ПАРНО - ПРОБЛЕМ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Дек 2008, 1:09

Колега ,как не си в София в момента да свалим моите клапи и да ги сложим на твойта кола :confused: Няма гаранция с други клапани ,стари са и като нищо може да не са в ред ,за моите знам ,защото си ги купих нови БМВ и в колата правя температура каквато си поискам.

Знаеш ли какво - я вземи и мери с мултицета а някой от вътре да върти топло към студено да видиш как се променя напрежението :roll: Гледай батерията на мултицета да ти е читава за да имаш точни що-годе показания :idea:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 20 Дек 2008, 1:24

утре ще я свърша тая работа , само дето като мерихме предния път показваше 8 волта , а като въртях врътките ставаше на - 8 волта не знам кои показания са като бяха на студено на врътките и кои като бяха на топло
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 29 Дек 2008, 1:01

И като стана въпрос за парно да Ви споделя аз днес какво забелязах на моета. Значи качвам се аз на автомобила при температура навън ''-3'' и паля и започнах да усещам парното чак като вдигна на синята зона -в смисъл преди си духа ама май не духа топло ...Странно ама това до сега не ми е правило чак толкова голямо впечатление ,а днес просто ми се стори че е доста студено и много бавно топли това парно .Другото което е ,че отзад при задните крака на пътниците също започва да духа топъл въздух едва като се качи стрелката на температура чак на синьото и се усеща вече топъл въздух когато стрелката е към края на синята т.е. сигурно някъде кам 55-60 градуса ..При вас така ли е? После си направих тест с моето стара 3-ка .При нея още с качването в колата и запалването на двигателя и като включиш вентилатора на макс и веднага започва да се усеща промяната на въздуха ..След това си правих друг експеримент - завъртях по целият град с 5-цата с включено на макс парно и не става толкова топло ,а докато с 3-ката като врътна по същият път и ако вентилатора остане на макс когато колата вече е качила нормалната температура вътре става като баня ,а докато при 5-цата дори и колата да качи нормалната температура вътре става топло ,но ако е карана повече време ..В смисъл ако след един или два часа запалиш 5-цата когато още температурата на двигателя не е съсвем изстинал много по-бързо стопля и се усеща парното отколкото ако примерно е палиш след дълъг престой от 24 часа ... Това нормално ли е ? Не знам какво разбрахте от всичко ,но като цяло исках да споделя ,че парното на 3-ката е по-добро от това на 5-цата ,а уж последната е климатроник -ала бала и едни такива ..
Само да отбележа за колегите ,че като местя градуираните копчета на температурата на 5-цата и се чува едно цъкане на клапите как отварят и затварят особено от средната конзола ... И ако някой ми каже ,че колата не е обезвъздушена и това не е -защото тази кола съм е карал при +40 градуса в задръствания и стрелката не мърда от средата ...Въобще не е пипано нищо по водната система в смисъл както е било миналата зима така си е и тази зима ..Явно 5-цата е с по-слабо парно от 3-ката а уж климатроник ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 29 Дек 2008, 1:23

"Зеленоок" (имам предвид Синеок :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) много си прав... 34-ката има по-слабо парно от 30-ката. ФАкт, който много ме дразни, защото жената постоянно ми мърмори, че в колата на сина било "по-топло" (то от студенокръвни какво да очакваш... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: ), но все пак е факт :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Дек 2008, 2:46

predel написа:"Зеленоок" (имам предвид Синеок :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) много си прав... 34-ката има по-слабо парно от 30-ката. ФАкт, който много ме дразни, защото жената постоянно ми мърмори, че в колата на сина било "по-топло" (то от студенокръвни какво да очакваш... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: ), но все пак е факт :)



по бавно стопля но има яко парно,ако не ви работят помпите,филтрите са стари,клапите не оплатняват хубаво,може да има проблем,но иначе парното си е на ниво ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 29 Дек 2008, 11:46

Не знам на какво ниво ама аз не съм видял кола с по-бавно загряващо парно...
и преди да сте ме напднали само да отбележа - системата е от модела без филтър (така че не може да е запушен), вентилатора на парното е след ремонт и работи перфектно, термостата го смених предната седмица с хубав-немски, клапаните си работят, но парното си й е слабо. Всяко едно Ауди или Опел е с по-добро парно както и Е36 :) но Е34 - НЕ, факта си е факт, няма смисъл от излишни спорове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Дек 2008, 12:54

айде ще ви помоля и вие да си свалите целия климатроник и да го ревизирате да си горорим пак за топло и за студено и колко боклуци се събират м-у двата радиатора независимо има ли или няма филтър, и дали прави точната температура :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Дек 2008, 16:23

Аз след като си смених клапаните с нови и изхвърлих филтъра за купето вовеки се родих с такова парно ,че кога ли ще ме изгори капещата дръжка за ръката на тавана :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Става така ,че реално на дълъг път при най-топло положение на парното включвам вентилатора на най-бавната възможна степен и в купето е топло ,нещо което преди само можех да си мечтая и като седнех в на брат ми Е30-ската дето вика Валери и ме хващаше яд - сега такова нещо няма :!:

Следващата Е34-ка която ще си търся да и купувам ще бъде с климатик а не климатроник както е сегашната - няма нищо сложно ,всичко може да се наглася идеално точно и по отдлно по трите реда въздуховоди ,няма много електрически клапи


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 29 Дек 2008, 16:40

Penchev написа:Аз след като си смених клапаните с нови и изхвърлих филтъра за купето вовеки се родих с такова парно ,че кога ли ще ме изгори капещата дръжка за ръката на тавана :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Става така ,че реално на дълъг път при най-топло положение на парното включвам вентилатора на най-бавната възможна степен и в купето е топло ,нещо което преди само можех да си мечтая и като седнех в на брат ми Е30-ската дето вика Валери и ме хващаше яд - сега такова нещо няма :!:

Следващата Е34-ка която ще си търся да и купувам ще бъде с климатик а не климатроник както е сегашната - няма нищо сложно ,всичко може да се наглася идеално точно и по отдлно по трите реда въздуховоди ,няма много електрически клапи


Георги Пенчев


Здрасти Пенчев, честита коледа и нова година :)
Последно колеги кое се води климатроник и климатик :roll: Примерно моята кола е с тези часовници с градуси. Един път се управлява от средната конзола горе между централните духалки и втори път долу от тези часовници.

Пенчев преди няколко дена проверих за тези неща за които говорихме и за да не развалям темата на пичагата ако желаеш погледни...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 29 Дек 2008, 16:50

и сега като дадох директен ток от акумулатора и от 2 те страни взе да духа студено , което ще рече ....... :help:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Дек 2008, 18:12

dj_ennsy_1 написа:Не знам на какво ниво ама аз не съм видял кола с по-бавно загряващо парно...
и преди да сте ме напднали само да отбележа - системата е от модела без филтър (така че не може да е запушен), вентилатора на парното е след ремонт и работи перфектно, термостата го смених предната седмица с хубав-немски, клапаните си работят, но парното си й е слабо. Всяко едно Ауди или Опел е с по-добро парно както и Е36 :) но Е34 - НЕ, факта си е факт, няма смисъл от излишни спорове.



ко очакваш от два декара мотор с 11 литра вода и 6 литра масло вътре и само 2000 кубика?найстина загрява малко по бавно но само с 2,3 минути,за сметка на това пък лятото при екстремни натоварвания няма грижи,като стрелката ми удари средата доста горещо духа парното,това че при тебе не е така не е критерий за всички е 34.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 29 Дек 2008, 22:51

Sesko написа:и сега като дадох директен ток от акумулатора и от 2 те страни взе да духа студено , което ще рече ....... :help:
ще рече че клапите ти функционират. но не се знае дали не заяждат.
така като те гледам от колко време си стоиш с проблема, май няма да се изцапаш?
каква е идеята тогава да ти даваме акъл?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Дек 2008, 2:23

аз пък ше ви светна че автоматите достигат работна температура много по бързо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Дек 2008, 9:41

kirililiev написа:ко очакваш от два декара мотор с 11 литра вода и 6 литра масло вътре и само 2000 кубика?найстина загрява малко по бавно но само с 2,3 минути,за сметка на това пък лятото при екстремни натоварвания няма грижи,като стрелката ми удари средата доста горещо духа парното,това че при тебе не е така не е критерий за всички е 34.

Така е колега-наистина водата и маслото са му много на този мотор, но на една 36-ца примерно парното е много по-силно. В смисъл палиш я, работи 3-4 минути и вече духа топло... Моята също като стигне средата духа доста горещо, ама не е там работата.
Просто парното си е доста недоизкусурено, което са го променили при следващите модели... и така. Както и недоразумението от средните въздуховоди да пере само студен въздух... крива работа.
Я да питам аз така и така е стано въпрос... за да извадя радиатора в купето, за парното, много ли е играчката? В смисъл ще трябва ли да свалям цялото табло или не?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: ПАРНО - ПРОБЛЕМ

Мнение от dizelboy » 30 Дек 2008, 11:56

Sesko написа:Та значи проблема е следния - от едната страна шоферската духа студено е от другата топло . Сменях клапите 2 пъти с други работещи резултат никакъв. С един колега разкачихме джапката , за да видя управлението как е .. На пръв поглед нищо занесох я на един ел. техник обаче понеже тук няма достатъчно апаратура за да я види дали е здрава и каза , че което може да провери е наред .. там съпротивления и др. Въпроса ми е от какво друго може да е този проблем и някой знае ли какво напрежение трябва да дава като се замери горе буксата , която влиза в клапите , защото при мене като мерихме излиза че дава 8 V. Другото което ми направи впечатление е , че като сменям клапите от едната фактически която е за лявата страна като и откачих маркуча и 2-та пъти не изтече никаква вода от там.Радиаторчето на парното играе ли няква роля за този проблем , понеже един приятел ми каза, че вътре имало 2 кръга и ако този който е за лявата страна е запушен може от там да идва проблема . Само да спомена ,че духа винаги така няма значение дали е на климатик или не ..Мотора е м20 б20 долу няма филтър за климатика :help:

скии са
наи лесно е земи друго оправление и пробваи ако се самняваш 4е е от това не е невазможно ное малко вероиятно защо при мене имаше сащия проблем преди явреме след като раглобихме цялата кола се оказа 4е сам с4упил едно от мотор4етата и капата която рапределя въздуха не работеше и не засщото сама се с4упила а защото стия кастофони детог и бутаме там си имат определн ъгъл на седене и на вкарван и колкото и да е страно единия му ъгъл идва то4но до тва мотор4е и му ебаваме маиката другия момнт сие от преде при клапите може да не затварят като хората студения кръг аи про4ети раководството кое коп4е при кое положения ба4ка парното моита пак му обслужихме мотор4ето от преде дето духа и са мидуха некво мнооого слабо а си4ко му сменихме нема тяга климати4ен филтар немам и се 4удим от кво може да е толко слаба тягата
ИзображениеИзображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook