Колата изпуши - радиатора фитка дали има нещо на двг
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- dgdheadhunter
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.12.2007
Колата изпуши - радиатора фитка дали има нещо на двг
Привет снощи получих наи якия коледен подарък как си карах по бул България изведнъж стрелката на температурата се заби преди червеното, набих спирачки отбих на шела които беше в непосредствена близост, изгасих отидох отпред и колата изпуши маи радиатора се е спукал шото свистеше яко. Не съм палил колата от тогава. Сутринта кат отидох отворих преливника и нямаше нищо. ТА МОЖЕ ли след 5 секунди работа малко преди 4ервеното да му е станало нещо на двигателя.
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Re: Колата изпуши - радиатора фитка дали има нещо на двг
dgdheadhunter написа:Привет снощи получих наи якия коледен подарък как си карах по бул България изведнъж стрелката на температурата се заби преди червеното, набих спирачки отбих на шела които беше в непосредствена близост, изгасих отидох отпред и колата изпуши маи радиатора се е спукал шото свистеше яко. Не съм палил колата от тогава. Сутринта кат отидох отворих преливника и нямаше нищо. ТА МОЖЕ ли след 5 секунди работа малко преди 4ервеното да му е станало нещо на двигателя.
Дано да си се разминал само с радиатор,иначе може да си духнал гарнитурата на главата.
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
не че искам да те отчайвам колега ама щом си пръснал радиатора май на глава мирише работата дано да не е ама ..
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Воденичаров написа:Съмнявам се да е глава или гарнитура. Тва да не е тдс от едно прегряване да сцепи главата.
Колега стига си давал ТДС-а за пример при всеки възникнал проблем

Като почнете така ще кажеш ,че говорите за друга марка,а не за BMW

ВАРНА,морето и BMW-то......
!!!





е за какво да пуска парното нали радиатора пробит и те4носта изти4а?аз не мисля 4е е толкова кекав мотора 4е да се повреди толкова бързо но е задължително да го прегледаш преди да смениш радиатора и да го палиш отново мотора..но термостата и някои други неща са за смяна може и водната да е заминала но термостата е задължително виж и виското
- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Сега даже ще ти кажа къде ти е проблема
Радиатора ти е бил спукан преди това и е изпускал малко по малко течност.Не си забелязал липсата на антифриз в преливника, защото докато е изтичала течност е влизал въздух и реално новото в преливника не се променя и така, докато въдуха е станал достатъчно много, за да прегрее двигателя.Съскането от радиатора е следствие на парата под налягане, иначе просто ти е телко бавно и леко.
Нищо ти няма на колата, сменяй само радиатора, обезвъздуши хубаво и продължавай да се кефиш

Радиатора ти е бил спукан преди това и е изпускал малко по малко течност.Не си забелязал липсата на антифриз в преливника, защото докато е изтичала течност е влизал въздух и реално новото в преливника не се променя и така, докато въдуха е станал достатъчно много, за да прегрее двигателя.Съскането от радиатора е следствие на парата под налягане, иначе просто ти е телко бавно и леко.
Нищо ти няма на колата, сменяй само радиатора, обезвъздуши хубаво и продължавай да се кефиш

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани