ASC, ABS проблемация - решено
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
ASC, ABS проблемация - решено
За вчера през ноща ходих да повъртя на паркинга на арена младост с няколко други коли. И не съм се заигравал прекалено много нито съм форсирал колата прекалено. Всичко разбира се с изклиучено АСЦ само въртене на задницата нищо друго. Прибирам се после оставям колата в гаража и всичко точно. На сутринта отивам и я взимам и пак никви лампи не светят по таблото докато покарах 3-4 км. и в един момент АБС и АСЦ лампи светнаха. Спирам гася паля пак светят. По прочетох по форума че може да е датчик или АБС блокът. Днес сутринта извадих колата от гаража и покарах 1-2км. В началото АБС и АСЦ светеха 100-200м и после изгаснаха. Малко след това си пуснах парното и музиката и незнам през неравност ли минах или от парното стана но пак светнаха лампите. Наистина доста учудващо. Дайте някои съвет. Волтажа на акумулатора ми показва попринцип че е 13.8 напоследък държи на 13.7. Мерих си го сам като си пусна радар-детектора тои ми го показва волтажа. Чудя се дали не е от това и дали да ходя на акумулаторджия първо или диагностика.
Последна промяна DroW на 30 Дек 2008, 18:54, променена общо 1 път
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Вчера ходих в дунев на диагностика първо с нормалния уред, а после с БМВ софтуера дето е на линукс. И двата показаха заден десен датчик няма сигнал. Да поясня по някога грешката изчезваше и после пак се появявашв. Като цяло решихме да доида днес и да ме качат на един друг стенд и да замерят волтажите на датчиците и на двете задни колела. Днеска го направихме и се оказа че датчика работи само че заден десен датчик показва съпротивление 1,4 ома докато заден ляв датчик които е работещият показва съпротивление 2.5 или 2.6 ома. Реших все пак да ида да си взема един датчик от Вари2000 и се върнах като го сложихме нещата заспаха. Засега вече 20км. нямам проблеми дано и да остане така. Обясниха ми че при загряване на спирачките до много високи температури е възможно да се поразтопи нещо вътре в кабела тъй като външно е доста дебело опакован и от това да е дал на късо самият датчик. Проблема е решен.
Датчика струваше 175лв. а смяната само ми излезе 30лв. Надявам се да съм бил от помощ на които има подобен проблем.
Датчика струваше 175лв. а смяната само ми излезе 30лв. Надявам се да съм бил от помощ на които има подобен проблем.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани