клапанче?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
клапанче?
Имам питане относно черно бялото клапанче до МАП-сензора при 2.5tds-a,което е пак с някакви вакууми кава му е ролята и как трябва да е разположено с бялото нагоре или надолу?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, на мен също ми е интересно за какво служи това клапанче
Аз си смених всички маркучи, чистих мап сензора и т.н. но някакси никой не споменава за клапанчето, гледам че цената e:
Номенклатурен номер : 11712240726
Описание : DROSSEL
Ед.цена (с ДДС) : 32.11 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Air reducer - 7.5 sec
Според мен играе важна роля този клапан за регулиране на въздуха....
При мен до колкото си спомням е с бялото на горе...

Аз си смених всички маркучи, чистих мап сензора и т.н. но някакси никой не споменава за клапанчето, гледам че цената e:
Номенклатурен номер : 11712240726
Описание : DROSSEL
Ед.цена (с ДДС) : 32.11 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Air reducer - 7.5 sec
Според мен играе важна роля този клапан за регулиране на въздуха....
При мен до колкото си спомням е с бялото на горе...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
fatix написа:Моето е блокирало вчера си смених мaркучите и забелязах че неработи в нито една от посоките и се чудя каква роля играе!!!
Ми да ти кажа не съм наясно за какво става въпрос. Аз моето като сменях маркучите не го видяхме дори, просто нанизах маркучите и толкова..
Ти с какви маркучи смени че ми е интересно...

P.S. За да има такава цена и да е сложено на толкова важно място според мен си има голямо значение...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Аз си сложих от тези които са за излишното гориво, вземах оригинален маркуч и като сменях на горивото смених и на МАП зензора и т.н. Не знам дали съм наплавил най точния избор
Макар че по сечение бяха еднакви. Нямам до сега проблеми, но ако това клапанче се окаже важно и го сменя ще си взема наново и направо по парт. номер....

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
тия маркучи на вакуумите не трябва да са меки изобщо защото ще се сплескат при по голям вакуум и тогава няма да вършат никаква работа.
Да не казвам и че от температурата като станат меки и ще се сплескат още по лесно. Аз лично си взех някакви на които пише Маде ин УСА и са с бая дебела гума и мога да кажа че направо си преоткрих колата с тях

Да не казвам и че от температурата като станат меки и ще се сплескат още по лесно. Аз лично си взех някакви на които пише Маде ин УСА и са с бая дебела гума и мога да кажа че направо си преоткрих колата с тях




- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
_65536_kb_sec_ написа:тия маркучи на вакуумите не трябва да са меки изобщо защото ще се сплескат при по голям вакуум и тогава няма да вършат никаква работа.
Да не казвам и че от температурата като станат меки и ще се сплескат още по лесно. Аз лично си взех някакви на които пише Маде ин УСА и са с бая дебела гума и мога да кажа че направо си преоткрих колата с тях![]()
![]()
Здрасти, да ти кажа и аз от както направих доста сериозна профилактика, почти всичко наред сменях колата е супер и направо лети.
Не съм се замислил дали е се получи ефекта от смяната на маркучите или е от профилактиката и вашите съвети тук за по добра работа, но си прав имат голямо значение...според мен и този клапан има голямо значение и след нова година ще го сменя и споделя ако има нещо...
Весела нова година момчета

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dinozab написа:Тва е за EGR - клапана![]()
Ако си го изолирал EGR-а невиждам защо ше сменяш тая пишка
Дино сигурен ли си


Дино весели празници
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Peter Angelov написа:dinozab написа:Тва е за EGR - клапана![]()
Ако си го изолирал EGR-а невиждам защо ше сменяш тая пишка
Дино сигурен ли сиТръгва от МАП сензора... Моя EGR си работи прекрасно и не съм го изолирал, чудясе какво да го правя
![]()
Дино весели празници
Не тръгва от никъкав МАП а от клапана който командва EGR-а

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dinozab написа:Peter Angelov написа:dinozab написа:Тва е за EGR - клапана![]()
Ако си го изолирал EGR-а невиждам защо ше сменяш тая пишка
Дино сигурен ли сиТръгва от МАП сензора... Моя EGR си работи прекрасно и не съм го изолирал, чудясе какво да го правя
![]()
Дино весели празници
Не тръгва от никъкав МАП а от клапана който командва EGR-а
След малко ще скокна до гаража и ще проверя...ако е така може би наистина няма смисъл да се сменя...
А може ли от това да почва проблема с EGR-а...

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Не ми се вярва проблема с EGR-а си е от самия него и не реботи коректно спрямо тоя ел.клапан към който е вързан с маркуч.Като гледам може това клапанче за което питаш ти да е като закъснител или компенсатор някаква такава роля да върши че беля пише и 7.5 сек. за него незнам не ми се струва да е от значение чак толкова.А тик си сигорен че EGR-а ти работи като хората 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти отново, така ходих и проверих:
1. Този клапан при мен е обърнат с черното на горе;
2. Маркуча който тръгва и се намира въпросния клапан при мен влиза под колекторите и завършва като влиза в един друг маркуч с доста по голямо фи... този маркуч минава надлъжно под колекторитеи ми прилича на пласмасов. До този мъркуч където се намира въпросния кламан влиза още един маркуч след това има нещо като затапена чучурка а преди тях също има клапан черен с посока към фаровете

1. Този клапан при мен е обърнат с черното на горе;
2. Маркуча който тръгва и се намира въпросния клапан при мен влиза под колекторите и завършва като влиза в един друг маркуч с доста по голямо фи... този маркуч минава надлъжно под колекторитеи ми прилича на пласмасов. До този мъркуч където се намира въпросния кламан влиза още един маркуч след това има нещо като затапена чучурка а преди тях също има клапан черен с посока към фаровете

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани