Поредния проблем с температурата 540i - help

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Дек 2008, 20:30

Трябва да свалиш броня, фарове, пластамсата на радиатора с виско перката за да имаш достъп. Има някои с 2 други с 3 степени, които се реализират чрез резистори. Ако захранвенето е наред, значи някой резистор е заминал. Имаше схема в една тема тук във форума, но забравих кой я беше пуснал, всичко беше много подробно описано. На мен лично ми беше изгоряло съпротивлението за 1-ва степен. Пробвай с 12-волтов източник да захраниш перката и така ще разбереш колко са изгорели.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 17 Дек 2008, 2:22

....По логиката на изключването стигнах до перката пред радиатора.

Тя не се включва при никакви условиа. Преди време ми удряше леко някаде и издаваше шум. Явно вече е сдала багажа. Птърсих и намерих тази тема:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=105

Опитах де са дам ток директно на перката с кабели от акумолатора. Ефекта беше много изкри и миризма на изгоряло :confused: Не исках да задтржам много на контакт за да не стане нещо. Перката не тръгна, а на ръка се върти.

Бушоните 75 и 76 така и не ги открих...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 17 Дек 2008, 9:37

Намират се зад жабката, най-добре е да се свали за да имаш достъп. Може и само кората под жабката като издърпаш и да ги видиш в по-комплексна стойка на тялото ти :mhihi: . По-големи са от останалите. Колкото до перката, ако си подал ток, както е описано в темата (плюс на кафяво, с минуса обикаляш другите), която си открил и не става може самия електромотор да е сдал багажа, от което следва ремонт или цяла нова перка. Може с мултицет да замериш и какво идва от захранването. Но тези искри са ми много странни. Да не си подал ток на захранването вместо на буксата на перката? Затова е най-добре да използваш друг акумулатор или поне да откачиш клемите на този от колата да не стане и друг фал.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 17 Дек 2008, 23:53

Бушоните ги намерих и са добре (ако се наложи и вие да ги проверявате си пригответе 1 туба бен гей че ще ви боли кръста после :mhihi: )

Днес перката се включи след като стрелката наближи втората бяла черта ( след 12 часа) на бърза степен яно бавната не работи. Перката издава шум защото опира някъде но не се вижда къде

За искрите: подадах ток от акумулатор на друга кола с кабели за акумулатор. В женските клеми мушнах по един малък болт защото не мога да бръкна вътре с кабелите и дадах "+" на кафевия. В момента, в които дам "-" (към черния) заповат да излизат искри и болтчетата които използвах станаха почти червени. (не знам колко голямо значение оказват съпротивления и т.н. но нямах по-подхоящи подръчни материали) Перката не се завъртя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 18 Дек 2008, 1:02

Колега имах същия проблем с перката ,преди да я сменя цялата ,тя върви заедно със съпротивленията които също дават дефект.Моята перка е опирала в едни пластмасови крачета които се намират в самия кожух на перката и защитната решетка ,имаше и малък луфт и играеше доста при високите обороти.По добре я смени ,аз си взех немски на цена около 400 лв ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 18 Дек 2008, 4:31

резисторите се продават отделно нали? не идват с перката..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 18 Дек 2008, 13:09

Ultimate_driver написа:резисторите се продават отделно нали? не идват с перката..


Има ги като отделна част - може да се поръчат, ако проблема е в тях и електромотора ти работи. Имаше тема във форума - колега си беше намерил заместители за тези съпротивления.

Ако купуваш нова перка - идва окомплектована с тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 19 Дек 2008, 3:09

Днес пак се опитах да дам ток от акумулатор и перката не се завъртя. Искри излизат явно като обаркам + и -. Буксата ми вместо 4 има 3 кабела син кафяв и жълт...
Най вероятно резисторите са за смяна
Имате ли представа защо в листовката с описание на бушоните ( в жабката) за вентилатора пише че са бушони: 7 20 22 75
Аз на 7 и 22 нямам бушон? :uups:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 28 Дек 2008, 3:19

Свалих перката пред радиатора и си поръчах нова. За моя изненада няма никакви резистори. Има само 3 жици: кафяваа, черена, синя. Също така буксата на захранването е "мъжка" а не като пише в гореспоменатата тема...много странно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 01 Яну 2009, 0:37

i4koo написа:Колега имах същия проблем с перката ,преди да я сменя цялата ,тя върви заедно със съпротивленията които също дават дефект.Моята перка е опирала в едни пластмасови крачета които се намират в самия кожух на перката и защитната решетка ,имаше и малък луфт и играеше доста при високите обороти.По добре я смени ,аз си взех немски на цена около 400 лв ,успех ;)


Поръчах си същата като твоята перка и доиде с резисторите и букса с 4 кабела. За същаление буксата която идва от купето да захрани перката има само 3 кабела и нямам резистори на оригиналната перка. :dunno:
За качеството не знам какво да кажа изглежда евтино изпълнение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook