проблем е 39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 29.12.2008

проблем е 39

Мнение от albastrino » 29 Дек 2008, 22:30

здравейте на всички значи от три месеца карам е 39 тдс 96 година имам проблем значи колата загрява бавно и ако карам на дълъг път веднага температурата пада почти до синята зона другиат проблем е чува се едно чукане при двигателя и като натисна съединителя изчезва карам примерно със 100 и давам рязко газ колата дига обороти но тръгва по късно това го прави и на по малка скорост давам рязко газ и тя се форсира и когато паднат оборотите тогава се изтрелва моля ви помогнете че ще пътувам след два дена :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 29 Дек 2008, 22:33

първия проблем ти е термостат, а втория съединител ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 29.12.2008

е39

Мнение от albastrino » 29 Дек 2008, 22:39

термостата ще го сменя но този съединител може ли да кара още малко или трябва смяна имаш ли представа какво струва смяната му

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 29 Дек 2008, 22:53

имам представа защото преди по-малко от месец сменях...150 лв. труд и съединителя за колкото си го намериш моя струва 300 лв. :) може да си караш няма проблеми стига да не те дразни прекалено много и да не е на края на живота си :) моя вече беше сдал багажа тотално и затова го смених ;) то почва да буксува първо на 5-та после след време почва и на 4-та и така надолу...накрая почна да ми буксува и на 2-ра и си викам край няма какво да се мъча още ;)
Последна промяна `DaRkMaN на 29 Дек 2008, 22:59, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: София

Re: проблем е 39

Мнение от novak58 » 29 Дек 2008, 22:53

albastrino написа:чува се едно чукане при двигателя и като натисна съединителя изчезва
и при мен го има същия проблем до като загрее колата...някакви идеии?мерси предварително и сори че ти пиша в темата колега :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 29 Дек 2008, 22:57

сменете си на всяка цена термостатите и то само с оригинални, сега в момента колите Ви харчат повече дизел/бензин ... после ще се родите от икономия :>

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 29.12.2008

е39

Мнение от albastrino » 29 Дек 2008, 22:58

значи съединителя ще почака когато имам парички утре отивам да сменям термостата благодаря ви

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: проблем е 39

Мнение от WALL » 29 Дек 2008, 23:04

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:08, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 29 Дек 2008, 23:06

И при мен термостата си е заминял явно, защото прави точно като при колезгата... Миналата седмица бях до Гърция и на магистралата, ако карам с над 120, стрелката в повечето време седи малко над синьото... Е аз карах между 170 - 210 така, че при всички положения въздушния поток е голям и охлажда здраво... Каня се от маса време да го сменям тоя термостат и даже съм го купил преди няколко месеца, но все не стигам до там пък и майстора при който ходя за такива неща е един...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 29 Дек 2008, 23:10

сменете си ги че термостата е важно нещо...и ако Ханс и Гюнтер са решили че стрелката трябва да е на средата значи има защо ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

цнхгк,

Мнение от RASI » 29 Дек 2008, 23:19

сменяи че тиа тдси само това чакат и дум :mhihi: [/code]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 29 Дек 2008, 23:22

дум дум е знаеш от опит бе раси, за тва смени е39 тдс и е38 тдс, никога не е късно :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 30 Дек 2008, 0:21

Същите симптоми имах и аз с термостата,смених го с оригинален такъв в БМВ Варна за 138 лева,и о чудо стрелката вече си седи на 12 часа и не мърда ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 30 Дек 2008, 10:50

а слагайте оригнинални части от оторизирани сервизи и после плачете защо ви дерат в оторизираните сервизи същия термостат купен от магазин за авто части е на половин цена ама вие си знаета ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 30 Дек 2008, 17:18

В цената която съм посочил влиза и труда ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook