ТДС
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:Zubcho написа:kirililiev написа:Zubcho написа:Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент
А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
харесват ми компетентни мнения като твоето и много обичам да се развеселявам като ги четапърво,като надуеш един тдс и постигнеш мнооооого голям въртящ момент става голяма работа,само внимаваш да не го стряскаш че главата има навика да се напуква като на баба ми петите особенно като се понатовари и температурата горе стане малко по екстремна
относно за умрелите 20-ки
с подходящия чип и няколко незначителни жокера спокойно си се развъртат на 8000 оборота и става много интересно
въпроса с принудителното пълнене,тва че вашия мотор е 2,5 с турбо а нашия е 2,о без турбо и има по добри характеристики само говори за себе си,преставям си ако се понадуе
за въртящия момент,аз предпочитам мощност и обороти пък вий си теглете рамаркетата с големите нютони,ако някой желае да се пробва с умрялата ми 20-ка нека заповяда,винаги съм готов за тестове
Добре де щом може да се заварява главата, какво тогава да се плашим от пукнати глави и високи температури??? И вечния спор започна.... Нютонметрите ми трябват защото в задръстванията в Сф се кара само на ниски оборотиКакто и да е факта е, че аз си харесвам тракането на печката и черния облак, който прави след мен. И като ме дразни някой гоУфаджия лятото само давам газ до дупка за 2 сек и го гледам как кашля после 30 мин, щото няма климатик и кара на отворени прозорци заел мъжествена поза с ръка извън колата
![]()
А относно чипосването на 520-ката не виждам голям ефект Saso му е чипосана и все не върви. Пъна се като глист на буца, като се връщахме от Петрич с 4 човека в колата. А навлизането в 8000 об/мин често ще доведе до това, че буталата ще се покажат през капака да видят кой кара и се пъне толкова. Каквото и да си говорим за преминаване към по-големи мощности и поставяне на турбина/компресор се налага преправяне на мотора което ще струва 2,3,5 хиляди лева. Докато за преправянето на ТДС-а 350лв ако ще чипосваш или каса бира и 3 кила кебапчета и кюфтета при ivan. в Петрич.
Саше не ми се сърди за горния кометнар нищо лично, важното е, че тавана ти стана супер.
Пак казвам на 2.0 мотор си трябва принудително впръскване - Postman ще каже най-добре кое как става аз мълча, че не ги разбирам тези работи много много
И пак казвам М50 за мен е страшен мотор, щом при Пенчев изкара толкова време и не се скапа, но не е правен за състезания, както и М51 също.
Поздрави и да не се разсърди някой сега?? В спора се е родила истината
продължаваш да ме развеселяваш...особенно с принудителното впръскванетва че на някой на колата са му сложили чип и не върви си е негов проблем,лично мойта много добре си се задвижва,тва че сте виждали само умрели 20-ки си е ваш проблем
за навлизането в 8 хиляди оборота буталата не излизат повярвай,поне на моя мотор не съм ги виждал,и да са излизали.явно пак са влезли
много експерти като тебе са ми казвали че ми тракат лагери,че веригата ми е растеглена,че всеки момент ще спре и тнт.вече 40000 километра много от които по пистите само в лютеницата и няма грижи,на 400 метра голф 3 150 коня го поря както си искам.тойота авенсис 2,2 д4д с чип вървим на равно до втора,на трета си отлитам
мноо колици съм оставил учудени с умрялата 20-ка с кво ли не я мерихме 8,2 ги прави от 0-100,,,,и аз са изкорах даже
разликата между мен и теб е че ти приказваш а аз доказвам и вече ми е бактисало да си чупя колата излишно заради такива предубедени чули недочули хора като теб
С чип на бензинов двигател повече от 8-10 % не можеш да вдигнеш ,ако ще да се одереш-е в сънищата си може и на някоя формула да се видиш пръв.


И били пояснил това с чупенето на колата-важно е да се докажеш,няма значение ,че ще я счупиш след това или...

И колкото да те учудва,някои хора не искат да им тракат лагерите и да са им разтегнати веригите ,в името на 1минутно избиване на комплекси.

ти май не си карал 535 нали?? нали се сещаш че заради големия мотор и много по тежкия мост и диф няма нищо общо?нали се сещаш че заради 200-та кила в повече и заради двуклапановата система,заради чупенето на кобилици при високи обороти заради трудното намиране на такива стари мотори изобщо не ми е рентабилно да карам 3,5.ако реша да си сложа подобен мотор считай че до два дни го имам...чака ме само да го пъхна 20-ката си е много подходящ мотор за това купе.
Да, само дето въпреки всичко ги прави 100 за 8 сек. без да почне да трака и да се разпада.Колега една кола не е само двигател-на голямата мощност трябва да отговаря и съответното силово предаване и спирачна система.

Последна промяна zvetiko на 23 Дек 2008, 18:34, променена общо 2 пъти
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
kirililiev написа:Zubcho написа:kirililiev написа:Zubcho написа:Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент
А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
харесват ми компетентни мнения като твоето и много обичам да се развеселявам като ги четапърво,като надуеш един тдс и постигнеш мнооооого голям въртящ момент става голяма работа,само внимаваш да не го стряскаш че главата има навика да се напуква като на баба ми петите особенно като се понатовари и температурата горе стане малко по екстремна
относно за умрелите 20-ки
с подходящия чип и няколко незначителни жокера спокойно си се развъртат на 8000 оборота и става много интересно
въпроса с принудителното пълнене,тва че вашия мотор е 2,5 с турбо а нашия е 2,о без турбо и има по добри характеристики само говори за себе си,преставям си ако се понадуе
за въртящия момент,аз предпочитам мощност и обороти пък вий си теглете рамаркетата с големите нютони,ако някой желае да се пробва с умрялата ми 20-ка нека заповяда,винаги съм готов за тестове
Добре де щом може да се заварява главата, какво тогава да се плашим от пукнати глави и високи температури??? И вечния спор започна.... Нютонметрите ми трябват защото в задръстванията в Сф се кара само на ниски оборотиКакто и да е факта е, че аз си харесвам тракането на печката и черния облак, който прави след мен. И като ме дразни някой гоУфаджия лятото само давам газ до дупка за 2 сек и го гледам как кашля после 30 мин, щото няма климатик и кара на отворени прозорци заел мъжествена поза с ръка извън колата
![]()
А относно чипосването на 520-ката не виждам голям ефект Saso му е чипосана и все не върви. Пъна се като глист на буца, като се връщахме от Петрич с 4 човека в колата. А навлизането в 8000 об/мин често ще доведе до това, че буталата ще се покажат през капака да видят кой кара и се пъне толкова. Каквото и да си говорим за преминаване към по-големи мощности и поставяне на турбина/компресор се налага преправяне на мотора което ще струва 2,3,5 хиляди лева. Докато за преправянето на ТДС-а 350лв ако ще чипосваш или каса бира и 3 кила кебапчета и кюфтета при ivan. в Петрич.
Саше не ми се сърди за горния кометнар нищо лично, важното е, че тавана ти стана супер.
Пак казвам на 2.0 мотор си трябва принудително впръскване - Postman ще каже най-добре кое как става аз мълча, че не ги разбирам тези работи много много
И пак казвам М50 за мен е страшен мотор, щом при Пенчев изкара толкова време и не се скапа, но не е правен за състезания, както и М51 също.
Поздрави и да не се разсърди някой сега?? В спора се е родила истината
продължаваш да ме развеселяваш...особенно с принудителното впръскванетва че на някой на колата са му сложили чип и не върви си е негов проблем,лично мойта много добре си се задвижва,тва че сте виждали само умрели 20-ки си е ваш проблем
за навлизането в 8 хиляди оборота буталата не излизат повярвай,поне на моя мотор не съм ги виждал,и да са излизали.явно пак са влезли
много експерти като тебе са ми казвали че ми тракат лагери,че веригата ми е растеглена,че всеки момент ще спре и тнт.вече 40000 километра много от които по пистите само в лютеницата и няма грижи,на 400 метра голф 3 150 коня го поря както си искам.тойота авенсис 2,2 д4д с чип вървим на равно до втора,на трета си отлитам
мноо колици съм оставил учудени с умрялата 20-ка с кво ли не я мерихме 8,2 ги прави от 0-100,,,,и аз са изкорах даже
разликата между мен и теб е че ти приказваш а аз доказвам и вече ми е бактисало да си чупя колата излишно заради такива предубедени чули недочули хора като теб
Ми незнам колко ми е умряла двайската ама е с чисто нов мотор... И само едно ще ти кажа ! 520и е умрял кон... Истината е М50В25 и нагоре... Другото е лъжем да те мажем... Иначе ако си навит да видиш колко невърви може да те пробваме ...



Тия 520ки са коли които се молят да паднат и да умрат някъде ( от към ускорение ) ... Просто моторе е прекалено плавен при развиване на оборотите си...
Аз за ТДСте... Там пък нямам думи...



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Истината е М50В25 и нагоре... Другото е лъжем да те мажем...
Е с това съм напълно съгласен-оптималният двигател като разход и мощност,за всекидневна многогодишна работа с голями натоварвания и на градско и на дълъг път.Слава богу имал съм щастието да го притежавам дълги години,карах и tds,М42,сега съм се засилил към М50В20,но това е истината-убедих преди няколко седмици като седнах на кола с М50В25-усещането е невероятно,силата лъхаше от всякъде.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

SaSo написа:Аз за ТДСте... Там пък нямам думи...![]()
![]()
Аре аре не знам кой караше ТДС на сватбата си. Има и снимки, които ще докажат, че е било така.
Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
не спорете кат некви луди-на колегата kirililiev гледах колата на дрифт събора на Калояново-на мен лично много ми хареса как я плъзгаше и откъм динамика.За умрели коне не смея да приказвам-умрели коне може да има в нашите кочини дето не си знаят километрите-те затова Гоуфовете ни бият-щото караме кенефи
По добре добър М50Б20 отколкото умрело М50Б25 



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ехх Стояне, защо с лошо?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Мен ме дразни когато някой се напъва и заяжда за няма нищо. [/list]Разбирам някой с М6 да е снизходителен като му говоря за качествата на колата си , но кола от 5000лв да е по-добра от друга кола за 5000лв това вече е смях



- "Моята харчи със 100 грама по-малко от твоята обаче на 5км ще съм с две педи пред теб "

- Предпочитам да имам една ИЗПРАВНА КОЛА в гаража си , с чисти седалки и пълен резервоар и като тръгна на някъде да ми е кеф ако ще и с лада да ме минават .
- Както и да я заваряват една глава, все си е заварена . Пък и не във всеки град има институт по заваряване - нали?

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
klintan66 написа:Мен ме дразни когато някой се напъва и заяжда за няма нищо. [/list]Разбирам някой с М6 да е снизходителен като му говоря за качествата на колата си , но кола от 5000лв да е по-добра от друга кола за 5000лв това вече е смях![]()
![]()
![]()
"Моята харчи със 100 грама по-малко от твоята обаче на 5км ще съм с две педи пред теб "
![]()
Предпочитам да имам една ИЗПРАВНА КОЛА в гаража си , с чисти седалки и пълен резервоар и като тръгна на някъде да ми е кеф ако ще и с лада да ме минават .
Както и да я заваряват една глава, все си е заварена . Пък и не във всеки град има институт по заваряване - нали?
![]()
Много си прав,
Винаги се "кефя" като си карам колата и затова съм тука... не влизам в спорове с други автомобилисти, не защото колата ми е "лоша" или "най-добрата" а защото незнам много неща дет трябва да се знаят за да "спориш" ...
Никога не съм спорил за разходи и др. неща, споделял съм каквото ми е направило впечатление и съм "помагал" колкото мога на когото мога, но немога да се съглася, че във всеки град няма институти по "топла обработка на металите". То тази нашата страна е толкоз мъничка, че ако има 2 такива то те са удобни за всички... А заваряваната глава си е заварявана... туй нещо никой не го оспорва, по-интересното е как се представя после след заваряването... а тук отстъпвам думата на Иван... той има впечатления

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
///sasho написа:kirililiev написа: ........ на 400 метра голф 3 150 коня го поря както си искам ..........
![]()
![]()
Последствията от затварянето на "рацерския" подфорум

- nitrif
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 28.11.2008
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: 635d
- Мечтае да кара: Only BMW...
- Детайли за колата: M6
карам 3г заварена глава,в пловдивски маниак на глави с ренгенова диагностика иа прави,но бе6е пукната само на1 миасто.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Да обобщя - явно има значение колко и къде е пукната главата за да й бъде направена успешно заварка. Всеки да си преценява дали да подложи неговата глава на заварка.
Колеги дайте координати на заварчици на глави, които са добри, и от които имате впечатления за да знаем за напред къде да си носим пукнатите кратуни. Дано не ни се налага да използваме тези координати никога.
Колеги дайте координати на заварчици на глави, които са добри, и от които имате впечатления за да знаем за напред къде да си носим пукнатите кратуни. Дано не ни се налага да използваме тези координати никога.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани