испускателни колектори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 27 Дек 2008, 16:32

Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Дек 2008, 23:37

стан написа:Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.


Да се направи една, две грешки, или да се изтърве някоя запетая е нормално, ама това не е писане, а си е жива неграмотност, неможе да се пише иа, вместо Я.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 28 Дек 2008, 10:41

аз не мисля 4е трябва да дискутираме правописа тук..има и по важни неща в този подфорум :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 28 Дек 2008, 11:18

Мен ме интересува някой случайно знае ли дали мога да си огъна сам тръби на нещо като бигларка примерно, понеже с тия заварки вътре не става гладко и това едва ли се отразява положително на пърформанса. За 1 ВФТС става въпрос, на БМВ-то такива работи не си позволявам, поне не докато натрупам малко опит :mhihi:

sonny написа:
стан написа:Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.


Да се направи една, две грешки, или да се изтърве някоя запетая е нормално, ама това не е писане, а си е жива неграмотност, неможе да се пише иа, вместо Я.


Най-накрая :bowdown: :bowdown:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 28 Дек 2008, 12:16

Dizzel написа:Много са якисега съм с тези......
Митко, тези харесват ли ти? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 240%3A1318
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Асеновград

Мнение от dimitar086 » 28 Дек 2008, 15:06

да доста са добри ниама спор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 28 Дек 2008, 18:16

Да Томи кефят ме смятам да си ги направя от неръждавейка ето като тоз модел само че по качествено
Изображение
Изображение
прече ли им че не са усукани тука нещо спряха да пишат в Тунинг гледат само в продава купува за това те питам и като вещ в турбинирането :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Сега взехме М3
Изображение
Изображение
Ще го слагаме в Е30
А аз си разработвам съединителчето
Изображение
Изображение
Отговори ми на въпроса за тръбите;
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 28 Дек 2008, 22:22

Dizzel написа:прече ли им че не са усукани
Братле по добре е да са с равни дължини но иначе не пречи и така да са. Че те дизеловите дето са чугунени и те не са с равни дължини. Между другото що не си вземеш дизелов колектор и да му направиш фланец към главата и евентуално към турбото и да не се занимаваш с правеняци. Става по бързо доста по здраво и мноооого, много по евтино
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 28 Дек 2008, 22:40

sonny написа:
стан написа:Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.


Да се направи една, две грешки, или да се изтърве някоя запетая е нормално, ама това не е писане, а си е жива неграмотност, неможе да се пише иа, вместо Я.


така говориш щото аз не пишем тука ина щеше ти се тая :mhihi:
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 28 Дек 2008, 22:45

Искам да стане здраво и красиво не ме интересува цената естествено и ефикасно
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Мнение от ARR_ » 29 Дек 2008, 0:53

Ето две таблици с примерни размери за колектори и изпускателна система.От някаква книга са,но не помня точно коя.

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 29 Дек 2008, 9:22

Dizzel написа:Искам да стане здраво и красиво не ме интересува цената естествено и ефикасно
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките
mi друпниси от ебаи там са на добри пари поти като тука са
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 29 Дек 2008, 13:25

Dizzel написа:Искам да стане здраво и красиво не ме интересува цената естествено и ефикасно
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките
Кой ти говори да заваряш чугун??? Казвам ти че се прави преходен фланец от главата към чугунения испускател и си перфектен.
Пиши ми на ЛС ако искаш и ще ти пратя снимки на едно русенско БМВ дето е правено така. Ако искаш разбира се ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Дек 2008, 0:14

Интересно ми е ако на дизела му сменя изпускателния колетор с такъв с равни тръби какво ще се случи????
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 30 Дек 2008, 0:27

Zubcho написа:Интересно ми е ако на дизела му сменя изпускателния колетор с такъв с равни тръби какво ще се случи????
Ха сега :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook