CODE-Е 39 530D-ПРОБЛЕМ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
CODE-Е 39 530D-ПРОБЛЕМ
На дисплея на навито(16:9) ми се появи коде,иска четирицифрен код,без него не пали.Ако някой знае нещо благодаря му предварително
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5

На български:
1.Разкачи кабелите от акумулатора и чакай най-малко 5мин и след това го закачи обратно. (не забравяй да ги затегнеш).
2.Постави ключа с позиция 1 (тази преди контакт).10 минутно обратно броене ще се появи на екрана.След като минат 10-те минути обратно броене, можеш да запалиш двигателя.
Re: CODE-Е 39 530D-ПРОБЛЕМ
31 написа:На дисплея на навито(16:9) ми се появи коде,иска четирицифрен код,без него не пали.Ако някой знае нещо благодаря му предварително
пробвах на пълен контакт,така ми казаха от бовакар,след малко ще пробвам и по този начин.БЛАГОДАРЯ
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Тези от Бова кар наистина ли са толкова зле!?!?В този форум какви ли не работи чух за тях
Като дадеш на контакт вече ще е късно.В момента ти го иска този код точно като дадеш на контакт.За целта се слага на позиция 1 и се чака обратното броене и да се ресетнат всички настройки и тогава вече може да се даде на контакт.

Като дадеш на контакт вече ще е късно.В момента ти го иска този код точно като дадеш на контакт.За целта се слага на позиция 1 и се чака обратното броене и да се ресетнат всички настройки и тогава вече може да се даде на контакт.
mad_presley написа:Тези от Бова кар наистина ли са толкова зле!?!?В този форум какви ли не работи чух за тях![]()
Като дадеш на контакт вече ще е късно.В момента ти го иска този код точно като дадеш на контакт.За целта се слага на позиция 1 и се чака обратното броене и да се ресетнат всички настройки и тогава вече може да се даде на контакт.
И на позиция едно не трагва обратното броене.ПРОБЛЕМ.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
А как се появи този код, просто ей така ли, както всичко си беше наред и изведнъж ти поиска код или е имало някакви интервенции по колата?
Разкачи кабелите, първо "-" после "+" и ги свържи двата кабела по някакъв начин, с гаечния ключ например.Дай на контакт и остави така за 15-20мин.След това задължително излкючи от контакт и извади ключа и закачи кабелите на акумулатора, първо "+", после "-".Стегни ги и тогава дай ключа на позиция 1.
Остави си бележка, да не забравиш, че ключа ти е на контакт и да закачиш кабелите!!!
Не е задължително да ти започне обратно броене.Такова има по принцип само ако си вкарал код и си го забравил.Просто изчакай 10-15 мин с ключа на позиция 1.
Пробвай така, както ти написах и ако не стане тогава ще го мислим.
Разкачи кабелите, първо "-" после "+" и ги свържи двата кабела по някакъв начин, с гаечния ключ например.Дай на контакт и остави така за 15-20мин.След това задължително излкючи от контакт и извади ключа и закачи кабелите на акумулатора, първо "+", после "-".Стегни ги и тогава дай ключа на позиция 1.
Остави си бележка, да не забравиш, че ключа ти е на контакт и да закачиш кабелите!!!
Не е задължително да ти започне обратно броене.Такова има по принцип само ако си вкарал код и си го забравил.Просто изчакай 10-15 мин с ключа на позиция 1.
Пробвай така, както ти написах и ако не стане тогава ще го мислим.
e39
ОК.утре ще пробвам и това,а кода се появи след като ми падна акумулатора.Таблото ми е от друга кола,не знам дали и това не е от значение
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: e39
31 написа:...Таблото ми е от друга кола,не знам дали и това не е от значение
Е ти с това трябваше да започнеш!!!Няма какво да опитаваш утре, първо ми кажи какво с какво табло си сменил.Навигацията комуникира с IKE на таблото през i-BUS и ако не намери това, което и трябва иска код...абе сложно е да го обяснявам сега.
Да ти го кажа така, трябва да си с табло с големия борд и IKE High, за да имаш навигация и всичко да ти работи, ако си сложил ново табло с малък борд или с IKE Low, няма да работи правилно.Също така, дори и да си сложил ново табло със същите параметри като старото, ще трябва да се прекодира за твоята кола....
И така, ако си разбрал за какво ти говоря, те съветвам за си зададеш въпроса подробно и ясно, за да мога да ти помогна

e39
Таблото сам сменил преди месец,сложих го и запали без проблем,само доло до километрите се появи една точка,карал сам с новото табло над 1000 км.Днеска като ми падна акумулатора почнаха проблемите
Re: e39
двете табла са 1:131 написа:Таблото сам сменил преди месец,сложих го и запали без проблем,само доло до километрите се появи една точка,карал сам с новото табло над 1000 км.Днеска като ми падна акумулатора почнаха проблемите
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Коя година е колата и с какъв мотор?
Значи първо предполагам, че си с МК3 навигация, която е ужасно чувствителна към спад на напрежението и е много лесно да се повреди от такива спадове.
Пробвай последния вариант, който ти казах с разкачане на акумулатора.Ако не се оправи, ще трябва да отидеш в оторизиран сервиз, за да ти прекодират новото табло, което по принцип е доста трудно, защото например във Варна Карс човека на диагностиката не може да го прекодира, освен ако не е ново табло.
Проблемът ти е само от смяна на таблото, така че ако искаш да си караш колата, просто сложи старото.Това разбира се, ако не се получи с ресетването, което ти казах как да стане
Значи първо предполагам, че си с МК3 навигация, която е ужасно чувствителна към спад на напрежението и е много лесно да се повреди от такива спадове.
Пробвай последния вариант, който ти казах с разкачане на акумулатора.Ако не се оправи, ще трябва да отидеш в оторизиран сервиз, за да ти прекодират новото табло, което по принцип е доста трудно, защото например във Варна Карс човека на диагностиката не може да го прекодира, освен ако не е ново табло.
Проблемът ти е само от смяна на таблото, така че ако искаш да си караш колата, просто сложи старото.Това разбира се, ако не се получи с ресетването, което ти казах как да стане

e39
Прав си колега,с моето табло пали без проблеми и по никакъв начин не влиза в emergensi режим.Само не ми става ясно как до вчера работеше с другото табло!!!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
До сега е работило, защото не сте сваляли акумулатора докато сте сменяли таблото и просто не се е ресетнало.След като ти е паднал акумулатора IKE-то се е ресетнало и за това се е появил проблема.
Пробва ли последния начин, който ти казах с разкачане на акумулатора?
Какво му има на твоето табло, та си го сменял?
Пробва ли последния начин, който ти казах с разкачане на акумулатора?
Какво му има на твоето табло, та си го сменял?
E39
Моето не показваше всички цифри на километража и борда.Пробвах и по онзи начин с клемите на касо но нищо.А акумулатора сам го разкачал и с новото табло,но не е имало проблем.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани