двигателят сее на тдс
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
двигателят сее на тдс
Имам малък проблем с едния от двата тдс-а,а именно 4е на ниските обороти,колата сее ,т.е. сякъш прекъсва някой цилиндър.Дюзите са проверени,не е от там.сменявах с друга помпа,плочка и какво ли не още,все съштото.Иначе върви,повече от тази с която нямам уж проблеми,ако някой знае от какво може да е да пише,предварително благодаря
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, да маховик колега
Сменяш и нямаш проблеми, цена между 800-1000 лв., не го търси другаде проблема...
Успех

Успех
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
по добре я закараи на някой кадърен майстор който е правил и разбира специално за мотора на бмв ТДС и при мен беше така но се оказа че е ангренажната верига при всеки е различно,дано да се намери проблема и да се оправи
Весели празници
Весели празници

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикат
Един елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...
Успех

Успех
- veskoignatov71
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: по цял ден Volvo FH12
- Мечтае да кара: кола да върви с вода
Peter Angelov написа:Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикатЕдин елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...
Успех
сигурен съм че няма да е маховик.Първо тя е автоматик,мисля че няма такова натоварване въпросния маховик,второ;прави го на 50% от времето,т.е. понякога прекъсва ,а през другото времв си работи идеално.И плочка ме съмнява съшто че не е,заштото натоварвам ел.инсталацията и пак съштото.Понякога като е топла,понякога като е студена-различно.все едно не работи цилиндър,така се чува и отзад на ауспуха-прекъсва.А за тресенето се тресе целия мотор и оттам цялата кола
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
И при мен е така вече две годиниveskoignatov71 написа:Peter Angelov написа:Здрасти отново, ако ти сее на нулева в спряло положение и се усеща в кормилото и скоростния лост е 100% маховик. В движение не трябва да го прави. Пове4ето сервизи се бъркат с пло4ката на помпата и по4ват да я базикатЕдин елементарен тест, сложи максимално пове4е нафта и когато по4не да ти го прави пове4е защотото тя на моменти може да е по леко пусни вси4ко в колата, парно и т.н. ако не се промени зна4и е маховика ако има промяна можеш да погледнеш и пло4ката....идеята с тоя номер е 4е като натовариш колата променяш работата на пло4ката и ако в нея е проблема ще го разбереш...а идеята за пове4ето гориво е 4е когато е по малко горивото то пове4е се нагрява стопля и оказва влияние на работата на пло4ката...
Успех
сигурен съм че няма да е маховик.Първо тя е автоматик,мисля че няма такова натоварване въпросния маховик,второ;прави го на 50% от времето,т.е. понякога прекъсва ,а през другото времв си работи идеално.И плочка ме съмнява съшто че не е,заштото натоварвам ел.инсталацията и пак съштото.Понякога като е топла,понякога като е студена-различно.все едно не работи цилиндър,така се чува и отзад на ауспуха-прекъсва.А за тресенето се тресе целия мотор и оттам цялата кола



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Nik написа:колега според мен е от плочката и аз съм с тдс автомат и при мен го прави но много рядко и за малко става въпрос че при мен е много рядко и е поносимо при теб ако е често и дразнещо ходи да ти пипнат плочката
успех

Макар,че и веригите са фактор,ако ти пали дабре топла ти остава реглаж на плочката

by ''kompleksa''
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
тампони на двигател и скоростна кутия ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Кофти нафта - при мен пали, пускам стартера и гасне ....
и пак си понасява леко като загрее, единия тампон на ДВГ-то също не е много в ред

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани