Хидравлика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Ducati 1199
Детайли за колата: Лукс,лукс,лукс и пак лукс

Хидравлика

Мнение от Mitio » 30 Дек 2008, 0:28

Преди около час си запалих колата да изляза на кафе ,и много странно хидравликата почна да вие,за пръв път го прави,волана си въртеше без усилие,но издаваше някакви много странни звуци,дали е от студа и да е замръзнала хидравличната течност,някой да даде идея,но пък от друга страна на бордкомпютъра пишеше че е само -3 градуса,при такава температура ако замръзва,какво ще я правя при -8.Дайте идеи колеги.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 30 Дек 2008, 0:55

Колега провери ли си нивото на хидравличната течност?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Re: Хидравлика

Мнение от DroW » 30 Дек 2008, 21:22

Mitio написа:Преди около час си запалих колата да изляза на кафе ,и много странно хидравликата почна да вие,за пръв път го прави,волана си въртеше без усилие,но издаваше някакви много странни звуци,дали е от студа и да е замръзнала хидравличната течност,някой да даде идея,но пък от друга страна на бордкомпютъра пишеше че е само -3 градуса,при такава температура ако замръзва,какво ще я правя при -8.Дайте идеи колеги.


Отвии капачката на казанчето и виж дали имаш течност за хидравлика вътре ако не трябва да налееш. Максималното количество е 1.2 литра. Има 2 вида теа единият е сълзене от капачката на казанчето. Оправя се с ново казанче като по този начин му сменяш и филтъра вътре. Казанчето и фитъра вървят заедно. Другият възможен теч е от маркучите под него, те са 2 на брои пъхни си ръката под казанчето и ако от там изпуска течност ще усетиш че е мокро и ако не тече отгоре а е мокро е маркучи. Сменят се веднъж на 10тина години някъде защото остаряват.
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 31 Дек 2008, 0:12

Чувал съм и за трети вариант - от рейката, но искрено НЕ ти го пожелавам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Ducati 1199
Детайли за колата: Лукс,лукс,лукс и пак лукс

ново

Мнение от Mitio » 31 Дек 2008, 0:14

Тази вечер я запалих да отида до магазина,значи още при запалването си виеше,без да пипам волана,оставих я да позагрее,след това тръгнах но стана още по зле, освен че като не завивах виеше,правеше го още по силно като взимах завоите,накрая като я оставих пред магазина,и след като си напазарувах и запалих да се прибирам..................изненада,ни помен от звук.Работеше си перфектно и като въртях волана и на място,та си мисля дали някоя ролка не е затегнала от студа.Направо в пълно неведение съм.Пък и пишеше че температурата навън е -5 а ако падне повече сигурно направо напролет ще я паля :) Давайте съвети ако някои е имал подобни приключения

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 31 Дек 2008, 0:22

Аз имам наблюдения над един пасат 4, ама на него в последствие му се омазаха подкалниците с хидравлично масло. Та му сменихме рейката...
Ама не се шашкай, щото такива виенета и свиренея може да идват от всякъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Re: ново

Мнение от DroW » 01 Яну 2009, 9:54

Mitio написа:Тази вечер я запалих да отида до магазина,значи още при запалването си виеше,без да пипам волана,оставих я да позагрее,след това тръгнах но стана още по зле, освен че като не завивах виеше,правеше го още по силно като взимах завоите,накрая като я оставих пред магазина,и след като си напазарувах и запалих да се прибирам..................изненада,ни помен от звук.Работеше си перфектно и като въртях волана и на място,та си мисля дали някоя ролка не е затегнала от студа.Направо в пълно неведение съм.Пък и пишеше че температурата навън е -5 а ако падне повече сигурно направо напролет ще я паля :) Давайте съвети ако някои е имал подобни приключения


Ми значи колега иди виж има ли някои в черното казанче под капака дето пише АТФ на него и ако има значи е много вероятно да си за ролки/ремъци.
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Ducati 1199
Детайли за колата: Лукс,лукс,лукс и пак лукс

mersi

Мнение от Mitio » 02 Яну 2009, 19:30

mersi na vsichki otzovali se,vchera otvorih kapaka,pobarnikah se malko na studa i vidqh che ediniqt mi markuch(po tankiq) e omaslen,qvno se e predal,dolqh okolo 300-400 grama technost i se opravi,drugata sedmica she si vzema markuch i se nadqvam poveche da ne gi chuq teq zvuci,a q kajete kakva marka hidravlichno maslo se slaga na e39 ima li nqkakva marka ili nqma znachenie,zabravih da napisha che karam e39

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook