Проблем с искрата и запалването
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Проблем с искрата и запалването
Значи седя вече 6 дни навън на студа и не желае да запали
много интересно констатирах че масата е откачена и я закачихме но това грам не помогна.
Възможно ли е проблема да е от влагата????
много интересно констатирах че масата е откачена и я закачихме но това грам не помогна.
Възможно ли е проблема да е от влагата????

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Какво се случи на кораба, че неще да отплава. Провери ли датчици на вала, бензин да те удави, ток да те убие и неще, а компота как му е. Имам спомен, че нещо алармата му ръчка нещо да не си прецакал нещо, т.е. да си задействал някое реленце нещо.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
NikiNikolov написа:Какво се случи на кораба, че неще да отплава. Провери ли датчици на вала, бензин да те удави, ток да те убие и неще, а компота как му е. Имам спомен, че нещо алармата му ръчка нещо да не си прецакал нещо, т.е. да си задействал някое реленце нещо.
мани алармата
нали писах - Искри навсякъде но не и където трябва - м-у кабела и захранването на делкото, м-у кабелите на свещите и тн ...
Най интересното е че скача от време на време от кабела на бобината към тръбите на климатика...
За това си мисля че ми е лоша маса на мотора, но пък ме съмнява и тоза защото изобщо завърта мотора






- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Сваляш всичките бобини, отиваш в железарията и вземаш нитроцелулозен лак, знаеш какво да правиш после и внимателно с фурната, все пак е студено и доста бавно ще съхне. После ще видиме как е.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
NikiNikolov написа:Сваляш всичките бобини, отиваш в железарията и вземаш нитроцелулозен лак, знаеш какво да правиш после и внимателно с фурната, все пак е студено и доста бавно ще съхне. После ще видиме как е.
по добре влез в час с М30 - бобината е тотално различна и е само една - в средата се боцка кабела за високото напрежение а от двете му страни са завити с гайки 12-те волта.
Имам някакво подозрение че е студено и влажно времето и може да ебава цялата работа...




- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
А сори, не съм много запознат с това ДВГ, запалването му е като моето горе-долу значи. Щом святка насам натам, нов кабеляк май ще иска.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Еми тая кола е омагьосана и извода беше че масата е откачена (не знам как се е откачила след като съм я стягал зверски) и от там беше проблема
от там нататъка свещите бяха удавени в бензин, което пък е съсздало доста неприятен нагар и за това не пожела да пали.....
сега всичко е наред
от там нататъка свещите бяха удавени в бензин, което пък е съсздало доста неприятен нагар и за това не пожела да пали.....
сега всичко е наред

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Стоянчо, на колко ракии сте правили колата бре
Шайбата ти не беше затегната, са масите, ке те утепат бе ей

Шайбата ти не беше затегната, са масите, ке те утепат бе ей

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
dj_ennsy_1 написа:Какво означава, че всичко е наред? Сега си пали и работи нормално, така ли?
да, пали и работи на 6, въпроса е че от толкова въртене като ми беше преебана шайбата свещите са палели в грешния момент и бяха събрали чернилка по тях и се ебаваха яко.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани