Нов проблем - решен !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Нов проблем - решен !!!

Мнение от lowlevel » 25 Дек 2008, 10:42

Вчера на магистралата колата внезапно изгуби мощност. Все едно не и стига гориво. При подаване на газ успява да вдигне успешно докъм 3000 оборота, от 3000-4000 със зор и прекъсвания. Тъпото е че се оправя и след малко пак, добре че поне успях да обърна и да се дотътря до София. Може ли да е горивна помпа или нещо подобно ?
Последна промяна lowlevel на 29 Дек 2008, 15:18, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 25 Дек 2008, 11:09

на колко реални КМ е твоята печка
да не е от катализаторите, има ли ги ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 25 Дек 2008, 11:23

а дебитомер :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: перник
Пол: Мъж
Кара: e 39 525tds

Мнение от gigov » 25 Дек 2008, 13:02

Мойта го правеше същото както си карах по магистралата със 100 натискам газта и същите симптоми :оказа се дебитомер откачих буксата почистих я с контактен спрей и за момент се оправи обаче сега пак го прави на моменти.Моята все пак е тдс,но го провери като вариант

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: София

Мнение от novak58 » 25 Дек 2008, 13:40

дебитомер
Последна промяна novak58 на 25 Дек 2008, 16:14, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 25 Дек 2008, 13:42

gigov написа:Мойта го правеше същото....

Твоята няма нищо общо с неговата, даже и дебитомер си няма човека ;)
А тази загуба на мощност може да се дължи на помпа, филтър, "пикаеща" дюза...и не знам още какво може да е.Такива симптоми могат да се разберат единствено и само след диагностика.


Отнася се за всички с TDS, писали докато аз съм писал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Дек 2008, 13:46

525D няма дебитомер така ли ????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Дек 2008, 16:00

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:03, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 25 Дек 2008, 17:43

Колега,колко нафта имаше в резервоара когато започна да ти прави проблеми?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Дек 2008, 17:51

WALL написа:d имат дебитомер! Колега само на диагностика ще се разбере какво и има... Този проблем както каза mad presley може да е от мн неща, дори и калпава нафта в тези t....



и аз знам че имат ама колегата май незнае :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Враца
Кара: e46

Мнение от karo_1 » 25 Дек 2008, 19:08

Колега, проблема може да е много елементарен. Моят съвет е да не почваш с най сложното като дебитомер, помпи и т.н.. Виж първо нафтата, ако е калпава може да е станала на боза, провери си горивния филтър(в нафтата малко или много има вода, тя се отаява на дъното и замръзва) та може и от него да е. Ако не е от това гледай по сложнте и скъпи работи.
Честита Коледа!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 25 Дек 2008, 19:11

eдин лек съвет без това са почивни дни няма къде да я закраш на диагностика пробвай откачи буксата на горивния филтър и виж как ще е колата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 25 Дек 2008, 20:12

Здравейте и благодаря за отговорите,
Колата е на 170к реални километра, оня ден и сменях клапана на картерните газове, и на другия ден взе да се чува едно бръмчене като прецакан вентилатор на климатика, малко под таблото, откъм двигателя пък не се чува. Не е от климатика със сигурност защото при напълно спиране пак си се чува, влияе се и от подаването на газ, отвреме на време бръмчи, от време на време спира. Не знам дали имъ връзка с това.
Катализаторите не са махани, явно ще ги махна и тях или ще си взема нови. Добре че има бол служебни коли, че щяхме да прецакаме Коледата :) Нафта се зарежда само от ОМВ - алпин дизел и колата нощува в гараж.

Весела коледа на всички !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Дек 2008, 20:27

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 29 Юли 2009, 22:02, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 29 Дек 2008, 15:20

Както и повечето мнения в форума, проблемът се оказа в горивната помпа под седалката. Нова от ДАРУ е 462 лв.

Весели празници.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook