че влажността в апартамента остава същата)..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 18 Дек 2008, 17:25

дайте един съвет как да изсуша мигачите , с тея от кристалните съм ама то не се види от вода :mhihi: , ще пробвам със сушоара :mhihi:
BMW 318is

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Мнение от Изрода » 18 Дек 2008, 19:24

Ето обещаните снимки,тук няма дунапренчета и незнам защо но няма значение.А за спрейовете против изпотяване-скоро пробвахме на едно приятелче,и не се потяха както обикновенно,ами се навлажняваха от вътре и седяха като мазни,което е още по гнусно.Пробвахме и да ги махнемне тея пишки за да е по голям отвора за проветрение но пак се потяха(седяха мазни)можеби от спрея де.След това ги разглобихме и измихме от вътре ,но пък ги сложихме тея малкиите за проветрение и пак се потят.Не сме пробвали само ако се запушат те какво ще стане ,щото ни писна да ги сваляме и слагаме тея фарове.

Изображение


Изображение

Изображение


Изображение


Изображение

Изображение


Изображение
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 19 Дек 2008, 19:15

Само при bosch ли се получава?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 23 Дек 2008, 11:16

Se7ven написа:В Практикер продават OSRAM всесезонни с 50%+ за 12.00 лв. бройката -добри са!
Колегата е прав,ОСРАМ са добри!Аз съм с"НАИТ БРЕКАР"на ОСРАМ до 90%по силни и 10%уинтър светлина(бяла)А това 90% услвъне не го вярвам ама че светят добре гарантирам! ;) Ама Практикер не съм го засичал този модел.аз от ОМВ бенз.съм ги купувал
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Мускетар

Мнение от KASABA » 03 Яну 2009, 4:45

Четох и пробвах всичко. Решението е тия пакетчета против влагата.
ПРОБВАНО с УСПЕХ!!!
Лява лента, с ляв мигач.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 03 Яну 2009, 14:31

Добре колега ,ама на колко време трябва да се сменяват тия пакетчета ,щото много ме дразнят такива неща. :banghead:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 03 Яну 2009, 14:42

А тия пакетчета къде се продават, или трябва на всяка смяна да си купуваш нови обувки :lol:
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Яну 2009, 15:38

Колеги .... четох , четох и не се сдържах .... какви са тия пакетчета за влага ... какви са тия щуротии.... Ето как си реших аз проблема на 100% със влагата във фаровете (тук съм снимал ZKW с лупа) :

ето и снимки :
На снимките се виждат вентилационните отвори , които са разположени в долния край на фара при дългите и при късите по един отвор ....

"Цаката" е да се дръпне леко капачката на зад , така че да има по добра вентилация във фара и няма да има и капчица влага ... гарантирам 100% след като издърпах леко на зад тази капачка , която е на вентилационния отвор фаровете ми изобщо не се потят и са на слънце :)
Лошо е ако фаровете нямат вентилационни отвори ... тогава трябва да се импровицира...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна metodi80 на 04 Яну 2009, 12:45, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 03 Яну 2009, 15:47

Най-накрая нещо смислено, благодаря metodi80! Тъкмо се бях притеснил че и аз трябвам да минавам на пакетчета за десния си фар. Направо ме изнервя откакто съм я купил. За достигнеш до тия отвори необходимо ли е да сваляш фара или става и на място?
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Яну 2009, 16:17

dinkomg написа:Най-накрая нещо смислено, благодаря metodi80! Тъкмо се бях притеснил че и аз трябвам да минавам на пакетчета за десния си фар. Направо ме изнервя откакто съм я купил. За достигнеш до тия отвори необходимо ли е да сваляш фара или става и на място?


Ми да ти кажа има начин да стигнеш до тях (въпреки , че ще е доста трудно ) , като легнеш от долу и бръкенш под бронята или от зад на фара но трябва доста да си изкривиш ръката и може да не усетиш колко си издърпал на зад капачката. За това те съветвам да вдигнеш колата на крик и да легнеш под бронята , по този начин хем ще можеш да виждаш какво правиш , хем ще ти е доста по удобно. Другия вариянт е сваляне .... Пробвай и виж как ще е най удобно .. Според мен е най добре да ги свалиш , все пак са 3 болта ,какво толкова ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 03 Яну 2009, 16:23

Май ще пробвм с трите болта, вижда ми се най-разумно. Ей сега слизам и я почвам
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Яну 2009, 16:24

dinkomg написа:Май ще пробвм с трите болта, вижда ми се най-разумно. Ей сега слизам и я почвам


:mhihi: секта .... :mhihi: (напомняш ми на някой ..... :mhihi: ). Чакай и аз тогава да сляза , та да се намеря у работа по колата (не че има нещо да се прави ...ама ще си измисля нещо ... :mhihi: )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 03 Яну 2009, 17:30

Речено - сторено! Вместо жената да ми пили на главата "само цял ден пред компютъра седиш, няма ли някоя работа да свършиш". И аз се измъквам с думите, чакай че имам работа по колата и старт. Вземам набор отверки, раз-праз и фара долу. И оооо небеса, той не бил оригинален, мамка му, някъв чешки, а тоя дето купувах колата хубаво ми каза че всичко е сменено ама не предполагах и фаровете. Гледам другия "Хела", няма влага няма нищо, а чешкия, като прозорците на кухнята като си сварил едно свинско със зеле :lol:
Обръщам чеха, отдолу няма никакви отвори (ментак), че се чудя ако му изпраскам по една дупка отдолу с дрелката ще престане ли това потене или по-зле ще стане работата
Изображение
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 03 Яну 2009, 17:39

Еми колега пробвай с по две малки дупки под късите и под дългите (ако решиш де ... )
Преди това обаче огледай хубаво фара , да не би да има отвори на друго място (не би трябвало да не са предвидили отвори ...)

Това тука какво е :

Изображение

не е ли то вентилационен отвор ?

Въпреки , че толкова на зад от стъклото ...едва ли ще е вентилационен отвор (то трябва да има вентилация близо то стъклото за да не се поти ....)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook