ТDS-a ми ще стои 5м.в гараж!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 27 Дек 2008, 23:48

Несъм много сигурен, но ако се махне акомулатора за дълго време, няма ли да се прецака имобилайзера на колата и да има проблем с паленето после ? по принцип автомобили които стоят дълго време без акомулатор ( по автокъщи ) после имат проблеми с опознаването на ключа.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 30 Дек 2008, 19:26

Тъкмо бях решил как да постъпя и кoлегата"99ufo99" ме хвърли в розите с поста си :mhihi:
Позамислих се де ,ПО ВЪПРОСА!?!По горе в темата някои беше казал също и за батерийка в таблото,която заминавала при махане на акумолатора???
Добре ,ами и да го оставя закачен той пак ще се разреди след време.Особенно и като не се припалва редовно.А за дизела знаем, че си трябва як заряд,ко праим :confused:
Добре ,да предположим,че го оставя в колата както си е.После ще задържа ли заряда до високи стойности като преди?Понеже всеки казва да бъдел свален и да стои на топло :?:
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Столично
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС

Мнение от vaaseetoo » 31 Дек 2008, 2:18

няма нищо такова акумолатор се съхранява на студено и зареден!!!! скоро питах един акумолаторджия и за това съм толкова сигурен!!
каза ми да го заредя хубаво и след това някъде на студено или хладно място а за гумите свали ги защото ще се деформират за 5 месеца
УСПЕХ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 31 Дек 2008, 14:48

danieldst написа:По горе в темата някои беше казал също и за батерийка в таблото,която заминавала при махане на акумолатора???


Разглобявал съм цялото табло на съставните му части, и такава батерийка не съм виждал. Май е някакъв мит, тръгнал от някой "разбиращ" ма^стор. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 31 Дек 2008, 15:45

е казах ти на трупчета, да не се деформират гумите, също така мисля е по добре за окачването, или сложи некои галоши за "гуми" :)
какво реши колегата в краина сметка, как ще деиства

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 31 Дек 2008, 18:38

danieldst написа:Тъкмо бях решил как да постъпя и кoлегата"99ufo99" ме хвърли в розите с поста си :mhihi:
Позамислих се де ,ПО ВЪПРОСА!?!По горе в темата някои беше казал също и за батерийка в таблото,която заминавала при махане на акумолатора???
Добре ,ами и да го оставя закачен той пак ще се разреди след време.Особенно и като не се припалва редовно.А за дизела знаем, че си трябва як заряд,ко праим :confused:
Добре ,да предположим,че го оставя в колата както си е.После ще задържа ли заряда до високи стойности като преди?Понеже всеки казва да бъдел свален и да стои на топло :?:


Колега колкото и да не ти се вярва, има го този момент. Имам съсед ключар, който постоянно се занимава с обучение на ключове и изолиране на имобилайзерите на автомобили който имат такива проблеми. Та от него имам това инфо, че не е разумно коли като нашите да се държат без акомулатор дълго време !
Ако е нещо старо ( голф, аскона, и т.н ) които нямат толкова сложни системи за блокировка на запалването може и години да откарат без акомулатор, ти си решаваш.
Аз мойто е39 зимния период въобще не го карам, стои си в гаража, и го припалвам редовно, 1-2 пъти на седмица.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Мнение от sadex5 » 31 Дек 2008, 20:24

Хора,разберете го,Е39 няма никакьв компютар,или както го наричате там.Има един електронен блок,които даже нямя процесор...Едно ДВД има повече техника в него :shock: .Никакви проблеми с имобилаизера,дори и след 2 години да седи без ток....Когато идват БМВ от Германия за Америка,даже антифриз нямат,тук се налива,и се слагат акумулаторите..Никога сме нямали проблем с отключването или ПС тата :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: ВАРНА

Мнение от danieldst » 01 Яну 2009, 23:52

В крайна сметка ще го оставя с акумолатора,покривам я и напомпвам гумите повечко,пък каквото ще да става!
Имаше едно интересно предложение да съм запушил ауспуха :?: :?: :?: против приникване на влага.Но колегата не се обоснова,какво точно има предвит и ще пропусна.
Много здраве на всички и по малко проблеми с луксозните возила :mhihi: през новата година ;)
ВАРНА,морето и BMW-то......Изображение!!!
Изображение ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook