испускателни колектори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Асеновград

испускателни колектори

Мнение от dimitar086 » 25 Дек 2008, 5:17

мойе ли ниакои да ми каже как се прават испусквателни колектори как се измерват трабите които се завариават какви триабва да бадат извифките дали да са равни на секи целиндар или с разли4на далжина .ако може и ниакои да ка4и скици и ис4ислениа 6те е о6те по добре мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 25 Дек 2008, 6:08

по-добре си ги купи 4е там е много сложно :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Дек 2008, 11:51

Зависи за каква кола, ако е за Лада не е сложно :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Асеновград

Мнение от dimitar086 » 26 Дек 2008, 5:38

става вапрос за м52б20 но иажно ниама кои да каже не6то смислено освен ниакви детски 6еги .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Дек 2008, 9:02

общо взето да, тук никой не е достатъчно компетентен да ти изчисли как да станат колекторите, сори :)

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 26 Дек 2008, 13:11

ела да ти поръчам едни такива,много колеги вече си имат,само 500левчета
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Асеновград

Мнение от dimitar086 » 26 Дек 2008, 14:49

да колега много е иак но намен идеиата ми е ас да се пробвам да направа не6то та да вида кво 6те стане и да ли 6те има лек ифект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 26 Дек 2008, 15:13

S 70/3 написа:по-добре си ги купи 4е там е много сложно :idea:
И кое му е чак толкова сложното ??? Важното е дължината на всички рънари да е еднаква. Аз правих турбо колектор на едно Поло и се получи перфектно. Има готови 45* колена за 6-7лв броката и малко алуминизирана тръба и умения да се заваря и проблема е никакъв.
Напролет като почна с турбо проекта мисля да си направя и моя испускател сам и ще пусна снимки да видите че ако човек има желание стават нещата ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 26 Дек 2008, 16:52

е да но автора на темата дали има необходимите условия и машинарии за да го направи?защото с шлаиф и електрожен тожа не става или поне няма да е както трябва.също ще трябва и фланци 2 броя които да се изрежат на лазер или водоструика..аз ли4но на моята го мислих сам да ги направя но се отказах защото щеше да стане свинштинка и си купих суперспринт които са безшевни тръби огъвани на машина и вси4ко е ок

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 26 Дек 2008, 18:26

някой може ли да ми покаже снимки за и-еска турбо колектори, защото смятам да си правя други
И второ двоумя се от какъв материал да си ги направя от черна или неръждаема стомана.
Последна промяна Dizzel на 28 Яну 2009, 22:13, променена общо 1 път
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Асеновград

Мнение от dimitar086 » 26 Дек 2008, 19:21

братле мислиа 4е от нераждавеика наи истиски стават и наи красиви благодариа за мнениатакоито дадохте и ас сам на това мнение 4е които иска не6то го постига не е си4ко до пари .жайно е интосиазма

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 26 Дек 2008, 22:00

S 70/3 написа:е да но автора на темата дали има необходимите условия и машинарии за да го направи?защото с шлаиф и електрожен тожа не става или поне няма да е както трябва.също ще трябва и фланци 2 броя които да се изрежат на лазер или водоструика..аз ли4но на моята го мислих сам да ги направя но се отказах защото щеше да стане свинштинка и си купих суперспринт които са безшевни тръби огъвани на машина и вси4ко е ок
Фланците не се правят нито на водоструйка нито на лазер. Прави ги всеки нормално можещ стругар на съвсем нормална фреза за не повече от 30-сетина лева. А точно заварките стават най добре с електрожен не с апарата. Тръбите и без това са 2-3мм дебели и заварката с електрожена може да е достатъчно дълбока ;) Аз лично правих едните точно в личният си гараж с подръчни средства със метровски електрожен дори ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 27 Дек 2008, 9:44

Виж моя колектор, ама не съм си го правил аз :D
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=7770683

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 27 Дек 2008, 10:04

Много са яки сега съм с тези.
Изображение
Изображение
А искам да си ги направя ето като тези само че за 4- целиндъра турбо
Изображение
Изображение
Последна промяна Dizzel на 28 Яну 2009, 22:10, променена общо 2 пъти
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Дек 2008, 11:47

Абе хора, Вие на училище ходили ли сте?

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook