помагайте голям проблем-РЕШЕНО

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

помагайте голям проблем-РЕШЕНО

Мнение от I.V.G. » 20 Дек 2008, 14:34

Четох, търсих из форума и нищо.Значи сутрин пада голямо въртене докато и дойде акъла ,след това е лесно.Сменил съм помпа в резервоара,свещи 6 бр.,нова глава на ГНП .Имам чувството че самата помпа се празни през ноща muhihihihi ,нямам от никъде течове ,че да лапа въздух,помпата хвърля след филтъра,старите свещи 5 работеха.Това реле къде се намира и някаде четох за някакъв клапан на ГНП.Ходих при едни майстори и те ме посъветваха да сложа на маркуча между филтъра и ГНП възвратен клапан,на доста БМВ-та били слагали.Та някой имал ли е такъв проблем.Благодаря предварително на всички.

Моля те, сложи нормално заглавие на темата!
Postman
Последна промяна I.V.G. на 23 Дек 2008, 13:01, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 20 Дек 2008, 18:55

Аз имах същия проблем, връщаше ми нафта в резервоара.На ГНП-то има такъв клапан който ту работи, ту неработи.Сложих клапанче от лада САМАРА, и всичко се оправи.Ще ти кажа как да провериш дали си за клапан или е нещо друго(смуче въздух например)- спираш колата на много стръмно място с ДВГ-то надолу.Ако на сутринта запалиш,слагай клапан :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Дек 2008, 19:39

На капака на плочката на гнп има един щуцер за излишното гориво и в него влиза маркуча,който извежда излишното в резервоара-погледни я тази връзка,ако трябва смени дифтунките на щуцера.
Погледни и горивния филтер дали е стегнат хубаво и пробката му
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 23 Дек 2008, 13:09

Незнам дали ще ви помогне много защото съм с Е-39,значи под пасажерския филтър при компа открих 5 бушона поставени в една кутийка на нея пишеше(мотор......)на немски и единия се беше предал ,значи бяха доста силни по20-30А, смених го и хоп готово.Незнам какво оправляват,при вас имали такива бушони?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Дек 2008, 21:58

Може би това е бил бушона на помпата която е в резервоара???
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Мнение от nitrif » 24 Дек 2008, 5:56

колега имах саштиа проблем,реших го с клапан

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 29 Дек 2008, 16:46

Zubcho написа:Може би това е бил бушона на помпата която е в резервоара???
Не е на помпата защото си работеше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 29 Дек 2008, 16:47

nitrif написа:колега имах саштиа проблем,реших го с клапан
А аз го реших без клапан :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 29 Дек 2008, 21:32

Е поне да беше написал как си реши проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: .

Мнение от kirililiev » 29 Дек 2008, 21:43

BaHka написа:Е поне да беше написал как си реши проблема.



написано е по горе ;)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook