стана студено и забравихме как палиме

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Костинброд

стана студено и забравихме как палиме

Мнение от 4erniq » 10 Дек 2008, 21:51

Въпроси е34 или 525тдс'95 :
1.Възможно ли е когато акумулатора ми е слаб да не се включват горивните помпи?
2.Как да разбера кои свещи ми работят?
3.Напоследък сутрин като запаля заработва и веднага угасва от какво може да е?
4.Някой сменял ли ги е сам и има ли нещо което да знам за смяната им?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 10 Дек 2008, 22:08

Точно на свещи ми намирисва. При мен още на +8 градуса гаснеше веднага след като запали и мислех, че 2-3 свещи са изгорели, но се оказа, че 2 са работили... Най-добре си вземи 6 нови и еднакви, да ти е мирна главата. След като ги смених, при -8 градуса и едно подгряване не дава да пипна ключа. Смяната е малко играчка - трябва да свалиш колекторите и да имаш под ръка дълъг глух ключ №12. Иначе няма нищо сложно.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 10 Дек 2008, 22:39

Пуснах тема за смяна на свещите...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 11 Дек 2008, 11:46

Ми аз сън с нови свещи но като е първо палене сутрин пак така :(
Слагам ключа подгрявам,въртя пали веднага и застава как си трябва на 750 оборота но след 10 сек.оборотите започват да падат задържат се на 500 и после гасне :( При второто завъртане всичко е като по учебник,не дава да я пипнеш.На диагностика казаха че всичко е О.К.
Не че не ми работи колицата но това чат-пат ме дразни.
Някой има ли мнение по въпроса да каже.Мерси предварително :)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Костинброд

все още не мога да паля...

Мнение от 4erniq » 15 Дек 2008, 5:05

Все още не мога да запаля заредих си 100А ми акумулатор колата ми е в гаража на +5 поне и като завъртя дори не се опитва да закачи преди поне един цилиндър закачаше и като повъртиш повечко запалвах някаде тук четох как мога да премера дали ми работи умната дюза ако може някой поне линка да ме опъти? :help:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: все още не мога да паля...

Мнение от ivan. » 15 Дек 2008, 18:58

4erniq написа:Все още не мога да запаля заредих си 100А ми акумулатор колата ми е в гаража на +5 поне и като завъртя дори не се опитва да закачи преди поне един цилиндър закачаше и като повъртиш повечко запалвах някаде тук четох как мога да премера дали ми работи умната дюза ако може някой поне линка да ме опъти? :help:
Колега ако не ти работи тази дюза ти светва лампа на таблото,иначе се замерва лесно с мултицет-има ли някакво съпротивление на буксата й значи работи(не се сещам точно колко беше),няма ли -не работи
Умната дюза работи или не ,няма значение за твоя проблем :!:
Колко литра нафта имаш в резервоара?
Може да ти дърпа въздух от някъде-огледай се за течове.
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: все още не мога да паля...

Мнение от predel » 15 Дек 2008, 22:40

ivan. написа:
4erniq написа:Все още не мога да запаля заредих си 100А ми акумулатор колата ми е в гаража на +5 поне и като завъртя дори не се опитва да закачи преди поне един цилиндър закачаше и като повъртиш повечко запалвах някаде тук четох как мога да премера дали ми работи умната дюза ако може някой поне линка да ме опъти? :help:
Колега ако не ти работи тази дюза ти светва лампа на таблото,иначе се замерва лесно с мултицет-има ли някакво съпротивление на буксата й значи работи(не се сещам точно колко беше),няма ли -не работи
Умната дюза работи или не ,няма значение за твоя проблем :!:
Колко литра нафта имаш в резервоара?
Може да ти дърпа въздух от някъде-огледай се за течове.


100 ома точно - и от мен инфо :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Костинброд

...

Мнение от 4erniq » 20 Дек 2008, 2:37

Смених свещите и пали перфектно,мерих дюзата и ми показва 104,имам една букса на смукателните колектори която се намира близо до някакво вакум маркуче интересно ми е е за какво служи и защо нямам кабелче за нея ако някой знае ако иска да сподели?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 29 Дек 2008, 0:37

Да не е един датчик който е завит на колектора??? Като погледнеш колектора отгоре датчика е завит от лявата страна от долу. До него близо има една пишчица в която се включва маркуча на МАП сензора.

Това е датчика за температурата на входящия въздух и трябва да ти е включен задължително.

N20 на схемата от линка по-долу...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=11_1252&hg=11&fg=40

Търси съответната букса и го включвай щом не ти е включен.

А и ако сваляш колектора пак - го развии този датчик и го почисти ще подобриш работата на моторетката ;)

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 29 Дек 2008, 21:44

2.Как да разбера кои свещи ми работят?


На мойто Е36 ТДС вчера и аз правих процедурата със свещите. Отворих там където е комп-а на колата. Точно там се намира и релето за подгряване на свещите. В него влиза една букса с 10-тина крачета. 6 от тях са с по-дебели кабелчета които отиват до свещите. Извадих буксата от релето и с един мултицет ги проверих (дадох мултицета да пищи на "късо", едната човка на маса, а с другата проверих 6-те крачета на буксата.) Ако "пищи" на всички крачета значи свещите са здрави. Ако "пищи" на 4 крачета, значи има 2 изгорели свещи и така...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook