проблем е 39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- albastrino
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 29.12.2008
проблем е 39
здравейте на всички значи от три месеца карам е 39 тдс 96 година имам проблем значи колата загрява бавно и ако карам на дълъг път веднага температурата пада почти до синята зона другиат проблем е чува се едно чукане при двигателя и като натисна съединителя изчезва карам примерно със 100 и давам рязко газ колата дига обороти но тръгва по късно това го прави и на по малка скорост давам рязко газ и тя се форсира и когато паднат оборотите тогава се изтрелва моля ви помогнете че ще пътувам след два дена 

- albastrino
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 29.12.2008
е39
термостата ще го сменя но този съединител може ли да кара още малко или трябва смяна имаш ли представа какво струва смяната му
имам представа защото преди по-малко от месец сменях...150 лв. труд и съединителя за колкото си го намериш моя струва 300 лв.
може да си караш няма проблеми стига да не те дразни прекалено много и да не е на края на живота си
моя вече беше сдал багажа тотално и затова го смених
то почва да буксува първо на 5-та после след време почва и на 4-та и така надолу...накрая почна да ми буксува и на 2-ра и си викам край няма какво да се мъча още 




Последна промяна `DaRkMaN на 29 Дек 2008, 22:59, променена общо 2 пъти
Re: проблем е 39
и при мен го има същия проблем до като загрее колата...някакви идеии?мерси предварително и сори че ти пиша в темата колегаalbastrino написа:чува се едно чукане при двигателя и като натисна съединителя изчезва

- albastrino
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 29.12.2008
е39
значи съединителя ще почака когато имам парички утре отивам да сменям термостата благодаря ви
Re: проблем е 39
Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:08, променена общо 1 път
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
И при мен термостата си е заминял явно, защото прави точно като при колезгата... Миналата седмица бях до Гърция и на магистралата, ако карам с над 120, стрелката в повечето време седи малко над синьото... Е аз карах между 170 - 210 така, че при всички положения въздушния поток е голям и охлажда здраво... Каня се от маса време да го сменям тоя термостат и даже съм го купил преди няколко месеца, но все не стигам до там пък и майстора при който ходя за такива неща е един...
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Същите симптоми имах и аз с термостата,смених го с оригинален такъв в БМВ Варна за 138 лева,и о чудо стрелката вече си седи на 12 часа и не мърда 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
а слагайте оригнинални части от оторизирани сервизи и после плачете защо ви дерат в оторизираните сервизи същия термостат купен от магазин за авто части е на половин цена ама вие си знаета ...
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани