Проблем с капака на клапаните

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Проблем с капака на клапаните

Мнение от Djelebov » 25 Дек 2008, 15:25

Изображение
Първо Честита Коледа на всички от форума!!!

Ето и коледния ми проблем:

Завивах си бобините и :shock: едната гайка продължи да се завива !!!!

Както се вижда на снимката, по близката шпилка е излязла с 3-4мм от капака на клапаните. Аз забих шпилката (ударно)и завих гайката, с надеждата че другата държи. Обяснение за проблема имам: На коледа се случват чудеса!!!

Обаче се чудя кво да правя :help: :help:
Колеги дайте някой съвет моля ви!! :help:
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 25 Дек 2008, 16:31

Вземаш две гайки навиваш ги една след друга на шпилката и с две ключета 10 стягаш гайките една към друга ама здраво после развиваш цялата шпилка и и капваш в края на шпилката който ще навиваш на капака малко секундно лепило и почваш да навиваш като ключето трябва да е захванало само горната гайка и общо взето това е успех и весели празници.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 25 Дек 2008, 16:48

не и канаконлит или други подобни-те не издържат на температура-по добре ще е нещо като поксипол или бизон :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 25 Дек 2008, 16:59

Само Бизон. Поксипола издържа само до 60*.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Дек 2008, 17:25

не сте съвсем прави пичове
тия всичките лепила които сте изброили няма да издържат на температура и всичките влияния на които ще бъдат подложени
Колеги има си специално лепило за резби, което аз използвах за да си завия болтовете на маховика към коляновия вал. Червено е на цвят но марката не му я помня. По добре сложете такова за да сте сигурни че е истинско и ще държи.
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 25 Дек 2008, 17:30

Локтайт?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 25 Дек 2008, 18:37

_65536_kb_sec_ написа:не сте съвсем прави пичове
тия всичките лепила които сте изброили няма да издържат на температура и всичките влияния на които ще бъдат подложени
Колеги има си специално лепило за резби, което аз използвах за да си завия болтовете на маховика към коляновия вал. Червено е на цвят но марката не му я помня. По добре сложете такова за да сте сигурни че е истинско и ще държи.


има лепила на перматекс,локтайт.вземаш за хлабина 0,25-държи на 600 градуса и си готов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Дек 2008, 19:47

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:не сте съвсем прави пичове
тия всичките лепила които сте изброили няма да издържат на температура и всичките влияния на които ще бъдат подложени
Колеги има си специално лепило за резби, което аз използвах за да си завия болтовете на маховика към коляновия вал. Червено е на цвят но марката не му я помня. По добре сложете такова за да сте сигурни че е истинско и ще държи.


има лепила на перматекс,локтайт.вземаш за хлабина 0,25-държи на 600 градуса и си готов.

:yes: :yes: :yes: :yes: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 25 Дек 2008, 20:48

Съжалявам, че точно след като пуснах темата ме нямаше известно време и не успях да уточня:

Излизането на шпилката не е по резба или, по друг начин казано ако се удари леко отгоре шпилката влиза навътре. Там вътрешна резба няма ами дупка с диаметъра на шпилката. Сякаш шпилката е била хваната с някво лепило в дупката. Шпилката се движи, макар и много трудно, нагоре-надолу. Е тва е гадното :( Дали някое лепило може да оправи тоя проблем, щото май така е била преди???

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:не сте съвсем прави пичове
тия всичките лепила които сте изброили няма да издържат на температура и всичките влияния на които ще бъдат подложени
Колеги има си специално лепило за резби, което аз използвах за да си завия болтовете на маховика към коляновия вал. Червено е на цвят но марката не му я помня. По добре сложете такова за да сте сигурни че е истинско и ще държи.


има лепила на перматекс,локтайт.вземаш за хлабина 0,25-държи на 600 градуса и си готов.


С тва дали ще стане, при положение, че вътрешна резба няма???
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 25 Дек 2008, 22:21

Djelebov написа:Съжалявам, че точно след като пуснах темата ме нямаше известно време и не успях да уточня:

Излизането на шпилката не е по резба или, по друг начин казано ако се удари леко отгоре шпилката влиза навътре. Там вътрешна резба няма ами дупка с диаметъра на шпилката. Сякаш шпилката е била хваната с някво лепило в дупката. Шпилката се движи, макар и много трудно, нагоре-надолу. Е тва е гадното :( Дали някое лепило може да оправи тоя проблем, щото май така е била преди???

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:не сте съвсем прави пичове
тия всичките лепила които сте изброили няма да издържат на температура и всичките влияния на които ще бъдат подложени
Колеги има си специално лепило за резби, което аз използвах за да си завия болтовете на маховика към коляновия вал. Червено е на цвят но марката не му я помня. По добре сложете такова за да сте сигурни че е истинско и ще държи.


има лепила на перматекс,локтайт.вземаш за хлабина 0,25-държи на 600 градуса и си готов.


С тва дали ще стане, при положение, че вътрешна резба няма???


точно такова ти трябва,щото лепилото за реби-така наречения осигурител за резби се използва когато има рзба :mhihi:


прочети за локтайт 638
http://www.promatex-vt.ru/LOCTITE.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 27 Дек 2008, 17:42

kirililiev написа:
Djelebov написа:Съжалявам, че точно след като пуснах темата ме нямаше известно време и не успях да уточня:

Излизането на шпилката не е по резба или, по друг начин казано ако се удари леко отгоре шпилката влиза навътре. Там вътрешна резба няма ами дупка с диаметъра на шпилката. Сякаш шпилката е била хваната с някво лепило в дупката. Шпилката се движи, макар и много трудно, нагоре-надолу. Е тва е гадното :( Дали някое лепило може да оправи тоя проблем, щото май така е била преди???

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:не сте съвсем прави пичове
тия всичките лепила които сте изброили няма да издържат на температура и всичките влияния на които ще бъдат подложени
Колеги има си специално лепило за резби, което аз използвах за да си завия болтовете на маховика към коляновия вал. Червено е на цвят но марката не му я помня. По добре сложете такова за да сте сигурни че е истинско и ще държи.


има лепила на перматекс,локтайт.вземаш за хлабина 0,25-държи на 600 градуса и си готов.


С тва дали ще стане, при положение, че вътрешна резба няма???


точно такова ти трябва,щото лепилото за реби-така наречения осигурител за резби се използва когато има рзба :mhihi:


прочети за локтайт 638
http://www.promatex-vt.ru/LOCTITE.htm



Мерси много
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook