Загуба на масло М50 Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

Загуба на масло М50 Б20

Мнение от nikle » 24 Дек 2008, 16:51

колеги направо съм бесен нестига че б.помпа маи даде фира ,а сега установих че губя и масло :evil: .Значи миналото лято е преграя и спянах гарнитура и флошки сигментите бяха наред имаше и хубава компресия.От каде може да е проблема в момента нямам излишни пари за смяна на сегменти,ако някои знае някоя добавка към маслото която наистина ще свърши работа нека да пише.Благодаря предварително :D.Весели празници

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 11.05.2007
Местоположение: добрич
Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
Мечтае да кара: e-32 750il

Мнение от shankylov » 24 Дек 2008, 17:01

колко масло и доливаш и какво е?колко ти беше компресията колега и като сменя гарнитура на главата сменя ли гумички на клапаните?разни присадки не наливай в никакъж случай!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 24 Дек 2008, 17:02

имаше една руска добавка Old Champ има я в Ауто+ на 20лв ще ти помогне наи много за 500км и след това пак се започва с проблемите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от nikle » 24 Дек 2008, 17:57

Значи на 700-800км губя по 600-700грама това е грубо като долея още 1-2пъти и със сурно ще кажа.Видимо нямам теч от доло но горната гарнитура на капака сълзи от всякъде въпреки че е нова и е немска :( .Малко и картера е омаслян ама аз нямам еко кора и незнам дали е повечето е кал или масло видимо е черно.Компресия не помня с цифри ама двигателя на ръка едвам се въртеше.Карам с тотал 10в40 полусинтетика.Не е от наи скъпите ама и не е от евтините боклуци 15лв е литара за 3път слагам едно и също и съм доволен много повдигачите не тракат както от предното

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 24 Дек 2008, 18:13

nikle написа:Значи на 700-800км губя по 600-700грама това е грубо като долея още 1-2пъти и със сурно ще кажа.Видимо нямам теч от доло но горната гарнитура на капака сълзи от всякъде въпреки че е нова и е немска :( .Малко и картера е омаслян ама аз нямам еко кора и незнам дали е повечето е кал или масло видимо е черно.Компресия не помня с цифри ама двигателя на ръка едвам се въртеше.Карам с тотал 10в40 полусинтетика.Не е от наи скъпите ама и не е от евтините боклуци 15лв е литара за 3път слагам едно и също и съм доволен много повдигачите не тракат както от предното


Тотал е хубаво масло, но не ми хареса как работи бмв-то с него.
Картера можеш да го измиеш за 15лв на Горубляне на някоя автомивка. Преди някой беше писал, че слага силикон на тази гарнитура на капака, защото иначе течало масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 11.05.2007
Местоположение: добрич
Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
Мечтае да кара: e-32 750il

Мнение от shankylov » 24 Дек 2008, 18:37

колега доста доста са теа 600-700 гр.и не мисля че от този теч можеш да загубиш толкова масло!мисля че е за сегменти и гумички на клапаните!щом е прегрявана!карай без добавка и доливай докато решиш да й бръкнеш в душичката!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 24 Дек 2008, 20:27

само да попитам дали прави петна като я оставиш някъде
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 28 Дек 2008, 11:53

А някой може ли да каже каква компресия трябва да прави двигателя при замерване с барометър и може ли това измерване да помогне в случая
Изображение


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 28 Дек 2008, 12:47

Djelebov написа:А някой може ли да каже каква компресия трябва да прави двигателя при замерване с барометър и може ли това измерване да помогне в случая


До колкото знам, 11. :) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 28 Дек 2008, 13:40

Колеги, трудно ли се сваля картера? Като го гледам как е посукан на една страна имам чувството, че трябва да сваля мотора за да махна картера... и моята олива отдоло ама не като на колегата... за 10 000км доливам по 1.5 литра масло... ама всяка седмица в неделя я качвам на канал и я забърсвам отдоло и всеки път е цялата олята (не оставя петна по пътя), най-вероятно гарнитурата е станала като бакелит, както беше и на капака на клапаните като я купих... Колко струва гарнитура за картера? M50B20.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Дек 2008, 13:45

dj_ennsy_1 написа:Колеги, трудно ли се сваля картера? Като го гледам как е посукан на една страна имам чувството, че трябва да сваля мотора за да махна картера... и моята олива отдоло ама не като на колегата... за 10 000км доливам по 1.5 литра масло... ама всяка седмица в неделя я качвам на канал и я забърсвам отдоло и всеки път е цялата олята (не оставя петна по пътя), най-вероятно гарнитурата е станала като бакелит, както беше и на капака на клапаните като я купих... Колко струва гарнитура за картера? M50B20.


единия вариант е да повдигнеш матора с крик като го отвиеш от тампоните и да го подпреш на трупчета и така да бачкаш
другия вариант е да махнеш половината окачване така да сваляш
гарнитурата е около 10 лева. аз съм с коркова и върши чудесна работа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 28 Дек 2008, 14:01

май май така ще се кара :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от nikle » 28 Дек 2008, 14:33

да ти кажа съмнява ме при мен да е от картера защото невиждам да прави петна а мисля че за компресията трябва да е от 8 до 12 атмосфери не съм много сигурен трябва да я замеря ама пъро трябва да и оправя тоците че не иска да отиде ток до бензиновата помпа :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 31 Дек 2008, 1:41

nikle написа:Значи на 700-800км губя по 600-700грама това е грубо като долея още 1-2пъти и със сурно ще кажа.Видимо нямам теч от доло но горната гарнитура на капака сълзи от всякъде въпреки че е нова и е немска :( .Малко и картера е омаслян ама аз нямам еко кора и незнам дали е повечето е кал или масло видимо е черно.Компресия не помня с цифри ама двигателя на ръка едвам се въртеше.Карам с тотал 10в40 полусинтетика.Не е от наи скъпите ама и не е от евтините боклуци 15лв е литара за 3път слагам едно и също и съм доволен много повдигачите не тракат както от предното

Колега, това е прекалено много ..Аз моета от смяна на масло до друга смяна наливам най-много по 0.5 литра като обикновенно сипвам половинката на 6 000 км и нивото се качва до горе и после към 10 500 км отново е малко над долната и сменям .Това което съм забелязал - веднъж ми се наложи да сменя чак на 14 500 км .Исках да видя на колко загасва и последното зелено квадратче. Най-интересното беше че като загасна последното зелено после светва едно оранжево и след около 700 км светва червено . Ами да Ви кажа след 10 500 май много яко почва да го яде маслото .. Защото тогава си спомням ,че на 10 000 сложих и после като трябваше да сменям на 14 000 беше паднало до долната чертичка..Затова най-добре да се сменя на последно зелено квадратче или на около 10 500 км дори и да не ви са загаснали всичките квадратчета...Моя мотор вече подмина 432 000 км и сега като гледам имам още три зелени квадратчета. По принцип ми предстои смяна на 436 000 км или това ще рече след около два месеца и нещо най-много ..Абе нещо пак много бързо се навъртяха тези км ..Не е истина направо - октомври сменях сега март предстои пак ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 31 Дек 2008, 2:14

чудесно... тва с ламбите е добра идея, тъкмо 34-ките ще се поразредят малко, надин нема да усети криза, и локото ще остане в а група...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook