Колата изпуши - радиатора фитка дали има нещо на двг

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.12.2007

Колата изпуши - радиатора фитка дали има нещо на двг

Мнение от dgdheadhunter » 25 Дек 2008, 20:15

Привет снощи получих наи якия коледен подарък как си карах по бул България изведнъж стрелката на температурата се заби преди червеното, набих спирачки отбих на шела които беше в непосредствена близост, изгасих отидох отпред и колата изпуши маи радиатора се е спукал шото свистеше яко. Не съм палил колата от тогава. Сутринта кат отидох отворих преливника и нямаше нищо. ТА МОЖЕ ли след 5 секунди работа малко преди 4ервеното да му е станало нещо на двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: London,UK
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 Convertible

Re: Колата изпуши - радиатора фитка дали има нещо на двг

Мнение от Ivaka » 25 Дек 2008, 22:28

dgdheadhunter написа:Привет снощи получих наи якия коледен подарък как си карах по бул България изведнъж стрелката на температурата се заби преди червеното, набих спирачки отбих на шела които беше в непосредствена близост, изгасих отидох отпред и колата изпуши маи радиатора се е спукал шото свистеше яко. Не съм палил колата от тогава. Сутринта кат отидох отворих преливника и нямаше нищо. ТА МОЖЕ ли след 5 секунди работа малко преди 4ервеното да му е станало нещо на двигателя.

Дано да си се разминал само с радиатор,иначе може да си духнал гарнитурата на главата.
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Дек 2008, 23:04

не че искам да те отчайвам колега ама щом си пръснал радиатора май на глава мирише работата дано да не е ама ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 26 Дек 2008, 0:12

Съмнявам се да е глава или гарнитура. Тва да не е тдс от едно прегряване да сцепи главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 26 Дек 2008, 2:15

един авер с е34 520 бензин, мотора М50 без вАнуса, поне 4-5 пъти го е вкарвал в червеното, и нищо не е пипнал по него до ден днешен.. здрави са и корави тия мотори, не вярвам че си направил беля, само се чудя защо си огасил мотора, не требваше ли парното да се пусне на макс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Дек 2008, 11:10

само че м50 е чугунен блок а м52 всичко е алуминий

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 02 Яну 2009, 11:43

Воденичаров написа:Съмнявам се да е глава или гарнитура. Тва да не е тдс от едно прегряване да сцепи главата.

Колега стига си давал ТДС-а за пример при всеки възникнал проблем :nono: Ако неможеш да помогнеш с нещо в случая,поне се ваздържай от подобни изказвания.
Като почнете така ще кажеш ,че говорите за друга марка,а не за BMW :?:
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 02 Яну 2009, 15:35

На мен това от форума ми е внушено :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 02 Яну 2009, 16:28

е за какво да пуска парното нали радиатора пробит и те4носта изти4а?аз не мисля 4е е толкова кекав мотора 4е да се повреди толкова бързо но е задължително да го прегледаш преди да смениш радиатора и да го палиш отново мотора..но термостата и някои други неща са за смяна може и водната да е заминала но термостата е задължително виж и виското

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 02 Яну 2009, 16:42

Почти съм убеден, че нищо му няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 02 Яну 2009, 17:42

Сега даже ще ти кажа къде ти е проблема ;)
Радиатора ти е бил спукан преди това и е изпускал малко по малко течност.Не си забелязал липсата на антифриз в преливника, защото докато е изтичала течност е влизал въздух и реално новото в преливника не се променя и така, докато въдуха е станал достатъчно много, за да прегрее двигателя.Съскането от радиатора е следствие на парата под налягане, иначе просто ти е телко бавно и леко.

Нищо ти няма на колата, сменяй само радиатора, обезвъздуши хубаво и продължавай да се кефиш ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook