Загуба на масло М50 Б20
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загуба на масло М50 Б20
колеги направо съм бесен нестига че б.помпа маи даде фира ,а сега установих че губя и масло
.Значи миналото лято е преграя и спянах гарнитура и флошки сигментите бяха наред имаше и хубава компресия.От каде може да е проблема в момента нямам излишни пари за смяна на сегменти,ако някои знае някоя добавка към маслото която наистина ще свърши работа нека да пише.Благодаря предварително
.Весели празници


- shankylov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: добрич
- Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
- Мечтае да кара: e-32 750il
колко масло и доливаш и какво е?колко ти беше компресията колега и като сменя гарнитура на главата сменя ли гумички на клапаните?разни присадки не наливай в никакъж случай!!!
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
имаше една руска добавка Old Champ има я в Ауто+ на 20лв ще ти помогне наи много за 500км и след това пак се започва с проблемите
Значи на 700-800км губя по 600-700грама това е грубо като долея още 1-2пъти и със сурно ще кажа.Видимо нямам теч от доло но горната гарнитура на капака сълзи от всякъде въпреки че е нова и е немска
.Малко и картера е омаслян ама аз нямам еко кора и незнам дали е повечето е кал или масло видимо е черно.Компресия не помня с цифри ама двигателя на ръка едвам се въртеше.Карам с тотал 10в40 полусинтетика.Не е от наи скъпите ама и не е от евтините боклуци 15лв е литара за 3път слагам едно и също и съм доволен много повдигачите не тракат както от предното

nikle написа:Значи на 700-800км губя по 600-700грама това е грубо като долея още 1-2пъти и със сурно ще кажа.Видимо нямам теч от доло но горната гарнитура на капака сълзи от всякъде въпреки че е нова и е немска.Малко и картера е омаслян ама аз нямам еко кора и незнам дали е повечето е кал или масло видимо е черно.Компресия не помня с цифри ама двигателя на ръка едвам се въртеше.Карам с тотал 10в40 полусинтетика.Не е от наи скъпите ама и не е от евтините боклуци 15лв е литара за 3път слагам едно и също и съм доволен много повдигачите не тракат както от предното
Тотал е хубаво масло, но не ми хареса как работи бмв-то с него.
Картера можеш да го измиеш за 15лв на Горубляне на някоя автомивка. Преди някой беше писал, че слага силикон на тази гарнитура на капака, защото иначе течало масло.
- shankylov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: добрич
- Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
- Мечтае да кара: e-32 750il
колега доста доста са теа 600-700 гр.и не мисля че от този теч можеш да загубиш толкова масло!мисля че е за сегменти и гумички на клапаните!щом е прегрявана!карай без добавка и доливай докато решиш да й бръкнеш в душичката!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
А някой може ли да каже каква компресия трябва да прави двигателя при замерване с барометър и може ли това измерване да помогне в случая

- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Djelebov написа:А някой може ли да каже каква компресия трябва да прави двигателя при замерване с барометър и може ли това измерване да помогне в случая
До колкото знам, 11.


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колеги, трудно ли се сваля картера? Като го гледам как е посукан на една страна имам чувството, че трябва да сваля мотора за да махна картера... и моята олива отдоло ама не като на колегата... за 10 000км доливам по 1.5 литра масло... ама всяка седмица в неделя я качвам на канал и я забърсвам отдоло и всеки път е цялата олята (не оставя петна по пътя), най-вероятно гарнитурата е станала като бакелит, както беше и на капака на клапаните като я купих... Колко струва гарнитура за картера? M50B20.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
dj_ennsy_1 написа:Колеги, трудно ли се сваля картера? Като го гледам как е посукан на една страна имам чувството, че трябва да сваля мотора за да махна картера... и моята олива отдоло ама не като на колегата... за 10 000км доливам по 1.5 литра масло... ама всяка седмица в неделя я качвам на канал и я забърсвам отдоло и всеки път е цялата олята (не оставя петна по пътя), най-вероятно гарнитурата е станала като бакелит, както беше и на капака на клапаните като я купих... Колко струва гарнитура за картера? M50B20.
единия вариант е да повдигнеш матора с крик като го отвиеш от тампоните и да го подпреш на трупчета и така да бачкаш
другия вариант е да махнеш половината окачване така да сваляш
гарнитурата е около 10 лева. аз съм с коркова и върши чудесна работа.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
nikle написа:Значи на 700-800км губя по 600-700грама това е грубо като долея още 1-2пъти и със сурно ще кажа.Видимо нямам теч от доло но горната гарнитура на капака сълзи от всякъде въпреки че е нова и е немска.Малко и картера е омаслян ама аз нямам еко кора и незнам дали е повечето е кал или масло видимо е черно.Компресия не помня с цифри ама двигателя на ръка едвам се въртеше.Карам с тотал 10в40 полусинтетика.Не е от наи скъпите ама и не е от евтините боклуци 15лв е литара за 3път слагам едно и също и съм доволен много повдигачите не тракат както от предното
Колега, това е прекалено много ..Аз моета от смяна на масло до друга смяна наливам най-много по 0.5 литра като обикновенно сипвам половинката на 6 000 км и нивото се качва до горе и после към 10 500 км отново е малко над долната и сменям .Това което съм забелязал - веднъж ми се наложи да сменя чак на 14 500 км .Исках да видя на колко загасва и последното зелено квадратче. Най-интересното беше че като загасна последното зелено после светва едно оранжево и след около 700 км светва червено . Ами да Ви кажа след 10 500 май много яко почва да го яде маслото .. Защото тогава си спомням ,че на 10 000 сложих и после като трябваше да сменям на 14 000 беше паднало до долната чертичка..Затова най-добре да се сменя на последно зелено квадратче или на около 10 500 км дори и да не ви са загаснали всичките квадратчета...Моя мотор вече подмина 432 000 км и сега като гледам имам още три зелени квадратчета. По принцип ми предстои смяна на 436 000 км или това ще рече след около два месеца и нещо най-много ..Абе нещо пак много бързо се навъртяха тези км ..Не е истина направо - октомври сменях сега март предстои пак ....
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
чудесно... тва с ламбите е добра идея, тъкмо 34-ките ще се поразредят малко, надин нема да усети криза, и локото ще остане в а група...
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани