Проблем някъв...

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Проблем някъв...

Мнение от GaD » 26 Дек 2008, 14:17

Първо, весела Коледа на всички! Много здраве,щастие късмет и любов :)

второ, колата нещо ме изненада днеска...Пробвам да запаля и неще...

Колата е в състояние се едно пред контакт, има ток, работи нави-то, габарити, авариини, и т.н. Но, не иска да запали. Даже не иска да отиде на контакт...

Тъпото е, че съм в Плевен, и Виа Интеркар работи чак в понеделник...

някакви идеи съвети от какво може да е?

Колата е заредена вчера до горе с ОМВ Алпин така че не вярвам да е нещо от дизела...

:help: :help: :help: :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 26 Дек 2008, 14:23

ами според мен щом не иска да завърти може и акумулаторът да е проблем :roll:
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 26 Дек 2008, 14:33

БОРКО-ЧИПА написа:ами според мен щом не иска да завърти може и акумулаторът да е проблем :roll:



Не е той, пробвахме да го вържим с друг, ама нищо...нито приема нито предава...

чета сега по форумите и евентуално може да е някво реле или предпазител?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 26 Дек 2008, 15:16

ее пичага кога я взе колата кога те предаде :(

искаш да кажеш че вечерта си оставил колата, и на сутринта не иска да запали така ли
ако има къде забутаи я в някои гараж на т-ра над 0-та, може нещо да е замръзнало от тия наще хубавите горива разредени с вода

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Мнение от vesko06 » 26 Дек 2008, 15:38

Не е акумулаторът, нали имаш ток да пуснеш нави-то, и всички други неща, изискващи ток..! Колегата преди мен има право..! Да не е нещо от скапаните горива..! Примерно при мен, понеже нямам гараж, и я държа само отвън, и съм забелязъл, че рано сутрин като я запаля, си дига сама оборотите на 1000-1200, и след 2-3 минути, явно след като загрее, си падат пак на 700-800..!

П.С Ама аз до колкото знам, поне при старите Х5-ци, не позволяват да замръзне горивото в резервоара..! Не знам как става, но е така..! Един мой познат така го тества- занимават се с меса и т.н, и веднъж реши да го пробва- айде Х5-цата в фризера цял ден на -28 градуса, и сслед това веднага запали..! Не знам и аз как става тоя номер..!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 26 Дек 2008, 15:41

Аз с единицата имах подобен проблем. Ръгам чипа - светва на контакт всичко наред, но когато натисна старт бутона за да я запаля не искаше.

Проблемът беше изгоряло реле.
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 26 Дек 2008, 18:12

Утре ще я закачим на пц и ще видим проблема, надявам се да е нещо дребно...

Иначе, не е от студа, тук в Плевен не е било под -5-6 градуса...аз миналата вечер палих на -10....

утре ще си покаже...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Дек 2008, 22:08

vesko06 написа:Примерно при мен, понеже нямам гараж, и я държа само отвън, и съм забелязъл, че рано сутрин като я запаля, си дига сама оборотите на 1000-1200, и след 2-3 минути, явно след като загрее, си падат пак на 700-800..!


Тва е съвсем нормално...

Иначе проблема и според мен е от някво реле... тва от замръзнала нафта... поне щеше да се опита да запали...

Ае на вас с печките.... някви индикации за подгряване светна ли ви поне веднъж??? Че при мен още не съм го виждал как изглежда на 1-цата... пали отма без подгряване...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 26 Дек 2008, 23:44

Mollov написа:
vesko06 написа:Примерно при мен, понеже нямам гараж, и я държа само отвън, и съм забелязъл, че рано сутрин като я запаля, си дига сама оборотите на 1000-1200, и след 2-3 минути, явно след като загрее, си падат пак на 700-800..!


Тва е съвсем нормално...

Иначе проблема и според мен е от някво реле... тва от замръзнала нафта... поне щеше да се опита да запали...

Ае на вас с печките.... някви индикации за подгряване светна ли ви поне веднъж??? Че при мен още не съм го виждал как изглежда на 1-цата... пали отма без подгряване...


Веднъж беше стояла 1-2 дена навън на студа без да се пали и тогава ми светна.
Изображение

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook