колко пари ми струва колата?
Модератор: Общи модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
кво имаш предвид
така въртеше като беше 316



така въртеше като беше 316



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
NeoPrint написа:Хайде сега,всички знаем как се кара и поддържа кола в Италия.Особено на юг![]()
Това,че има изключения съвсем не променя правилото. Радвайте се щом сте случили на автомобил,но не нападайте човека така.
Реномето,което имат "италианките" не е случайно,а почива на преобладаващото им тех.състояние.Факт. Затова и извода: "италианка"=проблеми си е в сила.

всичко е относително бе хора..и моята 520 е италянка..изядох едно дърво ей толкова с извинение
значи с разните му там оправии трябва да я продам на 18000 лв да ама няма никой да ми ги даде..пък за 18000 купуваш свястна Е39...и затова се съобразих с цените на пазара и я давам за 6000 лв сега...не се връщат парите за съжаление...пък повечето хора им се кара 520 Е34 за гъзарията т.е. "дай да я карам за една година и после ще я шибна някъде..."

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Абе незнам за италянките можеби верно има значение откъде са.Моята е от Милано и трябва да ви кажа че като я дигнахме да я видим отдолу и майсторчето се насра всичко и е като наво тръби,ауспуси,лайна и др.Няма ръжда в Италия просто.Всичко и беше оригинално даже инстроментите и са всичките
Ся ако ходиш да вземеш най-евтината баварка от Сицилия........е ше е мъртвиц на 100% от там и таяу слава на италянките щото наще дет вкарват колите са пълни ГАВРОШИ 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
krika написа:Няма ръжда в Италия просто
Именно, е тва им е хубавото на итал. колите, те просто не са изгнили до разпадък. А мотори се правят

street disorder workshop


- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
така е има доста свясни коли в Италия само че не трябва да се гледа да е евтино!
моита 320-ка март месец я зех от Варна доверен човек ги зема за една автокъща там и е без никакви екстри(има си сичко без клима и ел стъкла) за 8000лв докато се намират и за 7 и нещо със клима
но при прегледите и смяната на консумативте работниците са изумени както каза Крика няма грам корозия по ходовата част ролките на веригата бяха в отлично състояние-само една маи смениха, почти никакво износване на дисковете!
така че работата е каквото уцелиш, но не се подвеждаите по външния вид-моита беше супер невзрачна с сиви брони тук-там одраскана боя няколко дупчици от камъчета и без лети джанти,но важно е техническото състояние, оше и накладките не са сменяни а държат перфектно
моита 320-ка март месец я зех от Варна доверен човек ги зема за една автокъща там и е без никакви екстри(има си сичко без клима и ел стъкла) за 8000лв докато се намират и за 7 и нещо със клима
но при прегледите и смяната на консумативте работниците са изумени както каза Крика няма грам корозия по ходовата част ролките на веригата бяха в отлично състояние-само една маи смениха, почти никакво износване на дисковете!
така че работата е каквото уцелиш, но не се подвеждаите по външния вид-моита беше супер невзрачна с сиви брони тук-там одраскана боя няколко дупчици от камъчета и без лети джанти,но важно е техническото състояние, оше и накладките не са сменяни а държат перфектно

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
ми така си е външния вид се оправя лесно и със значително по-малко средства от техническото състояние на един автомобил
там е работата че хората все по-често гледат да си купят колата лъскава всички екстри със хубави джанти и сякакви глезотии, а не обръщат внимание на наи-важното-дали е технически изправна!
там е работата че хората все по-често гледат да си купят колата лъскава всички екстри със хубави джанти и сякакви глезотии, а не обръщат внимание на наи-важното-дали е технически изправна!
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
grnka няма нужда на всяка втора тема да пишеш колко по- по- най- е Е34ката ти 

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Hristo написа:ми така си е външния вид се оправя лесно и със значително по-малко средства от техническото състояние на един автомобил
там е работата че хората все по-често гледат да си купят колата лъскава всички екстри със хубави джанти и сякакви глезотии, а не обръщат внимание на наи-важното-дали е технически изправна!


Re: колко пари ми струва колата?
Точно за твоята немога да ти кажа цена. Един приятел преди 2 седмици си взе 318 нещо като твоите години с климатик за 7000лв (от варна). Каза че бил обикалял много и това било най-изгодно. Колата няма нито лети джанти нито някъв тунинг стандартно с тасове.
Надявам се да съм ти помогнал
Надявам се да съм ти помогнал
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
SlipKnoT написа:Hristo написа:ми така си е външния вид се оправя лесно и със значително по-малко средства от техническото състояние на един автомобил
там е работата че хората все по-често гледат да си купят колата лъскава всички екстри със хубави джанти и сякакви глезотии, а не обръщат внимание на наи-важното-дали е технически изправна!
Тук не съм съгласен.. зависи за колко годишни коли говорим, ако е за 10-15+ е много подобре да вземеш читаво купе с изтропал мотор, защото както и Сами отбеляза по горе в темата, двигател се прави, а купе тръгне ли да гниеее.. забрави!
да вярно е че ако е забутяла си е супер кофти и не му прилича на БМВ още повече на е36 да е ръждясало!
аз имах впредвид леки драскотини(като на мойта) които след пастирането няма и следа от тях. и дупчици от камъчета, от тях е паднала боята до доло, но се вижда здрав метал, значи са пресни и се запълват без проблем:D
за купето компромиса е толкова(това не е ръжда), а за ходовата част най-добре е да няма никакви забележки и съм сигурен че италиянсите са много по-добре в това отношение!

аз до сега не съм виждал ръждясала е36
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани