Ще си купувам 525ТДС - 00' година МОЛЯ за съвети???!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
ето какво Установих като цъкнах мобиле.бг, давам БМВ 520 и БМВ 525 тдс, от 1996 до 1999, само тези данни задавам за автомобила,
и излезна - 188 броики 520, и 339 броики 525 тдс
1 - 20 от общо 188 обяви - Автомобили за Bmw 520
Резултат от Вашето търсене на:
Автомобили: Марка Bmw, Модел 520, Цена: от 300 лв., Година на производство: от 1996 до 1999 г
1 - 20 от общо 339 обяви - Автомобили за Bmw 525
Резултат от Вашето търсене на:
Автомобили: Марка Bmw, Модел 525, Цена: от 300 лв., Година на производство: от 1996 до 1999 г.
Отварям немското мобиле.де и задавам същите параметри, и ето какво излиза там :
в Цяла германия БМВ 520 от 96-99 са 727 броики, а 525 тдс са 461
като смятаме грубо, излиза че в България има 400 брики 525 ТДС, и 200 броики 520 бензин, а в Германия 800 броики 520-ки бензин и 500 525 ТДС, което ме навежда на мисълта, че.. българина си пада повече по 525 тдс от колкото по 520, а немеца обратно =)
аиде Весела Колега
и излезна - 188 броики 520, и 339 броики 525 тдс
1 - 20 от общо 188 обяви - Автомобили за Bmw 520
Резултат от Вашето търсене на:
Автомобили: Марка Bmw, Модел 520, Цена: от 300 лв., Година на производство: от 1996 до 1999 г
1 - 20 от общо 339 обяви - Автомобили за Bmw 525
Резултат от Вашето търсене на:
Автомобили: Марка Bmw, Модел 525, Цена: от 300 лв., Година на производство: от 1996 до 1999 г.
Отварям немското мобиле.де и задавам същите параметри, и ето какво излиза там :
в Цяла германия БМВ 520 от 96-99 са 727 броики, а 525 тдс са 461
като смятаме грубо, излиза че в България има 400 брики 525 ТДС, и 200 броики 520 бензин, а в Германия 800 броики 520-ки бензин и 500 525 ТДС, което ме навежда на мисълта, че.. българина си пада повече по 525 тдс от колкото по 520, а немеца обратно =)
аиде Весела Колега
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Не помагаме много . Въобще има ли е39 тдс 2000 г?
- Ще допълня ,че съм карал 5 бензинови коли и с тях съм имал повече проблеми като цяло- свещи бобина , дистрибуторна капачка и т.н висок разход и единствената глава която съм пукал е била на 525И. Между другото не аз , а бях е дал на един приятел да ходи на сватба .....
- С тдс -и не съм имал никакви проблеми .
- Не разбрах горния анализ колега Ка Ма ? Че повече хора искат да се отърват от 520-и те си ли ?

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Са_Ма напълно си прав затова че повечето тдс-и в бг са гробници и това е напълно обяснимо все пак основния внос е от италия
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Абе немога да ви разбера земете си признаите накрая,че common railа е по-добър от TDSа!!!
Някви пълни глупости се пишат само.......
1."TDSите били давали проблеми заради лоша поддръжка" е данеби Common Railа да се поддържа по някъв извън земен начин
.Един собственик ако поддържа добре една от колите си,то ше поддържа и така добре и другите си автомобили.
2.Как в БГ TDSите били скапани защото се вкарвали предимно от Италия,данеби Common raila да се внася от Узбекистан
Незнам защо не искате да признаете,че новото е добре,само ви напомням,че когато има класации на различни медии и т.н. за най-добър двигател на годината винаги BMW печели челни позиции и то с този Common Rail.В момента и от седем осем години BMW има най-добрите дизелови двигатели,няма какво да си кривим душата,доказано и потвърдено от много автомобилни критици!
Не мисля,че двигателът с това което е представлявал пред 2000-2001г. е мног опо различен от този през 2007-2008г.
TDSът с здрав двигател,никои не го отрича,но за времето си!Не е създаден за по-тежки условия.Един TDS неможе да издържи скорости до и над 200км/ч.,просто му завира водата или друго.Камоли да поддържа такива скорости!
Докато Common railа просто удържа на зверски натоварване,да и тои има слабости но значително по-малко от предшественика си.
Също така разходът,просто няма база за сравнение,ако не вярвате имаше една тема за разхда погледнете я за да видите резултата.
И в краина сметка при наще условия,които са доста трудни и мъчителни за двигателя,Common Raila бие с значително приимущество TDSa!!!
p.s.бензиновите са друга бира и тема на друг разговор...........
Някви пълни глупости се пишат само.......
1."TDSите били давали проблеми заради лоша поддръжка" е данеби Common Railа да се поддържа по някъв извън земен начин

2.Как в БГ TDSите били скапани защото се вкарвали предимно от Италия,данеби Common raila да се внася от Узбекистан

Незнам защо не искате да признаете,че новото е добре,само ви напомням,че когато има класации на различни медии и т.н. за най-добър двигател на годината винаги BMW печели челни позиции и то с този Common Rail.В момента и от седем осем години BMW има най-добрите дизелови двигатели,няма какво да си кривим душата,доказано и потвърдено от много автомобилни критици!
Не мисля,че двигателът с това което е представлявал пред 2000-2001г. е мног опо различен от този през 2007-2008г.
TDSът с здрав двигател,никои не го отрича,но за времето си!Не е създаден за по-тежки условия.Един TDS неможе да издържи скорости до и над 200км/ч.,просто му завира водата или друго.Камоли да поддържа такива скорости!
Докато Common railа просто удържа на зверски натоварване,да и тои има слабости но значително по-малко от предшественика си.
Също така разходът,просто няма база за сравнение,ако не вярвате имаше една тема за разхда погледнете я за да видите резултата.
И в краина сметка при наще условия,които са доста трудни и мъчителни за двигателя,Common Raila бие с значително приимущество TDSa!!!
p.s.бензиновите са друга бира и тема на друг разговор...........

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми то да сравниш тдс и комън рейл е все едно да сравниш карбуратор и инжекцион едното е с бренери другото е директно впръскване едното е с гнп другото е с рейка високо налягане и най важното едното е 10 15 хилки да другото е 20 - 30 тук въпроса и до джоба опира малко
че кой отрича че комън рейла е по-добър от тдс бе колега ??? по-добър е по-модерен двигател е и като се счупи боли още повече иначе ест че е по-добър...мен ме дразни че някой хора изкарват тдс-а ебаси дървото и то не хора които карат 540...което бих го разбрал...ами хора с 520-ки...нека да кажем че са равностойни
иначе и аз ако можех бих си взел комън рейл ама не може всички да сме баровци като теб 


Ca_Ma написа:само да вметна, че за 15 не може да си вземеш читав комън реил, било то е39 или 46![]()
но пък може да вземеш нещо, което ще бие и 525д и 525тдс на показатели, а дори и на по малък разход ако сложиш ГИ - 528 бензин 200 кс, за 15 000 ще намериш 528 бензин, но пък избора е твои, а ако сложиш и ГИ (газов инж.) дори и разхода ще е по добър, но лично аз не бих сложил газ
а иначе нито защитавам ТДС-а, нито Д-то, само ще кажа едно -
новото си е наи хубаво
уж криза пък цените н а бмв не падат

според мен за 15к лв има добри комън рейл-и бмв
само да споделя пуснах една 530д 99 кожа, ....... на 14900лв през септември и какво стана- никои от форума не го погледна, хахах
сега имам 318д 10.2002 на 13000лв и това никои не го иска
е кажете ми сега за 15к лв дали не може да се вземе хубаво е39 или е46 д
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани